To auto nie jest składane do pracy.Będzie jezdziło okazjonalnie (raz dwa razy w miesiącu w okresie letnim)
Jeśli chodzi o awaryjność to przez 2 lata odkrecila się sruba od pompy wtryskowej przez co stracil wolne obroty, strzelil przewod od wysprzeglika ze starości, skonczyly się szczotki od rozrusznika, przegnil tłumik i trzeba było go wymienić plus może jeszcze z 1 lub 2 [wycenzurowano] których nie pamiętam .Wiekszosc awarii w tym aucie wynika z racji wieku 29 lat ma w końcu. Zobaczymy nowsze auta jak będą miały po 30 lat co się z nimi będzie dzialo.
Znajomy w okolicy ma stara 1142 turbo 6 rok go używa i przez ten czas wymieniłem mu 2 uszczelki pod głowicami ,tarcze sprzegla, 2 podpory walu , szczeki w jednym kole i ostatnio wkład mostu poszedł (satelity).
Poza tym wsiada pali i jedzie z ciekawości to powietrze trzyma 4 dni.
Zanlazlem nawet zdjecie z wymiany