wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Flota Pol-Mark
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=19859
Strona 10 z 31

Autor:  mumin_ [ 26 lut 2010, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Według mnie lepiej byłoby zainwestować w ramę z 4 halogenami .. ładnie wyglądają i poprawiają komfort jazdy . :)

A co do renówek to nie wiem czemu ale jakoś nie przypadły mi do gustu .. :wink: to cale upiększanie wydaje mi się takie na siłę.. rozumiem, że robicie małe tanie rzeczy ale czy nie lepiej było by kupić jedna porządną rzecz..?

Autor:  Zibi1541 [ 27 lut 2010, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Cytuj:
Według mnie lepiej byłoby zainwestować w ramę z 4 halogenami .. ładnie wyglądają i poprawiają komfort jazdy . :)

A co do renówek to nie wiem czemu ale jakoś nie przypadły mi do gustu .. :wink: to cale upiększanie wydaje mi się takie na siłę.. rozumiem, że robicie małe tanie rzeczy ale czy nie lepiej było by kupić jedna porządną rzecz..?
Może i było by lepiej, ale nie ma na tyle kasy, żeby kupić np. kangura, itp. A co do rury to kiedyś (za górami, za lasami) na pewno się pojawi. :P
Dam ci takie porównanie cenowe:
rura na dach ok. 1500zł (taka jak nam się podoba) + halogeny jeszcze trzeba doliczyć.
A skóra wyszła by nas jakieś 500-800zł. Bo płacimy tylko za materiał. Robilibyśmy to sami razem ze Staszkiem, więc nie było by robocizny.

Autor:  mumin_ [ 27 lut 2010, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

kolego nie przesadzaj ,że rama na dach kosztuje 1500 zł . Zobacz w temacie o naszym dafie. Dalismy za rame 500zl .. a jest wykonana naprawde na najwyższym poziomie . 8) Jest to dość prosty wzór bo taki był wymuszony przez Logo w globie, ale np za rame nachodzącą na globa trzeba zapłacić w granicach 700-800 zl.

Ale fakt na rame z halogenami i kogutami trzeba liczyc około 3000zl .. :wink:

Autor:  Zibi1541 [ 27 lut 2010, 13:49 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Cytuj:
kolego nie przesadzaj ,że rama na dach kosztuje 1500 zł . Zobacz w temacie o naszym dafie. Dalismy za rame 500zl .. a jest wykonana naprawde na najwyższym poziomie . 8) Jest to dość prosty wzór bo taki był wymuszony przez Logo w globie, ale np za rame nachodzącą na globa trzeba zapłacić w granicach 700-800 zl.

Ale fakt na rame z halogenami i kogutami trzeba liczyc około 3000zl .. :wink:
Te 1500zł za rure na dach woła sobie monster z Rybnika.
Cytuj:
Witam,

Rura dachowa/czołowa na 4 halogeny kosztuje 1 500 PLN netto.
Kangur duży - 12 000 PLN netto.
Halogeny 150-300 PLN netto /szt.
Wiązka elektryczna - 250 PLN netto.
Rura wydechowa 2 800 PLN netto.


Więcej ifnormacji pod nr telefonu.

Autor:  mumin_ [ 27 lut 2010, 14:02 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

troche polecieli z tymi cenami .. :lol:

facet od ktorej kupujemy zajmuje sie ogolnie robienie w nierdzewce tzn od poręczy ,po ramy do ciezarowek :wink: lecz w wiekszosci jego produkty do orurowanie do samochodow

ceny ma zdecydowanie bardziej normalne

rama na dach kosztuje od 400
kangur mały (tzn rama na 4halo) ok 1000zl a za duzego od 2500

Autor:  LKV Tomek [ 27 mar 2010, 19:51 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Jak tam przyjezdżacie na Wienerberger do Cz-wy już bo już w budowlance się trochę ruszyło a ja Magnumek twojego taty jeszcze tam w w tym roku nie widziałem

Autor:  Zibi1541 [ 03 kwie 2010, 12:22 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Cytuj:
Jak tam przyjezdżacie na Wienerberger do Cz-wy już bo już w budowlance się trochę ruszyło a ja Magnumek twojego taty jeszcze tam w w tym roku nie widziałem
Jeździ się jeździ :) W Częstwochowie w tym roku byliśmy tylko kilka razy. Teraz niedawno kilka razy byliśmy w Honoratce. Na razie może mniej nas tam widać, bo woziliśmy częściej kostkę brukową, krawężniki, cement, itp zamiast cegły. A do tego tato lata teraz z budowlanką do Francji, na budowę kurortu i jeszcze wozimy dość często części do fiata i opla z Opola do Tych, Bielska i do Czech.

Autor:  s.szymon [ 03 kwie 2010, 13:10 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Cytuj:
i jeszcze wozimy dość często części do fiata i opla z Opola do Tych, Bielska i do Czech.
W takim razie będę się rozglądać w Bielsku ;)

Autor:  Zibi1541 [ 06 kwie 2010, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Cytuj:
Cytuj:
i jeszcze wozimy dość często części do fiata i opla z Opola do Tych, Bielska i do Czech.
W takim razie będę się rozglądać w Bielsku ;)
Do Bielska wozimy części do Galvanotechniki. :)


Mam do was pytanie dotyczące silników z Magnum 2. Chodzi mi o silnik 440 i 480km. Który lepszy? Jeżeli ktoś miał styczność z tymi silnikami to chętnie posłucham jak się spisywały.

Autor:  KubaMan [ 06 kwie 2010, 20:02 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

A co planujecie zmieniać auto na młodsze?? :>

Autor:  Zibi1541 [ 06 kwie 2010, 23:20 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Cytuj:
A co planujecie zmieniać auto na młodsze?? :>
Ile razy mam pisać, że AE nie będzie sprzedawana :) Jeżeli uda nam się załatwić kredyt to dojdzie 3 zestaw i nie wiemy, który silnik lepszy, bo mamy do wyboru.

Autor:  Darecki95 [ 07 kwie 2010, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Moim zdaniem 480 lepszy a 440 mniej będzie palił :) Wybór należy do Ciebie i Twojego taty. Ciesze się że będzie nowa Madzia w Pol-Marku :D Kolejne cudo do podziwiania ;]

Autor:  speed291 [ 07 kwie 2010, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

DarekTrucker napisałeś całkiem odwrotnie niż jest w rzeczywistości.
Lepsza (mniej awaryjna) jest 440 ale za to więcej pali a 480 jest bardziej awaryjna a mniej pali, tyczy to się motoru jednego jak i drugiego sprawnego (przykładowo 480 będzie miała błędy w EDC i już spalanie może być większe)

Osobiście ja proponuje Magnumki (również Premium) z motorami DXi 440 480 (z 460 nie miałem osobiście styczności ale pewnie też nie jest zły), są one naprawdę oszczędne, mało awaryjne i bardzo elastyczne.
Ceny tych aut też nie są już wysokie (Magnum 2005r. cena 75-85tys.)

Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru auta

Autor:  Zibi1541 [ 07 kwie 2010, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Cytuj:
Lepsza (mniej awaryjna) jest 440 ale za to więcej pali a 480 jest bardziej awaryjna a mniej pali, tyczy to się motoru jednego jak i drugiego sprawnego (przykładowo 480 będzie miała błędy w EDC i już spalanie może być większe)
A wiesz może jakie awarie występują najczęściej??
Cytuj:
Osobiście ja proponuje Magnumki (również Premium) z motorami DXi 440 480 (z 460 nie miałem osobiście styczności ale pewnie też nie jest zły), są one naprawdę oszczędne, mało awaryjne i bardzo elastyczne.
Ceny tych aut też nie są już wysokie (Magnum 2005r. cena 75-85tys.)
Może i tak, ale my nie mamy dużo kasy. Nawet te 80 tys., które chce Sygulka za zestaw jest duży problem załatwić. A tak jeszcze w ogóle to mieliśmy w zamiarze kupno samej naczepy od Sygulki, bo Magnumki miały być sprzedawane w późniejszym czasie, a przedwczoraj dostaliśmy telefon, że Magnume możeby brać. Innej magnumy (używanej) nie bralibyśmy, ale że z tymi mamy styczność wiemy jak są mniej więcej eksploatowane i jak wyglądają (kangur, rura z halogenami itp.) dlatego chcemy ją kupić.

Autor:  speed291 [ 08 kwie 2010, 1:57 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Najczęstszą (i najdroższą) awarią motoru jest padanie pomp paliwa (każdy pompowtrysk posiada swoją pompę). Ta awaria nasila się po przekroczeniu mln. km. Kolejna awaria z jaką kilka razy się spotkałem to wypalanie/wydmuchiwanie uszczelki z pod kolektora wydechowego (spada ciśnienie spalin co wiąże się ze spadkiem mocy, zwiększeniem spalania i niewielkim "kopceniu" auta), ten defekt najczęściej występuje u aut które jeżdżą po terenie górzystym, z ciężkimi ładunkami, a jak kierowca lubi dobrze "deptać" to też może się do tego przyczynić. Lubi też nieraz paść czujnik doładowania powietrza (komputer pokładowy nie zawsze wykryje błąd). Po przebiegu ok. 800 tys. km. najlepiej jest zrobić w autoryzowanym serwisie Renault regulację silnika m.in. kąt wtrysku, ciśnienie wtrysku itp. Pompowtryski najczęściej siadają przy przebiegu ok. 1mln. (ale na to nie ma żadnej reguły).
To są awarie z którymi ja osobiście się spotkałem ale każde auto jest inaczej użytkowane i w każdym co innego się psuje. Nie ma reguły czy to jest Scania, Volvo czy Iveco

Autor:  Zibi1541 [ 14 kwie 2010, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Witam. Co do Magnumy, którą chcemy kupić to jutro tato jedzie do banku dowieźć papiery i zobaczymy, czy dostaniemy kredyt.
Na pewno będziemy brać Magnume 480. Jedną już dzisiaj odebrał handlarz, a druga czeka na nas. 480-tka, którą my jeżeli wszystko pójdzie dobrze kupimy ma mniejszy przebieg, obrysówki czerwone na spojlerach z tyłu (fajnie się złożyło bo jest taki sam rozstaw jak w naszej Red Lady) no i ponoć zderzak. Musieli niedawno go założyć, bo jeszcze osobiście nie widziałem magnumy ze zderzakiem. (Mam nadzieję, że jest chromowany i z okrągłymi lapami smile222.gif)
Jeżeli będę wiedział coś nowego to dam znać.

Autor:  Zibi1541 [ 19 kwie 2010, 17:41 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Taki mały aktualek. Zdjęcia już jakiś czas leżą i wczoraj udało mi się je wrzucić na pp.
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Na razie nic nowego nie ma, więc nie ma co pokazywać. :P

Autor:  Hubert. [ 19 kwie 2010, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Ladne sa :wink: A to dzaidek bedzie pomykal wtedy wasza magnum ?
A jak tam sprawa z kredztem :D

Autor:  mumin_ [ 19 kwie 2010, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

troche dziwne ze argumentem przemawiajacym za kupnem tego a nie innego auta jest fakt posiadania kangura i ramy z halogenami .. :shock:

ale widze ,że planujecie rozwoj firmy co bardzo dobrze wróży .. tak 3maj ..

Autor:  Zibi1541 [ 20 kwie 2010, 0:04 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum AE, Renault Magnum Integral

Cytuj:
Ladne sa :wink: A to dzaidek bedzie pomykal wtedy wasza magnum ?
A jak tam sprawa z kredztem :D
Dziadek jeżeli jeszcze będzie jeździł, (bo już wiek robi swoje i sił powoli mu brakuje) to będzie cały czas jeździł AE. Tato prawdopodobnie przesiądzie się na 2, a kierowca usiądzie na Integrale.
Cytuj:
troche dziwne ze argumentem przemawiajacym za kupnem tego a nie innego auta jest fakt posiadania kangura i ramy z halogenami .. :shock:
To, że magnuma ma kangura, halogeny itp. nie jest głównym powodem kupna auta. Auto jest teraz w rękach naszego dobrego znajomego. Nasza integrala również była odkupowana od niego. Często jesteś u niego i widzimy, że dba o samochody zarówno pod względem estetycznym jak i technicznym. Mam do niego zaufanie i wiemy, że auta te są pewne i nie ma nic zamienianego do sprzedaży, albo przekręcanego licznika, itp.

Strona 10 z 31 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/