Jester nie trudno nie przyznać Ci racji bo na te same elementy zwróciłem uwagę. Mam dziwne wrażenie, że nowe FH będzie miało płaską podłogę. Warto zwrócić uwagę na mocowanie lusterek, które jest charakterystyczne od momentu wprowadzenia "chińczyka". Tak jak zwróciłeś uwagę widać zamaskowany telewizor czyli podświetlane logo Globtrotter. Jestem ciekaw co wniesie nowy model pozna nowymi motorami. Czas pójść śladami konkurencji i powiększyć przestrzeń życiową w FH. Mam nadzieję, że w finalnej wersji zniknie ten kawałek karoserii z podszybia bo będzie to kiczowato wyglądało wg. mnie.
Lustra może i lipne, ale poczekajmy na oficjalna premierę. Wracając do luster to chyba nastaje taka moda, wystarczy popatrzeć na MANa TGX, Actrosa MP3.
Jeszcze dziś pamiętam, jak wprowadzono na rynek chińczyka i dobrze znane nam lustra usprawiedliwiano ukształtowaniem ich w tunelu aerodynamicznym.
[EDIT]
Swoją drogą zastanawia mnie, jak będą umieszczone obrysówki gabarytowe na górze - światła pozycyjne, mijania się świecą, a górnych obrysów nie ma. Czyżby to też maskowali, albo całkiem zaniechali montażu na okres testów? Levuss z tą płaską podłogą możesz mieć racje. A to dlatego, że albo mi się wydaje (przez to maskowanie) albo faktycznie dolna część grilla - ta w ramie, jest jakby wyższa.
Dolny grill jest raczej tej samej wysokości co obecny, ale zwróćcie uwagę na górny grill. Jest strasznie mały. Volvo mogło go zmniejszyć z dwóch powodów. Po pierwsze nowe jednostki napędowe będą mniejsze a co za tym idzie zmniejszyła się przestrzeń silnikowa a więc i przestrzeń chłodzenia silnika stąd mniejszy grill. Druga opcja to w pewnym sensie połączenie pierwszej tezy plus płaska podłoga. Gdyby nowe FH miało płaską podłogę oraz zmniejszony kąt nachylenia przedniej szyby (co już widać) to przestrzeń życiowa ulegnie wielkiemu powiększeniu. Takie jest moje zdanie.
Wystarczy dobrze przyjrzeć się temu obrazkowi i widać wiele cech o których pisałem http://trailer.se/bildarkiv/01/s_4d00f5856064b.jpg
Widać, że siatkowany grill to tylko atrapa maskująca prawdziwy grill. Oby Volvo nie schrzaniło tego projektu.
Ani chybi, że zmieniono kąt natarcia szyby czołowej. Z samą jednostką napędową, czyżby nowa gama, projektowana od podstaw pod Euro 6, czy może modernizowana seria D13?
A zmniejszenie gabarytów silnika pod Euro 6 raczej ciężko... Skoro są plotki o połączeniu SCR + EGR, a jak wiadomo to drugie troszkę więcej orurowania dodaje do silnika.
Tego dokładnie nie wiemy czy będzie to całkowicie nowa jednostka czy raczej modernizacja. Volvo może nasz zaskoczyć i wprowadzić całkowicie nowe jednostki napędowe jak min. uczynił do DAF w modelu 105. Pozostaje nam czekać na inne foty i nowe informacje. Ciekawe jaka to kabina jest na fotkach?. Na pewno jest to Globetrotter (XL ma wyższy dach nad telewizorem), ale skoro Volvo miałoby wprowadzić płaską podłogę to po co im 3 wersje kabiny?. Pytań póki co bez odpowiedzi jest wiele. Ja liczę na to, że w końcu konstruktorzy Volvo odczytają moje myśli i nie zrobią lekkich zmian w stosunku do niedawno zmodernizowanego FH, lesz zaserwują prawdziwą rewolucję.
Dawno mnie na forum nie było a tu taka nowość . Dla mnie jest to mieszaniec Magnum z FH. Dół Volvo góra Magnum. Widać grill auta i wygląda to jak pomieszanie szwedzko-francuskie. Sama siatka grilla bardziej przypomina Magnum. Lusterka też bardziej podchodzą pod Renate. Szczerze, wolę żeby to było nowe Magnum niż FH. Dla mnie nowe FH powinno zachować wygląd obecnego modelu z dwoma zmianami. Przednia szyba powinna mieć mniejsze nachylenie a sama kabina mogłaby pójść parę cm w górę. Dało by to wiele przestrzeni i wtedy kabina FH byłaby jedną z największych przy zachowaniu obecnej stylizacji bardzo zgrabnie by to wyglądało.
Dokładnie kolego Masz racje! Volvo mogło bo zostawić wszystko tak jak ma lepiej niech będzie to magnum. Bo szkoda mi będzie tego Volva . Tylko z tą szybą jak powiedziałeś to też jest 100% racji.!
Norwegowie porównują to autko do "nowego Actrosa" i w sumie są podobne. Teraz to już nie wiem czy to jest nowy Actros czy FH.
Gdzie to podobieństwo widzisz??
Jakiś strasznie duży ten zbiornik na Ad-Blue, czyżby tak dużą konsumpcję przewidywali
Przetłoczenia na tylnej ścianie przypominają nieco te z obecnych FH. Co do lusterek niech wyglądają jak chcą byle nie chlapały się tak jak w poprzednikach...
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Ja liczę na nowe FH, w końcu Szwedzi zaczęli czytać w moich myślach i oby tego nie okaleczyli mam nadzieję, że pojawi się także Glob XL bo to co przedstawiają foty to na 100% jest Globetrotter.
Szczerzę mówiąc nie podoba mi się to niby nowe FH. Bardzo dobrze,że Szwedzi postanowili zmienić kształt kabiny, zyska na tym przestrzeń do życia . Liczę,że zmienią te lustra i blendę,bo śmierdzi z TGX i Magnum z daleka. Czekam na jakieś oficjalne zdjęcia z Volvo.
PS Moim zdaniem nowe auta robią się coraz bardziej brzydkie Czy to osobowe czy ciężarówki. Zresztą to kwestia gustu
Koledzy niestety kształty obecnych samochodów, nie mówiąc już o przyszłych ciężarówkach są modelowane w tunelu aerodynamicznym. Jak wiadomo, toczy się nieustanna walka o każdą dziesiątą litra paliwa bo liczą się koszty transportu.
Nierzadko wszystko odbywa się kosztem przestrzeni życiowej i wyglądu. Oby w nowym Volvie one nie straciły.
Nowe fotki Vovianki. Widać, że nowy Globetrotter sporo urósł. Coraz bardziej zaczyna mi się podobać to autko.
Widać też zbiornik na ad-blue. Auto posiada silnik o mocy 550ps .
Norwegowie porównują to autko do "nowego Actrosa" i w sumie są podobne. Teraz to już nie wiem czy to jest nowy Actros czy FH.
Dół kabiny i przetłoczenia są w obu autach bardzo podobne.
Jak na mój widok to i tak podług Daf-a czy Scanii lub MB kabina Volva jest wąska i krótka. Szału nie ma. Może w końcu zrobią porządny glob bo jak na razie boją się chyba wysokości
_________________ I Was Born To Be A Truck Driver.
B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę