Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 lis 2019, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lis 2015, 1:19
Posty: 287

Zalezy co ciagasz .Ciezko porownywac opony na naczepie skrzyniowej ktora ciaga lekko ,do opon w naczepie wywrotce non stop pelno ,albo lepiej budowy ,ciasne wjazdy duzo nawrotow


Post Wysłano: 08 lis 2019, 23:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Teraz sprawdzałem u siebie :
Na 3 osi GY Treadmax LHTII po przejechaniu 230 tysięcy miał 9 mm ale odrazu mówię 24t to może 5% więc tu jest klucz. Robota pełno / pusto gdzie pełno oznaczało 3 do 6 ton :lol:
Jazda w większości na dwóch osiach.
Teraz mam Dębice DRT i po 80 tysiącach ma 10 mm ale już więcej powrotów po 10 ton, czasem 18 a czasem pusto.
Wyjazdów po 2-3 tony już niemam teraz 6-7 ton jedzie, może na palcach policze 24 tony...
Także taka sytuacja, to są lekkie warunki mimo regionalu.


Post Wysłano: 08 lis 2019, 23:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Na 3 osi GY Treadmax LHTII po przejechaniu 230 tysięcy miał 9 mm
Biorąc pod uwagę, że nowy Marathon ma 13mm więc 230tkm na 4-ch mm :mrgreen: co teoretycznie gdybyś tak dalej woził dałoby 3x4mm czyli 690tkm jeszcze razem prawie bańka by pękła :D ..... ot i zależności zużycia od warunków pracy.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 13 lis 2019, 11:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Cytuj:
Cytuj:
Na 3 osi GY Treadmax LHTII po przejechaniu 230 tysięcy miał 9 mm
Biorąc pod uwagę, że nowy Marathon ma 13mm więc 230tkm na 4-ch mm :mrgreen: co teoretycznie gdybyś tak dalej woził dałoby 3x4mm czyli 690tkm jeszcze razem prawie bańka by pękła :D ..... ot i zależności zużycia od warunków pracy.
Sorki wkradł się błąd.
Teraz to przeanalizowałem jeszcze raz i niema tak różowo.
Więc tak ten LHT II przejechał na trzeciej osi 247 tysięcy, przy stanie 5,5 mm poszedł na środek. Tu zrobił 121 tysięcy i ma się dobrze, trochę go nacinałem bo te środkowe rowki prawie już niewidoczne były... Teraz ma po nacięciu 7mm może się nie rozleci bo go trochę wcześniej pogłębiałem niż miał punkt...


Post Wysłano: 13 lis 2019, 14:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Sorki wkradł się błąd.
Teraz to przeanalizowałem jeszcze raz i niema tak różowo.
dlatego trochę przekąśliwie napisałem o tym milionie kilometrów :mrgreen:
gdybyś go nie przerzucił na środek to na ostatniej osi robi 400tkm max i to są przebiegi o których możemy rozmawiać. Cudów nie ma. Dlatego na podstawie doświadczenia w 80% opowieści przewoźników o cudownych takich a takich cudach po prostu nie wierzę.
To tak jak u lekarza: wyniki wątrobowe z kosmosu a chłop mówi, że pije rzadko, tylko wtedy kiedy są czyjeś imieniny.....ale zapomniał dodać, że codziennie są czyjeś imieniny :mrgreen: :lol:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 13 lis 2019, 16:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Tak to jest, cudów niema a ja się podjarałem że na 4 mm zrobiłem 230 tysiecy :lol:
Jednak wynik po korekcie i tak jest spoko, teraz porównuje do innych opon z trzeciej osi to wychodzi podobnie.
LHT II po 90 tysiącach miał 10 mm
Kormoran po 75 tysiącach 10,5 mm
Teraz Dębica DRT 80 tysięcy i 10 mm
Także ten Trademax wychodzi nieźle, byleby dojezdził do końca.
Ciekawe jak wypadłby Michelin na trzeciej osi (oczywiście w mojej robocie) w porównaniu do tych co miałem, bo na bliźniaku Remix mi się trzyma nieźle, jednak naczepowej nigdy nie miałem do porównania.


Post Wysłano: 14 lis 2019, 1:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2005, 21:37
Posty: 48
Lokalizacja: Chelmek

U mnie na GY Trade Maxy od nowości na 1 osi , przy przebiegu 261tkm obracane na feldze, teraz po pogłebieniu mają ok 8mm i 321tkm.
Na 2osi Savy były w sumie 4, ale 2 wy...ały, to już własciwie szrot po pogłebieniu 5mm i 440tkm
Na 3 osi przełożone Dunopy SP 344 z prowadzącej z przebiegiem 280tkm, teraz po pogłebieniu mają 8 i 10mm i 312tkm, ale nie bardzo się nadają na naczepę bo wyrywa kawałki gumy od poprzecznych lamelek.
Ładowane 7t na wyjeździe i 15-24 na powrocie


Post Wysłano: 14 lis 2019, 1:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Wyrywa bo na ostatniej nie stosuje się pogłębienia a nie dlatego że wpadły prowadzące.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 14 lis 2019, 20:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2005, 21:37
Posty: 48
Lokalizacja: Chelmek

No nie wiem- kłóciłbym się.
Miałem już nie jedną oponę nacinaną na skrajnych osiach i nigdy nic się nie działo, zawsze dojechały do końca, oczywiście trzeba jeździć z głową , bo jak ktoś będzie naparzał po krawężnikach albo obracał się w miejscu załadowany no to na pewno nie pojeżdżą.
Wszystko zależy od szofera.
Nie wyrywa mi bieżnika do dna do głębokości nacięcia, tylko ok 1-2mm od poprzecznych lamelek strzępi się guma, działo się to jeszcze przed nacięciem, więc nie ma to nic wspólnego z pogłębianiem . Jedna zjechała sie bardziej po nizej poprzecznych lamelek i juz nic sie nie dzieje a druga targa sie nadal, prostu ta opona SP344 nie nadaje się na skrajną oś.


Post Wysłano: 14 lis 2019, 20:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

a to wpis wcześniej wg Ciebie SP344 nie nadaje się na naczepę bo wyrywa a chwile później wyrywało ją już wcześniej.
Ale faktycznie jeżdżąc z pogłębianą na 3 osi to wszystko w głowie szofera tyle, że ten czasem nie ma wyjścia. Jak sam właściciel jeździ to najczęściej wszystko dłużej, lepiej i sprawniej funkcjonuje - z tym się zgodzę.
Cytuj:
No nie wiem- kłóciłbym się.
aaaaa.....to nie będę przeszkadzał w kłótni :mrgreen: jest ci wolno

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 14 lis 2019, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2005, 21:37
Posty: 48
Lokalizacja: Chelmek

Cytuj:
a to wpis wcześniej wg Ciebie SP344 nie nadaje się na naczepę bo wyrywa a chwile później wyrywało ją już wcześniej.
No nie czepiaj się szczegółów 😁, nie będą tu opisywał dnia po dniu. Po prostu strzepiła się już przed nacięciem i strzepi się do póki nie znikną lamelki.


Post Wysłano: 25 cze 2020, 23:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2011, 14:19
Posty: 835
GG: 0

no i teraz pytanie, co do naczepy wybrac 385/65 22,5 90% to autsstrady, dwie co zostaly do wymiany to remixy ze ze mna już ze 400tys, ile zrobily wczesniej nie wiem, nacięte ale pękają, 4szt mam r168 niby ok, ale tak co ktoś może powiedzieć o np westlake, na tej robicie co obcenie jeżdżę od ciula ich jest no ale niestety kiero nic nie wiedzą, cena ooki całkiem ich, pożniej jakiś tread max/ next tread zastanawiam sie lub moze dunlop albo kolejne r168?? ktoś coś? bo za remixa dac tyle co za średnią nową to chyba średnio?

_________________
:mrgreen:


Post Wysłano: 26 cze 2020, 0:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

U mnie Treadmax spisuje się świetnie, ale czy dojeździe do końca czas pokaże. Nie chcę mi się szukać teraz ale 400 na pewno już zrobił. Jak miałbym zakładać tańszą oponę to Save 5 tylko niewiem czy już są dostępne zamiast jakichś łestlejków i tym podobnych. Jeśli coś lepszego to wziąć SP 247 i powinno hulać droższych bym nie szukał.


Post Wysłano: 26 cze 2020, 5:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 cze 2020, 0:18
Posty: 10
Samochód: Dafunia

A ja zadam takie pytanie 65/55 do plandeki? 😁 Bo widzę że różnie jeżdżą


Post Wysłano: 26 cze 2020, 7:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2820
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Mam na 1osi naczepy westlake wtr1. Zrobiły jakieś 20kkm i jak na razie nic się im nie dzieje. Jak dla mnie maja dość szeroki rowek w porównaniu z r168plus i obawiałem się że może zrywać bieżnik ale na chwilę obecną nie ma takiego zjawiska. Jest u nas naczepa ktora ma na nich 100kkm i na razie wszystko z nimi ok

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 26 cze 2020, 7:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
U mnie Treadmax spisuje się świetnie, ale czy dojeździe do końca czas pokaże. Nie chcę mi się szukać teraz ale 400 na pewno już zrobił. Jak miałbym zakładać tańszą oponę to Save 5 tylko niewiem czy już są dostępne zamiast jakichś łestlejków i tym podobnych. Jeśli coś lepszego to wziąć SP 247 i powinno hulać droższych bym nie szukał.
generalnie nic dodać nic ująć. Jedynie co to przy robocie 90% autostrada to ja ubrałbym Fuelmaxa zamiast Dunlopa ze względu na paliwo. Ale to taka wisienka już do posta.
Cytuj:
Mam na 1osi naczepy westlake wtr1. Zrobiły jakieś 20kkm i jak na razie nic się im nie dzieje. Jak dla mnie maja dość szeroki rowek w porównaniu z r168plus i obawiałem się że może zrywać bieżnik ale na chwilę obecną nie ma takiego zjawiska. Jest u nas naczepa ktora ma na nich 100kkm i na razie wszystko z nimi ok
Proponuje ubrać 1 naczepę na takim np Fuelmaxie i jedną na Westlake i porównać jak się to ciągnie. Z moich danych wynika, że na Westlake naczepa idzie tępo. Coś na zasadzie różnicy Ecobergera do zwykłej naczepy. A dwa litry paliwa na 100km to daje ponad 8000zł rocznie na jednej naczepie. Po co kombinować?

Zawsze powtarzam, że czy opona jest tania wychodzi nie przy jej zakupie ale na końcu eksploatacji, po zużyciu.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 26 cze 2020, 9:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

A jak mierzysz "tępote" prowadzenia naczepy?


Post Wysłano: 26 cze 2020, 9:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
A jak mierzysz "tępote" prowadzenia naczepy?
Luka tepomierzem :wink:
Jak jeździsz 90% autostrady i zadajesz takie pytania to masz tępomierz do regeneracji. On jest dwufunkcyjny i działa też na pomiar dzwigania 1 osi naczepy. Jak nie czujesz różnicy jazdy na 2 lub 3 osiach to też powinieneś zregenerować. Jeszcze chcesz o coś zapytać o cięciu kosztów na autostradach.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 26 cze 2020, 9:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Ile zrobiłeś kilometrów jako kierowca, że takie doświadczenie?

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 26 cze 2020, 9:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Ciężarówką czy rajdowka? :mrgreen:
Dobra odpadam bo zaczyna się to co zawsze. Z wami się po prostu nie da.
Pisze chłopak pytanie bo pytał kierowców to nic nie wiedzą. Odpowiada profesjonalny gumiorz który ma doświadczenie, pomiary i informacje to też źle.
Wy macie hejt wkodowany w życie?
Jeśli tak to zbierać informacje o oponach w DHLu i nie uruchamiać się tutaj w połowie zdania w momencie najmniejszej wiedzy. Czasem lepiej sobie pierdnac niż się odezwać. :]

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Ostatnio zmieniony 26 cze 2020, 9:29 przez PNEUMASTER, łącznie zmieniany 1 raz.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: