Co ty chłopie za głupoty wygadujesz.
Zrozumcie jedną rzecz, temat nacisków i ich rozłożenia to nie jest tylko ograniczenie pojedynczego nacisku.
To tak jakby ktoś Cię okładał, jak oberwiesz 5 x z określoną siłą, potem masz chwilę przerwy a potem znowu 5 x określona siła, to nie to samo co dostać w "serii" 8 razy. Inżyniera drogowa to nie tylko nacisk na pojedynczą oś, to także odległości pomiędzy poszczególnymi osiami, ilość osi. Nie można tego wszystkiego spłycać do samego nacisku, np. w stanach gdzie przywiązuje się dużą uwagę do nacisków i wag (wagi przy drogach) w części stanów są także konkretne limity odległości pomiędzy wózkiem ciągnika, a naczepy czy tzw. prawo mostowe.
Efekty myślenia pod tytułem to tylko nacisk masz fajnie widoczne na estakadzie w Gdynii, która raz na jakiś czas jest podpierana i remontowana.