wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

[Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=41482
Strona 2 z 2

Autor:  MechanikSochaczew [ 05 maja 2014, 11:41 ]
Tytuł:  Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy

Co roku zdejmujesz głowice aby wymienić broki między glowicami ?

Robie znajomemu e-techa dobre ze 3 lata bedzie i nie gnią.... W innych etechach o częstej wymianie tego nigdy nie słyszałem...... W innych autach też tego nie spotkałem, a broki raczej wszedzie są takie same.... Za godzine mogę zrobić ci zdjecie brokow w głowicy dafa xf'a po 900tyś km i zapewniam nikt ich nie ruszał i jeszcze długo nie będzie.


Najlepszy patent to zalać płynem.... Jak się leje koncentrat dorobiony z kranowka to tak wychodzi....

Autor:  JG_K [ 05 maja 2014, 15:18 ]
Tytuł:  Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy

Dalej chyba się nie rozumiemy.W autach i mam na mysli renie mack, etech gdzie płyn jest ok nie ma problemu milion póltora miliona km broki będa tak jak piszesz ok. Natomist piszemy o aucie jak w pierwszym poscie rudy płyn szlam osad w ukadzie chłodzenia.I w takich własnie przypadkach orygnalne broki wytrzymują jakiś rok.Nie do uwierzenia ale takie fakty dlatego że nie ma możliwośći dokładnego pozbycia się tego ustrojstwa z układu chyba że wyłapało się w pore. Mało tego padaja pompy wody potrafi przegnić nawet brok w owej pompie.O grzejniku centralki, kompresorze gdzie kanały potrafią być zapchane że płyn nie przechodzi nie wspomne.Zatykają sie odpowietrzniki układu te za lampą. Piszesz ze robiłeś jedną koledze 3 lata temu :) ja znam kilkanascie przypadków z ostatnich 3 lat.Oczywiście mam na mysli również auta znajomych.Scenariusz jest taki sam jak pisałem koledze z owym problem co zresztą potwierdził.
Ot takie to przypadłości reni nie wypowiadam się o innych bo nie mam doczynienia i w sumie nie chce a jeśli już to bardzo sporadycznie a generalnie unikam bo nie można znać się na wszystkim :)
Dodam jeszcze ze co niektórzy też kiedyś twierdzili że bredze na pewne tematy najbardziej śmiać mi się chciało kiedy ktoś napisał ze tłok przecierz jest z stopu aluminium i nie może być żeliwny - aluminiowy jak napisałem.

Autor:  MechanikSochaczew [ 05 maja 2014, 16:26 ]
Tytuł:  Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy

Nie napisałem, że 3 lata temu tylko, że od trzech lat ja te auta robię ciągle.

Autor:  JG_K [ 05 maja 2014, 16:47 ]
Tytuł:  Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy

To w sumie bardzo króko zwarzając ze silniki macka są od co najmniej 97 roku.a etechy od 00 w sumie jeden piernik mack etech 2 czy 3. Dzieje się to samo i być może jeszcze nie trafiłeś na takie egzemplarze lub ktoś zna się na rzeczy i ucieka za wczasu z autami.

Autor:  Cyryl [ 05 maja 2014, 17:58 ]
Tytuł:  Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy

Cytuj:
...zwarzając ze silniki macka są od co najmniej 97...
myślę, że lepiej je warzyć od 100 st C.

Autor:  JG_K [ 05 maja 2014, 19:18 ]
Tytuł:  Re: [Renault Magnum 440 E-TECH '03] Rudy płyn chłodniczy

oczywiscie przychylę się do twojego zdania pod warunkiem że dostarczysz odpowiedni sprzet za pomocą którego bedzie tego można dokonać.podać adres dostawy??

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/