Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 sie 2013, 10:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Trzesieniem silnika sie nie zajmuj gdyz jest to norma w tych MANach. Kompresor jest jednocylindrowy i powoduje silne wibracje wraz z narastaniem cisnienia w ukladzie . Jak juz nabije do pelna i zawor upustowy sie otworzy to silnik zaczyna chodzic duzo lepiej . Nie ma to nic wspolnego ze spalaniem.


Post Wysłano: 14 sie 2013, 9:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 sty 2013, 18:34
Posty: 17
Samochód: renault mascott

No faktycznie jest tak ze gdy nabija trzesie autem ale jak juz nabije i zawor zrzuci powietrze, trzesie dalej ale duzo slabiej.


Post Wysłano: 16 gru 2018, 17:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 gru 2013, 17:02
Posty: 13
Samochód: Daf lf Man 12.220

Napisz jak poradziles lub nie poradziles sobie ze spalaniem w twoim Manie i ogolnie informacje czy dalej latasz tym autem i jaki przebieg wystukales. Pozdro Licze na Odp gdyz zastanawiam sie nad kupnem mana tgm 15.250 2011r(nie jest mi potrzebna ani taka ladownos ani moc wystarczylo by 180km natomiast rozwazam tylko dlatego gdyz konfiguracyjnie pasuje pod moja mala zabudowe.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: