Strona 9 z 78 [ Posty: 1541 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1178 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 21 cze 2007, 13:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

U Polaka który jeździ na międzynarodówce więcej niż 5000 złotych kierowca nie zarobi. U Duńczyka to zarobi się ok. 3000 euro miesięcznie, ale to są jazdy w cyklach 3 tygodniowych gdzie na jedno auto przypada 3 kierowców. Trzy tygodnie jeździsz i tydzień w domu. U Niemca to trochę więcej się dostanie ale nie ma reguły zjazdów do domu i poza tym kto się z Polakiem liczy jak widzę że z Polski to tyle już się nie zarabia. W największych firmach zajmujących się przewozem żywca typu Röck, Hüfner spotkałem się z dwoma Polakami którzy mieli niemieckie obywatelstwa i dlatego u nich jeździli. Zachód wcale nie jest taki słodki jak mówią, pogadajcie sobie z tymi kiermanami jak muszą zapierdzielać i jeździć samemu na Ułan Bator z krowami. Człowiek tak jak maszyna też się męczy...


Tytuł:
Post Wysłano: 22 cze 2007, 11:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Obrazek

świetny skład ;)

(C) r

pozdrawiam

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 26 cze 2007, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

A to już zdjęcia z wczorajszego wypadu do Koła.Zdjęć dużo nie mam,ponieważ nie było kolejki ale postaram się wklejać więcej jeśli będzie to możliwe.A teraz nowe wieści Koło zostało sprzedane Duńczyką.Sokołów jest tylko pośrednikiem pracy a nie jak to było do tej pory właścicielem.
ObrazekObrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 28 cze 2007, 16:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 cze 2006, 12:03
Posty: 73
GG: 2792260
Lokalizacja: Bytom

Cytuj:
Shocked o kurcze niezłe te bryczki Shocked oczywiście najbardziej mi się podoba naczepka- możesz mi MARTIN powiedzieć dlaczego z jednej strony są a z drugiej nie te "wiatraczki" i na czym to polega???
Powiem to za Martina nie może nigdy być z jednej strony wentylatory . Niektóre wersje naczep nie mają wentylatora . Myslałeś że to są że te dwa zdjecia na początku są tej samej naczepy więc sie mylisz zobacz na naklejki z tyłu :wink:

_________________
..::Pezzaioli::...
..::Internationale Viehtransporte::..


Tytuł:
Post Wysłano: 28 cze 2007, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Drogi Krzysiu nie pisz bzdur. Każda naczepa czy też zabudowa ma wentylatory tylko i wyłącznie po jednej stronie. Te wentylatory są tam po to aby ochładzać zwierzęta na postoju i wydmuchiwać smród :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 29 cze 2007, 7:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 cze 2006, 12:03
Posty: 73
GG: 2792260
Lokalizacja: Bytom

No nie wiem Martinie kiedyś widziałem jak w jednej z naczep były wentylatory z obu stron lecz nie była to naczepa pezzaioli i nie przywidziało mi się :U

_________________
..::Pezzaioli::...
..::Internationale Viehtransporte::..


Tytuł:
Post Wysłano: 29 cze 2007, 9:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
No nie wiem Martinie kiedyś widziałem jak w jednej z naczep były wentylatory z obu stron lecz nie była to naczepa pezzaioli i nie przywidziało mi się :U
A wiesz czemu wentylatory były z dwóch stron? To bo była samoróbka, żaden producent nie oferuję wentylatorów z dwóch stron ponieważ wtedy nie miały by swojego zastosowania. Gdy są po jednej stronie wdmuchują powietrze do środka jednocześnie chłodząc zwierzęta i wydmuchują woń, a jakby były też z drugiej strony to by tylko ochładzały zwierzęta ale już nie wydmuchiwały smrodu, bo by masy powietrza się spotykały i dalej już by nie wychodziły...


Tytuł:
Post Wysłano: 29 cze 2007, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2007, 12:45
Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk

Ja mam tylko dwa pytania:
:arrow: Czy niema ktoś zdjęć zestawów od DUDY (najlepiej w tapetowym formacie)?
:arrow: Czy to prawda że drogówka, ani ITD nie zatrzymuje pojazdów przewożących żywiec (ze względów powiedzmy estetycznych)?

_________________
Semper Fidelis


Tytuł:
Post Wysłano: 29 cze 2007, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Czy niema ktoś zdjęć zestawów od DUDY (najlepiej w tapetowym formacie)?
A o którego DUDE Tobie chodzi.Jeden ma białe Actrosy a drugi czerwone.
Cytuj:
Czy to prawda że drogówka, ani ITD nie zatrzymuje pojazdów przewożących żywiec (ze względów powiedzmy estetycznych)?
Oczywiście,że zatrzymuje.Mojego ojca złapało ITD, ale także z tego co wiem pojazd Martina.A drogówka to normalka,zawsze i wszędzie.


Tytuł:
Post Wysłano: 30 cze 2007, 10:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Oczywiście zdjęcia zestawów od Dudy mam ale nie będę ich publikował ponieważ nie są mojego autorstwa. Zamieszczam link do tematu gdzie znajduję się jedno zdjęcie Actrosa od Dudy. Co do zadanego pytanie przez kolegę to odpowiadam: ITD i bardzo często zatrzymuję pojazdy do przewozu zwierząt najczęściej są to te które jeżdżą na międzynarodówce ponieważ mają zawsze po naciągany czas. Czasami stoją też z lekarzem weterynarii i przeglądają cały zestaw + ładunek. Bardzo często się to nam zdarza, że nas zatrzymują i czasami nawet kary wlepiają. Drogówka to za bardzo nie zatrzymuję takich zestawów bo się na tym nie znają, w przeciwieństwie do ITD nie mają zielonego pojęcia o papierach weterynaryjnych. Za to w innych krajach to najgorzej jest w Austrii ponieważ tam u nich jest ta ekologia i musisz mieć zestaw na tip top bo inaczej jak Cię zatrzymają (a robią to tam dość często) i nie będzie coś grało to zaraz auto na parking wzywają albo ty wzywasz inne auto i przeładowują zwierzęta by mogły wyruszyć w dalszą trasę oczywiście wszystkie koszty pokrywa przewoźnik który ma niesprawne auto. Jeszcze taka fota z V8power.nl :wink:

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 cze 2007, 18:23 przez Martin, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 30 cze 2007, 10:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2006, 0:33
Posty: 295
GG: 0
Lokalizacja: z nienacka

Cytuj:
To bo była samoróbka, żaden producent nie oferuję wentylatorów z dwóch stron ponieważ wtedy nie miały by swojego zastosowania. Gdy są po jednej stronie wdmuchują powietrze do środka jednocześnie chłodząc zwierzęta i wydmuchują woń, a jakby były też z drugiej strony to by tylko ochładzały zwierzęta ale już nie wydmuchiwały smrodu, bo by masy powietrza się spotykały i dalej już by nie wychodziły...
nie uwzględniłes jednej rzeczy.... kierunku obrotów wentylatorów, przecież jedne mogą wdmuchiwac powietrze a drugie chodzące w odrotną stronę były by wentylatorami wyciągowymi ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 30 cze 2007, 11:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
nie uwzględniłes jednej rzeczy.... kierunku obrotów wentylatorów, przecież jedne mogą wdmuchiwac powietrze a drugie chodzące w odrotną stronę były by wentylatorami wyciągowymi Wink
No ale żaden producent tego niestety nie oferuję :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lip 2007, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2007, 1:32
Posty: 7
Lokalizacja: GANA (ale nie w afryce):D:D

Ogladalem wczoraj 3 pietrowa zabudowe IRM-Y brat planuje kupic. Mamy juz jedna ale jest 2 poziomowa i na dodatek na srubach :roll: i mam w zwiazku z tym pare pytan. Gosc sprzedajacy ja, troche mi podpada. twierdzi ze zabudowa jest z 2003 roku ale nie ma na to zadnego papieru (potwierdzenia) mozna jedynie wierzyc mu na slowo bo jest w stanie idealnym.i w zwiazku z tym pytanie nr 1 - czy sa jakies charakterystyczne cechy rocznikow np. czy rozni sie czyms w wygladzie zewnetrznym rocznik 2003 od np. 2000 czy wczesniejszych produkcji. ale to jest mniejszy problem bo liczy sie stan i wyglad.
ale jest druga sprawa gosc twierdzi ze przy tej zabudowie nie bylo kompletnie nic robione. a jednak mam watpliwosci poniewaz na poziomach ruchomych jest blacha z powlaka antyposlizgowa ulozona w prostej linji (spotykalem sie z taka w produktach pezzaioli-go) a na 1(stalym) poziomie jest blacha ryflowana tzw. choinka. i ten prezes probowal mi wcisnac ze w IRMA-CH jest tak fabrycznie montowane. ale rozmawialem z wlascicielem DAN-MAR-u i on mowi ze to kompletna bzdura ze blacha na wszystkich poziomach musi byc jednakowa.
wiec koledzy co o tym sadzicie pozdrawiam :)

_________________
"Potrzeba matka wynalazku"


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lip 2007, 1:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2007, 1:32
Posty: 7
Lokalizacja: GANA (ale nie w afryce):D:D

Cytuj:
A co do zadudowy to podłogi powinny być takie same na wszystkich piętrach.Przy zakupie lepiej nie kupować malowanych bud,ponieważ mogły pękać słupki i po zabudowie.Sprawdzajcie także podłoge,bo może być popękana od bydła i oczywiście czy nie przecieka hydrałlika.
Dzieki wielkie kolego za odpowiedz.

czekam na kolejne opinie :D

_________________
"Potrzeba matka wynalazku"


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lip 2007, 12:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Blacha na wszystkich poziomach musi być jednakowa, no chyba że ktoś przerabiał sobie tą zabudowę po swojemu. Co do rocznika to musi gdzieś na zabudowie być tabliczka znamionowa nie ma innej możliwości na każdej naczepie czy też zabudowie owe mieliśmy. Jak możesz to wrzuć fotki, zobaczymy tą zabudowę i Ci powiem dokładnie co i jak...


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 14:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2006, 18:48
Posty: 95
GG: 0
Lokalizacja: Suwałki

Man TGA 530

Obrazek

Scania 164L \8/580 Topline

Obrazek

_________________
Fujifilm S5800


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 14:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Nowiuteńkie Volvo FH 480 :arrow:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

© http://www.bastrucks.com


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Martin a ja mam takie pytanie.Takie zwierzaki jak wszystko co żyje musi oddać to co zjadło, brzydko mówiąc postawic klocka.To jak wygląda sprawa ze sprzątaniem tego.Są firmy które się tym zajmują czy kierowca bierze Karchera i jazda? A 2 pytanie. Jakoś się te zwierzęta zabezpiecza? bo na polskich drogach to mogą oszalec. I 3. Na parkingach to bardzo hałasuja takie zwierzaczki? No gdakanie,muczenie.Wiesz o co chodzi ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2005, 16:35
Posty: 829
Samochód: Ciężarowy
Lokalizacja: Wronki

Cytuj:
Martin a ja mam takie pytanie.Takie zwierzaki jak wszystko co żyje musi oddać to co zjadło, brzydko mówiąc postawic klocka.To jak wygląda sprawa ze sprzątaniem tego.Są firmy które się tym zajmują czy kierowca bierze Karchera i jazda? A 2 pytanie. Jakoś się te zwierzęta zabezpiecza? bo na polskich drogach to mogą oszalec. I 3. Na parkingach to bardzo hałasuja takie zwierzaczki? No gdakanie,muczenie.Wiesz o co chodzi Wink
Zwykle to bardzo dużo słomy się daje i nie ma problemu z tym, wygarnia się i potem myje zestaw. U nas kierowcy kiedyś wozili spalinowe Karchery a teraz myją nam auto za odpowiednią na bazach gdzie zawozimy zwierzęta. Zwierząt się nie zabezpiecza naczepa stworzona jest na takie drogi jak nasze i idealnie leży i nie trzęsie zwierzętami. Nawet na Ułan - Bator. Zwierzęta tz. cielaki hałasują tylko gdy są głodne a dorosłe to nie ładnie sobie leżą. A poza tym to na parkingach to się prawie nie staję robi sie tylko postoje na siusiu :D


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 21:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Martin a ja mam takie pytanie.Takie zwierzaki jak wszystko co żyje musi oddać to co zjadło, brzydko mówiąc postawic klocka.To jak wygląda sprawa ze sprzątaniem tego.Są firmy które się tym zajmują czy kierowca bierze Karchera i jazda? A 2 pytanie. Jakoś się te zwierzęta zabezpiecza? bo na polskich drogach to mogą oszalec. I 3. Na parkingach to bardzo hałasuja takie zwierzaczki? No gdakanie,muczenie.Wiesz o co chodzi
U nas jest bardzo podobnie jak u Martina.Ładując zwierzęta nic nie kładziemy na podłoge,ale staramy się po każdym kursie myć całe auto lecz nie zawsze się to udaje.Na małych zakładach po prostu nie ma gdzie tego zrobić lub nie ma możliwości.Gdy mycie auta nastąpi zaraz po rozładunku to idzie bardzo szybko.Na dużych zakładach są osoby zajmujące się myciem ale podczas kolejki lub na innych zakładzikach ja myje.My bydło wiążemy powrozami za rogi,a świnie są pozamykane przegrodami po 15szt.Przeważnie zwierzęta to zbieranina od różnych rolników, więc nie brakuje walk na samochodzie ale to tylko po załadunku.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 78 [ Posty: 1541 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1178 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: