Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Trzesieniem silnika sie nie zajmuj gdyz jest to norma w tych MANach. Kompresor jest jednocylindrowy i powoduje silne wibracje wraz z narastaniem cisnienia w ukladzie . Jak juz nabije do pelna i zawor upustowy sie otworzy to silnik zaczyna chodzic duzo lepiej . Nie ma to nic wspolnego ze spalaniem.
Napisz jak poradziles lub nie poradziles sobie ze spalaniem w twoim Manie i ogolnie informacje czy dalej latasz tym autem i jaki przebieg wystukales. Pozdro Licze na Odp gdyz zastanawiam sie nad kupnem mana tgm 15.250 2011r(nie jest mi potrzebna ani taka ladownos ani moc wystarczylo by 180km natomiast rozwazam tylko dlatego gdyz konfiguracyjnie pasuje pod moja mala zabudowe.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę