wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

VOLVO VNL64T300
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33191
Strona 9 z 13

Autor:  Skoczekk [ 07 lut 2013, 14:01 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Ostatnio mijaliśmy się na drodze do Kościoła 8) Powiem Ci szczerze że wszystko teraz stoi, u nas w regionie ruszy to na wiosnę ale tylko do końca roku 2013. Jak jest zapowiedziany koniec budowy obwodnicy Lublina, reszta ma slipery i gania z nawozami na Słowację, Czechy lub Ukrainę, a wraca z ziarnem.

Co do Biedronek, Polo i innych wynalazków to niech się wypowiedzą ludzie co tam pracują. Ja gadałem z paroma co tam latali to kasą jest taka jak u rasowego Polaka 1:100

1- dla Ciebie
100- dla Prezesa

Koszty są u nas ogromne i wymyślają jeszcze większe bo przecież i tak mamy dużo. Im łatwiejsze procedury leasing tym stawka będzie bardziej kulawa każdy wie o co biega.

Autor:  Cichy1 [ 18 lut 2013, 13:54 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Cytuj:
Pytanie mam bo czytałem opinie kierowcy który jezdzil podobnym VNL w polskiej firmie z okolic Lublina-Rzeszowa to strasznie narzekal na swiatła mijania, podobno tu po polsce strasznie slabo wypadały te swiatła i sporo musial jezdzic na "długich", jakie ty masz odczucia, porównania?
Nie mam dużego porównania z europejskimi ciężarówkami ale domyślam się że będzie jak ze wszystkim że odstaje to od europejskich standardów. Tam są inne drogi i nie ma ruchu pieszego tam gdzie jadą ciężarówki a to zasadnicza różnica. Ja większego problemu nie mam a jak czegoś na drodze nie jestem pewien to noga z gazu bo but trochę za ciężki jak na europejskie warunki. Jeżdzę 4 tydzień a w 2 pierwszych zużycie paliwa miałem 44L/100km teraz obserwujac jak jeżdzą inni zszedłem do 36.
Jeszcze czeka mnie wizyta u speca od diagnostyki bo parę czujników jest out of calibration i to też może mieć wpływ na spalanie.
Przepraszam nielicznych których to irytuje że auto bywa bardzo brudne ale jazda po lesie po 10-15 km na kursie tym się konczy i nie sposób na takim odcinku jechać powoli ale obiecuję że się poprawię :oops: :lol:

Witam fajnego masz trucka a możesz jakieś fotki z jego wnętrzem wrzucisz
Pozdr.

Autor:  kojakvolvo1976 [ 27 kwie 2013, 22:49 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Najlepiej jak czuć 28 ton na pace i 500 KM pod maską.
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Uciu [ 27 kwie 2013, 22:54 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Coś pięknego ;) Druga fotka fajna :)

Autor:  Rodiak [ 27 kwie 2013, 23:53 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Pięknie się prezentuje. :)

Miałem okazję zobaczyć na żywo to Volvo w czwartek w Lublinie. Jechałeś razem z synem jak mniemam, od strony Lubartowa. Naprawdę robi wrażenie. :)

Pozdrawiam i mam nadzieję, że przy kolejnym spotkaniu strzelę jakąś fotę. :wink:

Autor:  sebotrucker [ 01 maja 2013, 9:58 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Volvo widziałem wczoraj chyba ze dwa razy pierwszym razem ja stałem na krzyżówce w Baćkowicach. Później wjechałem na E74 i leciałem w stronę Łagowa pytałem na radiu a tu cisza :/ . Przedemną leciał szrot od Nogaja więc nie miałem Ci jak mrugnąć światłami, później skręciłeś na kopalnie do Rydzyka :mrgreen:
Drugi raz widziałem Cię jak wracałeś w Gołoszycach na przeciwko Orlenu około 23 padał deszcz wtedy :wink:

Autor:  kojakvolvo1976 [ 01 maja 2013, 22:58 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
pytałem na radiu a tu cisza .
Radyjko oddałem do naprawy coś zaniemogło po zimie, jak odbiorę to na pewno się będę odzywał.
Cytuj:
skręciłeś na kopalnie do Rydzyka
Przejechałem wjazd na Wszachów i musiałem tam zawrócić.
Po niedzieli będę jeżdził z Budy-Jurkowice na Rzeszów albo Nisko.

Autor:  matijunak [ 13 maja 2013, 15:07 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Mijany dzisiaj za miejscowością Sól w kierunku na Krzeszów, krzyczałem na radiu ale cisza :) Świetnie się prezentuje skład.

Autor:  kojakvolvo1976 [ 15 maja 2013, 23:04 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
krzyczałem na radiu ale cisza
Niestety radyjko nadal w serwisie ale jest nadzieja że dadzą radę naprawić, jestem ciekaw czy nie wyjdzie za drogo bo nowa Cobra w stanach to ok 150$.

Autor:  Dragonhunter [ 16 maja 2013, 20:30 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

A co się tam niby stało, że nie mogą tego naprawić ?

Ja mam U68 (po tuningu) i Cobrę 25 LTD WX - jak byś chciał to jedno z nich mogę Ci sprzedać, jak Ci tego nie naprawią :wink:
Poza tym teraźniejsze wyroby Cobry i Unideny nie są grzeszą jakością - lepiej szukać czegoś sprzed 4-5 lat i starszych

Autor:  Skoczekk [ 26 maja 2013, 11:15 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

kojakvolvo1976 mijaliśmy się na trasie leciałem w stronę Dębicy, darłem się na radiu ale cisza ( chyba brak radia na stanie :P ). Na parkingu w mieście truck wygląda kozak, ale na trasie to perełka :D

Autor:  kojakvolvo1976 [ 26 maja 2013, 19:56 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Niestety radio dalej na serwisie i nie ma pewności że naprawią ale jak już zaczeli to nie chcę zabierać niech się wykażą.

Autor:  młody [ 27 maja 2013, 11:52 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Nadal niema radia bo wołałem dziś koło 7:30. Mijałem się za Opatowem z kolegą... :)

P.S. 29.05 to ja dziś po 19 mrygałem Ci przed Opatowem. Pozdro :) Autko kozak. Bardzo mi się podoba. :)

Autor:  sebotrucker [ 29 maja 2013, 23:54 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

A ze 3 razy widziałem dziś tego Volvika :mrgreen:

Autor:  kristvolvo [ 03 cze 2013, 19:44 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

kojakvolvo1976 czy moższ napisać ile mniejwięcej zarabia kierowca w Stanach lub Kanadzie i ile mil zrobisz w miesiącu, bo mam okazję wyjechać do Kanady do pracy ale kolega chyba troszkę przesadził ze stawkami

Autor:  kojakvolvo1976 [ 03 cze 2013, 22:25 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Praca jak i płaca potrafi bardzo się różnić. Ogólnie jednak stawki godzinowe wachają się od 15 do 30 $(raczej lokal) na godzinę ale większość firm płaci od mili ewentualnie od frachtu.
Z Chicago na Californię płacili 33 centy z milę i takie kółko 1 kierowca robi w tydzień ok 4000 mil.
Na NY 40 centów za mile 2 kółka po ok 1500 mil.
Za 2 i każdy kolejny stop albo pickup ekstra od 25 do 50$.
Pauzę to robisz na rozładunku albo jak wrócisz do domu jak cię nie odwrócą w drugą stronę.

Autor:  damian7u [ 04 cze 2013, 10:45 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Miałem szczęście zobaczyć volvo dzisiaj ok godziny 10:15 w Nisku. Robi duże wrażenie. Szerokości i przyczepności :D

Autor:  kristvolvo [ 04 cze 2013, 18:36 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Dzięki za odpowiedź on mi mówił że ok 2zł z kilometra wychodzi i nie mogłem uwierzyć. Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 04 cze 2013, 19:49 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Cytuj:
Praca jak i płaca potrafi bardzo się różnić. Ogólnie jednak stawki godzinowe wachają się od 15 do 30 $(raczej lokal) na godzinę ale większość firm płaci od mili ewentualnie od frachtu.
Z Chicago na Californię płacili 33 centy z milę i takie kółko 1 kierowca robi w tydzień ok 4000 mil.
Na NY 40 centów za mile 2 kółka po ok 1500 mil.
Za 2 i każdy kolejny stop albo pickup ekstra od 25 do 50$.
Pauzę to robisz na rozładunku albo jak wrócisz do domu jak cię nie odwrócą w drugą stronę.
Pamiętam tablice z frachtami z takiej firmy w Chicago.

34 godziny na dojazd z Stockton, Ca do Palatine, IL, a przy 3/4 samochodów napis express :D

Autor:  kojakvolvo1976 [ 07 cze 2013, 8:33 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL64T300

Witam wszystkich i proszę o pomoc w zorganizowaniu ładunku z podkarpacia w stronę Białegostoku. Potrzebuję jednorazowo przewieżć patelnią ładunek na tym kierunku. Wyjazd jest w celu dojazdu na instalację systemu LPG do mojej ciężarówki bezpośrednio u producenta. Z wiadomych względów wskazane jest nie jechać na pusto.
Naczepa to wywrotka 22m3 ładowność 27,5 tony. Ładunki z województwa świętokrzyskiego lub lubelskiego też są OK.
Obiecuję zdać obszerną relację na forum z efektów działania tego systemu.

Strona 9 z 13 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/