wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transporty ponadnormatywne (gabaryty) http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600 |
Strona 2 z 139 |
Autor: | GRZEGORZ [ 09 sty 2007, 9:00 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: mam rozumiec że jesli nie ma się haków w podłodze lub innych uchwytow do mocowania ładunku, to łapanie pod spód - za tzwn"trawerse" przy naczepie (jak na zdjeciu) jest niefachowe i karane ?
Jeżlei się nie ma to znaczy że pojazd nie jest do tego odpowiednio przystosowany Widzisz mi wierzyć nie chciałeś (może chodzi o to że sam nie jeżdze) ale po wypowiedzi Driver-a uwierzyć musisz. Zgadzam się ze wszysytkim co napisał Cytuj: Z jakiego kolwiek miasta ruszamy a ma nas pilotować policja zgłaszamy to 48 godz wcześniej do policji w Arnsberg (tam jest centrala).Najczęściej zieloni przyjeżdżają za dnia sporządzić protokół (oni mają paliwa w brud,mogą sobie jezdić) i zaczyna się trzepańsko.Sposób zamocowania ładunku,zapadki na łańcuchach,zapadki na grzechotkach,kontrolki na jednym i drugim.oświetlenie pojazdu,lość kogutów z przodu,zezwolenia.
Tak jest przy wyjeździe z niemiec. A jak my wjeżdzaliśmy z 5.60 szerokości i przyjeżdzliśmy przez świecko to kontrolowali nas na drodze, nawet atesty na łańcuchach, w jednym aucie nie było przypięte na odciąg i kazał poprawaić bo nie pojedziemy, takie są przepisy.
|
Autor: | ADAMO [ 09 sty 2007, 18:37 ] |
Tytuł: | |
nie wiem , ale jak dla mnie ich prawo i przepisy są debilne, łańcuch wytrzymałość 1.500 kg tylko dlatego że jest oparty o krawędz, przecież poprzeczki są mocne pod spoem i dobrze trzymają , z tego wychodzi że dobry pas wytrzymałość znamionowa- 5000 kg, jest lepszy, przecież to sa zupełne bzdury (jak dla mnie ) całe szczęscie że my wozimy pod auta , koparki itp. plandeką i ładunki normatywne jeśli chodzi o szerokość, żadnych gabarytów, maxymalnie do 15-20 ton. |
Autor: | Kamil-Gda [ 09 sty 2007, 19:54 ] |
Tytuł: | |
Ja mam takie pytanie ile wynosi maksymalna waga takiego ładunku gabarytowego. |
Autor: | GRZEGORZ [ 09 sty 2007, 20:43 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: nie wiem , ale jak dla mnie ich prawo i przepisy są debilne
Jak dla mnie są świetne pilnują porządku i tyle Cytuj: Ja mam takie pytanie ile wynosi maksymalna waga takiego ładunku gabarytowego.
Nie ma tu określonej normy wozi się różne rzeczy w tamtym roku np. Pan Rysiek z EK ciągnoł maszyne 70ton. Ale zdażają się i cięższe ładunki wystarczy mieć zezwolenie na przejazd
|
Autor: | DRIVER1965 [ 09 sty 2007, 21:21 ] |
Tytuł: | |
I zestaw o odpowiedniej ilości osi.Nacisk na oś musi być przestrzegany. |
Autor: | Kamil-Gda [ 09 sty 2007, 23:39 ] |
Tytuł: | |
Aha czyli może i być ładunek 100 ton??. |
Autor: | Długi [ 10 sty 2007, 0:04 ] |
Tytuł: | |
Może być i 1000.... tylko z takimi ładunkami to już pracy pełno...i koszta ogromne. |
Autor: | DRIVER1965 [ 10 sty 2007, 0:47 ] |
Tytuł: | |
Przy 1000 ton to już muszą być dwa ciągniki i conajmniej jeden pchacz.Takie ładunki spotyka się raz na parę lat. |
Autor: | Kamil-Gda [ 10 sty 2007, 7:46 ] |
Tytuł: | |
Aha czyli jak dwa ciągniki do jednej naczepy podłączone??. |
Autor: | chudy [ 10 sty 2007, 7:49 ] |
Tytuł: | |
ciągnik do ciągnika jak przy holowaniu i z tyłu pchacz jeszcze jeden ciągnik albo koparka etc.... chociaż widziałem gdzieś fotki z firmy ADAMS gdzie dwa konie były podpięte obok siebie, postaram się zamieścić popołudniu bo teraz ide do szkoły... |
Autor: | Kamil-Gda [ 10 sty 2007, 18:13 ] |
Tytuł: | |
Bo ja niewiem czy to prada bo jak były budowy manchatana w gdansku to kolo mowil mi ze scanią \8/ Ciągną 350 ton na dwa ciągniki to prawda??. |
Autor: | GRZEGORZ [ 10 sty 2007, 20:40 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ciągną 350 ton na dwa ciągniki to prawda??.
350 ton w polsce jakoś sobie tego nie wyobarażam
|
Autor: | Kamil-Gda [ 10 sty 2007, 23:41 ] |
Tytuł: | |
A jest taki ładunek możliwy w europie??. |
Autor: | Długi [ 10 sty 2007, 23:47 ] |
Tytuł: | |
A dlaczego nie ? i powyŻszy...masz błąd w podpisie. Tylko lepiej jest rozkładać wszystko na mniejsze częsci i wozić mniejsze elementy.... |
Autor: | KoRnik [ 01 lut 2007, 2:18 ] |
Tytuł: | |
to i ja dam kilka zrobionych przezemnie w niemczech ( mozliwe ze na tym samym parkingu ) |
Autor: | wieszakos [ 01 lut 2007, 18:20 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: przewozy ponadnormatywne to takie, których gabaryty przekraczają długość 16,50 m, szerokość 2,50 m, wysokość 4,00 m oraz ciężar całkowity 42 t.
Nie wiem, może się mylę, ale wydaje mi się że dopuszczalna szerokość to 2,55 m, a długość w przypadku zestawu przyczepowego 18,75 m (16,50 m dotyczy zestawu naczepowego).
|
Autor: | junior02 [ 15 lut 2007, 16:54 ] |
Tytuł: | |
a na takie bryki trzeba mieć (poza prawem jazdy ) jakieś inne kursy |
Strona 2 z 139 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |