wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

MAN F2000
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=63
Strona 10 z 23

Autor:  AdekS [ 04 sie 2009, 18:26 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Jeśli chodzi o sprężyny w niskiej, to wiem że występowały, bo nawet mam jednego z takim zawieszeniem. :wink: Ale chciałbym się dowiedzieć czy na tym zawieszeniu były montowane wysokie kabiny.

Autor:  MAN [ 04 sie 2009, 20:43 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Jeśli chodzi o sprężyny w niskiej, to wiem że występowały, bo nawet mam jednego z takim zawieszeniem. :wink: Ale chciałbym się dowiedzieć czy na tym zawieszeniu były montowane wysokie kabiny.
Były montowane sprężyny z przodu a z tyłu poduszki ale w Manach F90 w wysokich kabinach :wink:

Autor:  Jacek [ 05 sie 2009, 22:15 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Ciekawe czy ten automat to na serio. Pierwsze słysze o takiej skrzyni w f2000. Zastanawiam sie jak to pracuje ?
Oczywiście, że na serio. Ojciec latał takim około 2 miesiące i bardzo sobie chwalił. Był to 464 Silent. Chyba nie miał lewarka, jedynie pokrętło. Postaram się po powrocie do domu dorzucić fotki i filmik z jazdy. :)

Autor:  mateusz92 [ 05 sie 2009, 22:35 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Oczywiście, że na serio. Ojciec latał takim około 2 miesiące i bardzo sobie chwalił. Był to 464 Silent. Chyba nie miał lewarka, jedynie pokrętło. Postaram się po powrocie do domu dorzucić fotki i filmik z jazdy. :)

Był 100% Automat?? Ja się spotkałem z półautomatem w Autobusie Man Lion's Star ale tam używało się dźwigienki pod kierownicą i np. jechało się na 4 naciskałeś dźwignię na wyświetlaczu się coś tam pojawia i w momencie jak chcesz zmienić bieg to wciskasz sprzęgło. Pewnie w ciężarówkach też taka skrzynia występowała choć pewien nie jestem. Jest to MAN z lat produkcji F2000 czyli z podobnych podzespołów pewnie. Aha i teżmiał właśnie pokrętło z pozycjami D, N, R i tę dźwigienkę przy kier.

Autor:  AdekS [ 05 sie 2009, 22:46 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Był 100% Automat?? Ja się spotkałem z półautomatem w Autobusie Man Lion's Star ale tam używało się dźwigienki pod kierownicą i np. jechało się na 4 naciskałeś dźwignię na wyświetlaczu się coś tam pojawia i w momencie jak chcesz zmienić bieg to wciskasz sprzęgło. Pewnie w ciężarówkach też taka skrzynia występowała choć pewien nie jestem. Jest to MAN z lat produkcji F2000 czyli z podobnych podzespołów pewnie. Aha i teżmiał właśnie pokrętło z pozycjami D, N, R i tę dźwigienkę przy kier.
Skrzynia o której piszesz to Eaton S.A.M.T. - B, lecz o skrzyni 'z pokrętłem' nie mogę nic znaleźć w instrukcji MANa F2000.

Autor:  daniel997 [ 11 sie 2009, 14:43 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Koledzy mam takie pytanie co oznacz przycisk na zdjęciu?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a0 ... cbfe0.html

Autor:  Jacek [ 12 sie 2009, 13:26 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Cytuj:
Ciekawe czy ten automat to na serio. Pierwsze słysze o takiej skrzyni w f2000. Zastanawiam sie jak to pracuje ?
Oczywiście, że na serio. Ojciec latał takim około 2 miesiące i bardzo sobie chwalił. Był to 464 Silent. Chyba nie miał lewarka, jedynie pokrętło. Postaram się po powrocie do domu dorzucić fotki i filmik z jazdy. :)
Zdjęcia Mańka, o którym pisałem wcześniej. Jak widać, lewarka nie widać. :)

Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

Pozdrawiam. Postaram się znaleźć film z jazdy.

Autor:  michal.enter [ 12 sie 2009, 18:33 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Mam prośbę. Czy ma ktos instrukcję do f2000 Evo ? Potrzebuje skany działu dotyczącego klimatyzacji. Jak się ją obsługuje.

Pzdr
Michał

Autor:  kalum10 [ 12 sie 2009, 19:33 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Nie mam skanera, ale zrobiłem fotki, powinieneś się odczytać. Pozdrawiam
Obrazek Obrazek Obrazek
:D

Autor:  Jacek [ 12 sie 2009, 20:07 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Postaram się znaleźć film z jazdy.
http://www.youtube.com/watch?v=rxtjTB69-hA

Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Skrzynia jest sterowana nie za pomocą pokrętła, lecz dźwignią po prawej stronie kierownicy.

Autor:  AdekS [ 13 sie 2009, 13:19 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Cytuj:
Postaram się znaleźć film z jazdy.
http://www.youtube.com/watch?v=rxtjTB69-hA

Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Skrzynia jest sterowana nie za pomocą pokrętła, lecz dźwignią po prawej stronie kierownicy.
Czyli był to wcześniej wspomniany Eaton S.A.M.T. - B. :wink:

Autor:  michal.enter [ 13 sie 2009, 17:59 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Kalum stokrotne dzięki !

A nie masz w niej moze jeszcze czegos na temat autocheck`a ? :D:D

Przyznam ze automat sympatycznie pracuje, troszkę szarpie ;)

A jak wygląda naprawa takiej skrzynki ? Orientował sie ktos ile kosztują synchronizatory, przesówki ? Czy olej jest w niej specjalny ? Zwykły przekładniowiec na pewno sie nie nadaje. Moze jakis syntetyk ?

Autor:  kalum10 [ 13 sie 2009, 18:44 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
A nie masz w niej moze jeszcze czegos na temat autocheck`a ? :D:D
Przeszukałem całą instrukcje i nic na ten temat nie znalazłem.

Autor:  michal.enter [ 13 sie 2009, 18:56 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

A kolego powiedz mi do czego słuzy opcja MANUAL i REHEAT czy jakos tak przy tej klimatyzacji. W twojej instrukcji nie znalazłem nic na temat tych pozycji. Tylko auto jest opisane.

Autor:  daniel997 [ 13 sie 2009, 18:59 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Koledzy mam takie pytanie co oznacz przycisk na zdjęciu bo nie wiem?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a0 ... cbfe0.html

Autor:  MAN [ 13 sie 2009, 19:58 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Koledzy mam takie pytanie co oznacz przycisk na zdjęciu bo nie wiem?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a0 ... cbfe0.html
Jest to klawisz od ogranicznika prędkości gdy go włączysz zamiast tempomatu dzwignią pod kierownicą ustawiasz ogranicznik prędkości

Autor:  kalum10 [ 13 sie 2009, 20:11 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
A kolego powiedz mi do czego słuzy opcja MANUAL i REHEAT czy jakos tak przy tej klimatyzacji. W twojej instrukcji nie znalazłem nic na temat tych pozycji. Tylko auto jest opisane.
Sory, ale jakoś pominąłem następną stronę, poniżej zamieszczam brakujące informacje. Jakbyś jeszcze czegoś potrzebował to pisz na PW, to Ci wyśle więcej fotek mailem.
Obrazek

Autor:  michal.enter [ 13 sie 2009, 22:20 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

a no i jeszcze jedno. Kierowca mówi mi ze zapala mu się czasami, na wybojach taka kontrolka : (Z)

Obrazek

(mówie o tej w lewym dolnym rogu)


Gdzies juz tutaj czytałem o niej, lecz nie mogę nic teraz znalesc. Domyslam sie ze ma to związek z poduszkami, bo jak opuszczam go do zera, to równiez sie zapala. Byc moze na wyboju dobijają poduchy i takie cos sie zapala. Wole się upewnic ;)

Autor:  MAN [ 14 sie 2009, 8:20 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
a no i jeszcze jedno. Kierowca mówi mi ze zapala mu się czasami, na wybojach taka kontrolka : (Z)

Obrazek

(mówie o tej w lewym dolnym rogu)


Gdzies juz tutaj czytałem o niej, lecz nie mogę nic teraz znalesc. Domyslam sie ze ma to związek z poduszkami, bo jak opuszczam go do zera, to równiez sie zapala. Byc moze na wyboju dobijają poduchy i takie cos sie zapala. Wole się upewnic ;)
W instrukcji nie ma opisu tej kontrolki. Ta kontrolka jest od hamulców gdy się pali informuje o tym że jest zmiejszona siła hamowania przez zawór obciążeniowy który reguluje siłę hamowania na podstawie ciśnienia powietrza w poduszkach. Poprostu gdy kontrolka się pali są słapsze hamulce
Masz czasem dwa zawory poziomujące na tylnej osi? ten sam problem miałem u siebie na dziurach z jednej strony było powietrze w poduszkach a z drugiej nie

Autor:  MAN F8 19.361 [ 15 sie 2009, 14:57 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Panowie jeszcze raz wracając do MANa z automatem: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1257057 - teraz się lepiej przyjrzałem i nie wiem czy mnie wzrok myli czy tablica rozdzielcza z TGA w nim jest? wie ktooś coś na ten temat :?:

Strona 10 z 23 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/