wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Scania serii R http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3 |
Strona 9 z 33 |
Autor: | marcinp1985 [ 16 paź 2007, 7:30 ] |
Tytuł: | |
A co do tych schowków to z tym od pasazera strony to chyba w szwedzkich wypustach tylko maą nie jestem pewie ale tak mi się wydaje. [ Dodano: Wto, 16.10.2007, 7:31 ] Cytuj: teraz w nowszych modelach powiekszyli drzwi schowka i zamek od wewnatrz do schwoka.
A w jakim to rocznikowo tak mają bo nafirmie są z 2007 i wydaje mi się ze takie same jak i w starszych.
|
Autor: | Anaheim [ 16 paź 2007, 7:40 ] |
Tytuł: | |
niee to teraz w tych najnowszych teraz jakos to bylo razem z ta seria G i kabinami low-entry |
Autor: | łukasz [ 16 paź 2007, 18:09 ] |
Tytuł: | |
Koledze chodziło o te R-ki w których zastosowano już najnowsze silniki z rodziny XPi z common rail-em.Własnie w nich jest powiększony otwór do zewnętrznego schowka...Większych zmian(widocznych gołym okiem) praktycznie nie widać |
Autor: | RoBeRtO [ 22 paź 2007, 23:02 ] |
Tytuł: | |
widzialem ostatnio dwie nowe R-ki z kabina topline i mialy juz te wieksze schowki, a silniki to 500 i 420 (nie XPi). |
Autor: | adonnay [ 23 paź 2007, 8:37 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Koledze chodziło o te R-ki w których zastosowano już najnowsze silniki z rodziny XPi z common rail-em.Własnie w nich jest powiększony otwór do zewnętrznego schowka...Większych zmian(widocznych gołym okiem) praktycznie nie widać Co ty opowiadasz! Silniki XPI jeszcze są w fazie testów i nie wyszły jeszcze do seryjnej produkcji. A powiększone otwory do zewnętrznego schowka nie zależą od rodzaju silnika.
|
Autor: | Łukasz Traker [ 23 paź 2007, 9:05 ] |
Tytuł: | |
Wydaje mi się że XPi nie są już w fazie testów, bo były montowane jeszcze w serii 4. Nie interesuje się zbyt sprawami technicznymi Scanii, ale czytałem kiedyś test w PT właśnie serii 4 z silnikiem XPi. |
Autor: | K92 [ 23 paź 2007, 10:32 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Wydaje mi się że XPi nie są już w fazie testów, bo były montowane jeszcze w serii 4. Nie interesuje się zbyt sprawami technicznymi Scanii, ale czytałem kiedyś test w PT właśnie serii 4 z silnikiem XPi.
Właśnie też nie wiedziałem czy mi się przywidziało bo widziałem Scanie T właśnie miała oznaczenie Xpi i myślałem że tylko mi się przywidziało ale okazuje się że mogła to być prawda
|
Autor: | adonnay [ 23 paź 2007, 11:40 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: Wydaje mi się że XPi nie są już w fazie testów, bo były montowane jeszcze w serii 4. Nie interesuje się zbyt sprawami technicznymi Scanii, ale czytałem kiedyś test w PT właśnie serii 4 z silnikiem XPi.
Właśnie też nie wiedziałem czy mi się przywidziało bo widziałem Scanie T właśnie miała oznaczenie Xpi i myślałem że tylko mi się przywidziało ale okazuje się że mogła to być prawda |
Autor: | marcinp1985 [ 23 paź 2007, 14:00 ] |
Tytuł: | |
Co do schowka to ma powiększone drzwiczki i uchylane do góry na siłowniczkach.Bardzo dobry pomysł bo mozna wsadzic większe przedmioty.Co do ADblue to rozmawiałem ze właśnie chyba od pażdziernika jak nie bedzie zalany płyn to silnik traci moc o jakieś 30% tak wiec przymusowe stosowanie. Między czasie wrzucę fotki tego schoweczka. |
Autor: | krystian irlandia [ 29 paź 2007, 22:43 ] |
Tytuł: | opinia o R-ce |
Sam jeżdżę R-ką i naprawde nie mam co złego o niej napisać,jest kilka słabych punktów jakby słaby klapowy hamulec górski i głośno pracujący silnik wycieraczek,poza tym mało kłopotliwa [ Dodano: Pon, 29.10.2007, 21:45 ] xpi to całkowicie nowa konstrukcja,hpi było w 4 generacji i w R [ Dodano: Pon, 29.10.2007, 21:47 ] prosze o jakieś zdjecie podwozia scani z 4 poduszkami na tylnej osi,pisza o tym ale jescze tego nie spotkałem |
Autor: | marcinp1985 [ 05 lis 2007, 13:51 ] |
Tytuł: | |
Schowek SCANIA R Topline 2007r (C) marcinp1985 |
Autor: | Martin [ 05 lis 2007, 14:20 ] |
Tytuł: | |
Marcinie a co to? Czyżby nowy nabytek Pawlexu? |
Autor: | marcinp1985 [ 05 lis 2007, 14:35 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Marcinie a co to? Czyżby nowy nabytek Pawlexu?
SCANIA R420 Euro5 Topline(C) marcinp1985 |
Autor: | Łukasz001 [ 05 lis 2007, 21:04 ] |
Tytuł: | |
Kolego a cos sie zmieniło w jej wnętrzu oprócz tego schoweczka. |
Autor: | Łukaszz [ 05 lis 2007, 21:39 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Kolego a cos sie zmieniło w jej wnętrzu oprócz tego schoweczka.
Poza zmianą bocznych, zewnętrznych schowków nic nie uległo zmianie stylistycznej, jedynie tylko auta typu low entry (tzw. pojazdy komunalne) posiadają nieco szersze stopnie. W tych pojazdach istnieje także możliwość obniżania pneumatycznego zawieszenia.
|
Autor: | Paweł3 [ 08 lis 2007, 20:13 ] |
Tytuł: | |
Ile mażna zrobić maksymalnie kilonetrów na Scani ,,R". Chodzi mi konkretnie o silnik. |
Autor: | Duck [ 08 lis 2007, 20:50 ] |
Tytuł: | |
Dzisiejszy prezent od wujka Duck'a Pojazd: Scania R620 Firma: Milch |
Autor: | Martin [ 08 lis 2007, 21:02 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ile mażna zrobić maksymalnie kilonetrów na Scani ,,R". Chodzi mi konkretnie o silnik.
Nie ma określonego pułapu co do ilości kilometrów. Wszystko zależy od eksploatacji pojazdu
|
Autor: | Pazdz [ 08 lis 2007, 23:59 ] |
Tytuł: | |
Scania R420: Przywiązanie do historii : |
Autor: | Levuss [ 09 lis 2007, 22:07 ] |
Tytuł: | |
No nareszcie Scania poszła po rozum do głowy i powiększyła te schowki zewnętrzne.Poprzednie raczej nie grzeszyły przestronnością. nowe wydają się większe(dużo obszerniejsze są? |
Strona 9 z 33 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |