Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 maja 2013, 10:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

Panowie, czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat premium 440 dxi Euro 3? (awaryjność, spalanie) Jeśli chodzi o klasę E3 to czy opłaca się kupować te silniki czy lepiej kupić tańsze 420 dci


Post Wysłano: 21 maja 2013, 13:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Panowie, czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat premium 440 dxi Euro 3? (awaryjność, spalanie) Jeśli chodzi o klasę E3 to czy opłaca się kupować te silniki czy lepiej kupić tańsze 420 dci
Ja posiadam Premium 440 DXi Euro 3 z 2006. Początkowo jeździłem z firanką od sierpnia do chwili obecnej wanna. Co do spalania w granicach 33 litrów się mieści - pełno pełno. W kwestii awaryjności - no cóż turbina, APM i sprężarka z czego te 2 ostatnie części trochę z mojej winy bo nie zajrzałem w porę do osuszacza i poleciało jak po sznurku, ale to nie jest regułą we wszystkich. Od tamtej pory nic się nie dzieje i śmiało mogę takie auto polecić. W kwestii Euro 3 w DXi a w DCi - ja swoją 2006 na kraj mam w Viatoll wpisaną jako Euro 4 - tego z DCi nie zrobisz ze względu na wiek. Myślę też, że jednak DXi już się bardziej opłaci bo można to kupić w rozsądnych pieniądzach i jest o wiele ładniejsza :D

Sam poluję na 450 DXi w automacie, może ma ktoś coś dobrego na oku?


Post Wysłano: 03 cze 2013, 13:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Cytuj:
Cytuj:
Pan Tomek (tiger918), właśnie na kraj polecił nam Premium, niż magnum, magnum droższa w eksploatacji jest i ciutwięcej pali, tak ze nie wiem co ty piszesz..
Tomek robi tylko Rupieciówki(renówki), więc co miał polecić na kraj, fakt jest taki że etech jest dużo, dużo lepszym autem od dci. I dla mnie kupowanie tego uśmiechu paryża na pierwsze auto jest strzałem w kolano.

Co jest droższe w magnum?

Skrzynia, sprzęgło, piasty, tarcze, klocki, zaciski, identyczne, skrzynia ten sam ZF.

Kwestia silnika i jego kosztów późniejszych remontów....
Niektórzy mechanicy wcale nie podejmują sie naprawy DCI, jest to bardzo niewdzięczny silnik. Łatwo zamiast naprawić można jeszcze gorzej popsuć...

Widzisz znasz DCI z prawego fotela.... Ja robiłem, moge zrobić taki silnik więc proszę nie kompromituj się i nie pisz że ja nie wiem co piszę......

Po pierwsze Krowa co dużo muczy mało mleka daje :).
Nie wiem co za szroty w tym Sochaczewie naprawiasz, wiem tylko ze jak się dba tak się ma, my kupiliśmy premiumke sprowadzoną z Francjii i jakoś chodzi, lejemy na jednej stacji, dobrej jakości paliwo, wszystkie filtry zmieniane na czas i auto chodzi non stop, zawieszenie tylko ostatnio było robione, ale to delikatny samochód.

Tylko po co kupować np Dafa z 2004/5 za 50/60 tyś jak można za 30 tyś dorwać dobrą DCI .
To że ty masz kasy przy sobie dużo i brał byś najlepiej od razu nie wiem co, nie znaczy ze każdy nie wiadomo jakim budżetem dysponuje. Zasada jak się dba tak się ma, auto jest delikatne ale jak dobrze o nią dbasz to ci się odwdzięczy.

Samo to że kolega mówi o krajówce.., rozumiem podwujna obsada jazda w kółkach czy coś w tym stylu, ale na kraj auto jest pierwsza klasa .

_________________
" Home is where the heart is "


Post Wysłano: 03 cze 2013, 15:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

podwÓjna
Cytuj:
Po pierwsze Krowa co dużo muczy mało mleka daje :).
Nie wiem co za szroty w tym Sochaczewie naprawiasz, wiem tylko ze jak się dba tak się ma. Kilka "sztuk"
z equsa w obsłudze czyli byłem z nimi przez jakieś 400k, po milionie były pompy, wtryski, zaworki, inne pierdoły..... W DXI tego nie uświadczysz.
Cytuj:
Tylko po co kupować np Dafa z 2004/5 za 50/60 tyś jak można za 30 tyś dorwać dobrą DCI .
To że ty masz kasy przy sobie dużo i brał byś najlepiej od razu nie wiem co, nie znaczy ze każdy nie wiadomo jakim budżetem dysponuje. Zasada jak się dba tak się ma, auto jest delikatne ale jak dobrze o nią dbasz to ci się odwdzięczy.
Po co pic nemirnoff''a po 30zl za butelkę jak można pic spierytus z przemytu?

DCI to wynalazek i koniec, ja tego nie lubię, samo podnoszenie kabiny mnie wqurwia

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 05 cze 2013, 18:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 paź 2011, 20:57
Posty: 366
Samochód: Czerwona Paryżanka 460Dxi
Lokalizacja: Skierniewice

Cytuj:
Po co pic nemirnoff''a po 30zl za butelkę jak można pic spierytus z przemytu?

DCI to wynalazek i koniec, ja tego nie lubię, samo podnoszenie kabiny mnie wqurwia
Najpierw na tego nimifoff'a trzeba zapracować.. ładując kasę w ciężarówkę 2 razy droższą wykonującą tą samą robot na kraju, ciężko będzie :). Wez taką DCI zalej na Statoilu u was w Sochaczewie, a zalej na statoilu na dk50 przed Grójcem, ta sama trasa, a spalanie 2,3 L większe gdy zalejesz na tym koło Grójca. uczulone te auta na jakość, trzeba mieć delikatną rękę do nich, ale jak dbasz to pojeździsz i zarobisz nią:).
Pozdrawiam.

_________________
" Home is where the heart is "


Post Wysłano: 13 sie 2013, 22:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2013, 22:23
Posty: 1
Samochód: GV

Podepnę się pod temat.
Ile waży Premiumka? Otóż szukam lekkiego ciągnika, myślę o DXI. Waga na pewno się różni między poszczególnymi egzemplarzami. Proszę napiszcie o swoich.


Post Wysłano: 08 wrz 2013, 21:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Cytuj:


DCI to wynalazek i koniec, ja tego nie lubię, samo podnoszenie kabiny mnie wqurwia
a w volvie Cie nie wqrwia? a w scani co często nie chce sie wogóle podnieść...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: