wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Volvo FH, zawór podnoszenia poduszek http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=35889 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | dominik 2004 [ 08 cze 2012, 23:16 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH, zawór podnoszenia poduszek |
Po numerach org ten zawór kosztuje 1500 netto ale różni się od zaworu sprzed 15 lat tylko wyglądem działa tak samo tylko stary to 700 pln netto (nawet wtyczka pasuje ). Najpierw bym sprawdził prawdziwą przyczynę usterki przed wymianą zaworu . PS. były tylko 2 rodzaje zaworów na 1 lub 2 sensory albo 2 cewkowe albo 3 cewkowe . Tylko ilość pinów lub rodzaj wtyczek się zmieniał . Przy wtyczce jest I czy II rzymska ? |
Autor: | wojtas19162 [ 09 cze 2012, 14:17 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH, zawór podnoszenia poduszek |
przy wtyczce jest II rzymska... ten koleś co wysłał mi to na serwisie powiedzieli że dobrze ładnie opuszcza lecz ciężko podnosi.. |
Autor: | dominik 2004 [ 09 cze 2012, 17:53 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH, zawór podnoszenia poduszek |
Załóż zestaw naprawczy . |
Autor: | wojtas19162 [ 10 cze 2012, 9:54 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH, zawór podnoszenia poduszek |
a skąd taki dostać?? gdzie można kupić nowy zawór? |
Autor: | dominik 2004 [ 11 cze 2012, 20:18 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH, zawór podnoszenia poduszek |
Autos , suder ,opoltrans i kilka innych . |
Autor: | tszpak [ 16 cze 2012, 15:03 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FH, zawór podnoszenia poduszek |
witam kolegow po dluzszej przerwie czytam tego posta kilkakrotnie i cisnienie mi lekko skacze ....... po 1 na poczatku postu kolega Lukasz pomylil sie zasadniczo co do identywikacji zaworu ( NIE JEST TO ZAWOR CZTERODOZNY !!! ani nawet do niego nie podobny po 2 jest zawor systemu ECAS ( ElectronicControlAirSuspension czyli jak w nazwie i jest to zawor nieprogramowalny tzn usawienia zwieszenia pozostaja bez zmian niezaleznie od tego jaki zawor zalozymy nowy czy uzywany ( ustawienia zawieszenia jak i diagnostyke tego typu zawieszenia popelniamy przez jedostke sterujaca zawieszeniem umieszczona za fotelem kierowcy po 3 najczestsza usterka tego systmeu jest OKABLOWANIE poprzecierane przewody i lub czujniki na poduszkach i/lub czujniki poziomu zawieszenia zawor jest ostatnia rzecza jaka sie wymienia chyba ze ewidentny dowod uszkodzenia zaworu lub wszystkie pozostale elementy zostaly sprawdzone wlacznie z sygnalami sterowania z jednostki sterujacej zalecam dokladna kontrole okablowania przeciez to tylko 3 przewody !!!! pozdrownienia |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |