wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Renault Magnum http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=69 |
Strona 10 z 29 |
Autor: | ADAMO [ 29 paź 2007, 22:38 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: kolego renault magnum to do starych lamp miał 385KM 420KM 470KM i bodajże 560 a z nowymi lampami 440KM i 480KM ja polecam 440-tke a te nowe już DXI na wolwie to mają 440KM 480KM 500KM
Zanim zabierzesz głos radze przejrzec cały temat jesli sie nie ma wystarczajcej wiedzy i nie zasmiecac tematu bezsensownymi postami
|
Autor: | huberto [ 31 paź 2007, 18:04 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: kolego renault magnum to do starych lamp miał 385KM 420KM 470KM i bodajże 560 a z nowymi lampami 440KM i 480KM ja polecam 440-tke a te nowe już DXI na wolwie to mają 440KM 480KM 500KM
Pozwolę sobie na małe sprostowanieseria I (1991-1997) stare lampy, kanciasta deska rozdzielcza, silniki 385,420, 500,520 seria II (1997-2001) stare lampy, owalna deska, silniki Mack 390,430,470 seria III E-Tech(2001-2005) nowe lampy, zderzak i atrapa, owalna deska(nowe liczniki), silniki Mack 400,440,480. W 440 szybko wyciera się wałek rozrządu seria IV DXI(2005-?) silniki Volvo 440,460,480,500 to tyle, co pamiętam |
Autor: | Igor [ 31 paź 2007, 18:15 ] |
Tytuł: | |
Seria I (AE) miała jeszcze silnik 560KM. Sam kiedyś w to nie wierzyłem, jednak kilka osób mi to udowodniło i od tamtej pory już o tym pamiętam. |
Autor: | huberto [ 01 lis 2007, 11:49 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: w koncu 1999roku
Kolego, to nie są pompowtryski tylko pompy jednosekcyjne, po sztuce na cylinder.
wprowadzono silniki E-tech na pompowtryskach: 400,440,480 EURO-2 |
Autor: | ADAMO [ 01 lis 2007, 14:39 ] |
Tytuł: | |
W tłumaczeniu z francuskiego jest to wtryskiwacz ale nie taki sam jak w 430 czy 390 nie zaglebialem sie w to książkowo, komplet nowych kosztuje 16.000zł. |
Autor: | huberto [ 01 lis 2007, 18:40 ] |
Tytuł: | |
Adamo, w 390,430 i 470 jest rzędowa pompa wtryskowa ze sterowaniem elektronicznym i 6 wtryskiwaczy, a w E-tech jest 6 pomp i 6 wtryskiwaczy. Tu masz rację, tylko wcześniej napisałeś, że E-techy są na pompowtryskiwaczach i tylko to chciałem wyprostować. |
Autor: | Pazdz [ 01 lis 2007, 20:34 ] |
Tytuł: | |
O historii tego modelu pisał już Mihu... viewtopic.php?t=2659 |
Autor: | PiotrusRybnik [ 02 lis 2007, 16:48 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: kolego renault magnum to do starych lamp miał 385KM 420KM 470KM i bodajże 560 a z nowymi lampami 440KM i 480KM ja polecam 440-tke a te nowe już DXI na wolwie to mają 440KM 480KM 500KM seria I (1991-1997) stare lampy, kanciasta deska rozdzielcza, silniki 385,420, 500,520 seria II (1997-2001) stare lampy, owalna deska, silniki Mack 390,430,470 seria III E-Tech(2001-2005) nowe lampy, zderzak i atrapa, owalna deska(nowe liczniki), silniki Mack 400,440,480. W 440 szybko wyciera się wałek rozrządu seria IV DXI(2005-?) silniki Volvo 440,460,480,500 to tyle, co pamiętam[/quoHuberto Huberto kłaniam się nisko... Dokładnie jest tak jak piszesz,ale wracajac do wałków rozrzadów to są one również awaryjne w 480. Kolejna drażniącą kwestią są te skrzynie... - problem z siłownikami do półbiegów - zakleszcza się na niskich biegach.. Znam to z autopsji jak i również od znajomych.. nie ma jak kochane B 18 lub FULLER-y |
Autor: | Damian Mysza [ 02 lis 2007, 16:57 ] |
Tytuł: | |
Piotruś jak w starej budzie w 2000 byly juz E-Tehy wkładane takze cos zle napisales. ADAMO najlepiej przedstawil historie Magnumki |
Autor: | PiotrusRybnik [ 02 lis 2007, 17:21 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Piotruś jak w starej budzie w 2000 byly juz E-Tehy wkładane takze cos zle napisales. ADAMO najlepiej przedstawil historie Magnumki
Damianie kumpel akurat z pod Krakowa ma 400 w kabinie INTEGRALE..
|
Autor: | Radiance [ 02 lis 2007, 18:52 ] |
Tytuł: | |
Adamo, co do ostatnich produkcji Renault ( w pierwszych modelach z silnikiem Volva tak jest, niewiem jak w dalszych ) tzw. " Magnumowską szafe " zmieniono z pozycji pasażera na stronę lewą, kierowcy. |
Autor: | ADAMO [ 02 lis 2007, 22:56 ] |
Tytuł: | |
Nie sledze wszystkich detali nie czytam newsów w gazetach, ogladalem w czasie premier DXI pierwsze modele we francji przy okazji gdy stały pod serwisem z 2005roku a tak bardzo mnie to nie rajcuje bo jak narazie zajmuje sie używkami i to mój "konik" |
Autor: | Damian Mysza [ 02 lis 2007, 23:53 ] |
Tytuł: | |
To mówie ze w starej budzie byly juz E-Tehy;) |
Autor: | Radiance [ 03 lis 2007, 13:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nie sledze wszystkich detali nie czytam newsów w gazetach, ogladalem w czasie premier DXI pierwsze modele we francji przy okazji gdy stały pod serwisem z 2005roku a tak bardzo mnie to nie rajcuje bo jak narazie zajmuje sie używkami i to mój "konik"
Tym sie różnimy, ja sie rajcuje każdym detalem marki Renault
|
Autor: | MARCELI40 [ 04 lis 2007, 18:06 ] |
Tytuł: | |
Witam ! Mam problem z powietrzem w zaworze przebitki -- ucieka jak auto postoi dłużej ok 24 godzin może ktoś coś poradzi |
Autor: | weni [ 04 lis 2007, 22:21 ] |
Tytuł: | |
jak ten zaworek przy pedale sprzęgła to 380zł tylko z serwisu bo podróbek nie ma |
Autor: | Jacek_Bydgoszcz [ 06 lis 2007, 6:04 ] |
Tytuł: | |
Koledzy co tu duzo mowic magnum super sprzet a co do cen czesci to i tak nie sa kosmicznie drogie w porownaniu np. do mercedesa Przy okazji polecam obejrzec filmik o magnum, bardzo dobrze zrobiony http://www.youtube.com/watch?v=wb5UC6C6ztE |
Autor: | Damian Mysza [ 06 lis 2007, 17:56 ] |
Tytuł: | |
Filmik bardzo fajny! Powiem wam ze salonka to bardzo dobra rzecz szczegolnie wygodna dla 2 driverow |
Autor: | konar [ 15 lis 2007, 20:18 ] |
Tytuł: | |
czy mozna sie przyzwyczaic do przechylow kabiny? pyam ,bo po kilku tygodniach roztalem sie z tym modelem i raczej do niego nie powroce... moze i plaska podloga jest zaleta lecz skrzynia biegow, timer czasu pracy kierowcy i wszedobylska elektryka akurat mi przeszkadza. dobrze ,ze swiat jest rozny bo byloby bardzo bezbarwnie... |
Strona 10 z 29 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |