wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
[Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41482 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | MechanikSochaczew [ 05 maja 2014, 11:41 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
Co roku zdejmujesz głowice aby wymienić broki między glowicami ? Robie znajomemu e-techa dobre ze 3 lata bedzie i nie gnią.... W innych etechach o częstej wymianie tego nigdy nie słyszałem...... W innych autach też tego nie spotkałem, a broki raczej wszedzie są takie same.... Za godzine mogę zrobić ci zdjecie brokow w głowicy dafa xf'a po 900tyś km i zapewniam nikt ich nie ruszał i jeszcze długo nie będzie. Najlepszy patent to zalać płynem.... Jak się leje koncentrat dorobiony z kranowka to tak wychodzi.... |
Autor: | JG_K [ 05 maja 2014, 15:18 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
Dalej chyba się nie rozumiemy.W autach i mam na mysli renie mack, etech gdzie płyn jest ok nie ma problemu milion póltora miliona km broki będa tak jak piszesz ok. Natomist piszemy o aucie jak w pierwszym poscie rudy płyn szlam osad w ukadzie chłodzenia.I w takich własnie przypadkach orygnalne broki wytrzymują jakiś rok.Nie do uwierzenia ale takie fakty dlatego że nie ma możliwośći dokładnego pozbycia się tego ustrojstwa z układu chyba że wyłapało się w pore. Mało tego padaja pompy wody potrafi przegnić nawet brok w owej pompie.O grzejniku centralki, kompresorze gdzie kanały potrafią być zapchane że płyn nie przechodzi nie wspomne.Zatykają sie odpowietrzniki układu te za lampą. Piszesz ze robiłeś jedną koledze 3 lata temu ja znam kilkanascie przypadków z ostatnich 3 lat.Oczywiście mam na mysli również auta znajomych.Scenariusz jest taki sam jak pisałem koledze z owym problem co zresztą potwierdził. Ot takie to przypadłości reni nie wypowiadam się o innych bo nie mam doczynienia i w sumie nie chce a jeśli już to bardzo sporadycznie a generalnie unikam bo nie można znać się na wszystkim Dodam jeszcze ze co niektórzy też kiedyś twierdzili że bredze na pewne tematy najbardziej śmiać mi się chciało kiedy ktoś napisał ze tłok przecierz jest z stopu aluminium i nie może być żeliwny - aluminiowy jak napisałem. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 05 maja 2014, 16:26 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
Nie napisałem, że 3 lata temu tylko, że od trzech lat ja te auta robię ciągle. |
Autor: | JG_K [ 05 maja 2014, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
To w sumie bardzo króko zwarzając ze silniki macka są od co najmniej 97 roku.a etechy od 00 w sumie jeden piernik mack etech 2 czy 3. Dzieje się to samo i być może jeszcze nie trafiłeś na takie egzemplarze lub ktoś zna się na rzeczy i ucieka za wczasu z autami. |
Autor: | Cyryl [ 05 maja 2014, 17:58 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
Cytuj: ...zwarzając ze silniki macka są od co najmniej 97...
myślę, że lepiej je warzyć od 100 st C.
|
Autor: | JG_K [ 05 maja 2014, 19:18 ] |
Tytuł: | Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy |
oczywiscie przychylę się do twojego zdania pod warunkiem że dostarczysz odpowiedni sprzet za pomocą którego bedzie tego można dokonać.podać adres dostawy?? |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |