wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=42386
Strona 2 z 2

Autor:  jabson [ 06 lip 2014, 15:16 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.

Ja mogę Ci DXI polecić. Szukaj po prostu zadbanego egzemplarza.

Autor:  ronin53 [ 06 lip 2014, 21:12 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.

Cytuj:
Ja mogę Ci DXI polecić. Szukaj po prostu zadbanego egzemplarza.
Chcę kupić Premiumkę DXI z rocznika 2008-2010 i jest kilka wersji mocy (od 410 do 470 PS)
Chciałbym 450 bo znajomy ma i bardzo chwali że oszczędny, ma 850 tyś i wszystko z nim ok,
ale szukając używkę to nie koncert życzeń i może trafić się coś innego
Czy jest któraś wersja szczególnie godna polecenia ew. któregoś nie brać ?

Autor:  SergiejTG [ 12 wrz 2014, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.

Cytuj:
Cytuj:
a na zakończenie tematu wrzuce zdjęcia nabytego ciągnika.Pozdrawiam,
No i jak z tym zakupem i zdjęciami??? Doczekamy się ??? Na jaką markę w końcu padł wybór?

Autor:  DAJANO [ 12 wrz 2014, 23:30 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.

Co do Premium Dxi.
Mamy w firmie dwie sztuki a po za tym 23 volva i 1 mp4.
Premium nr 1:
na 480tys cale zawieszenie kabiny
na 550tys padla turbina
na 600tys wymiana wtryskow

Premium 2:
jak na razie urwany katalizator przy przebiegu 530tys i zawieszenie kabiny

Ogolnie auto nie jest zle dopoki sie go nie porowna z FH , tam po prostu nie ma takich usterek. Pracuje w naszej firmie od 9 lat i tylko w dwoch FH wymienilismy turbine,w zadnym aucie wtryskow i katalizatora a z regoly auta trzymamy do 800-900tysiecy.DXI ma jeden wielki + , to CENA.

Autor:  paolo [ 13 wrz 2014, 16:02 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.

Cytuj:
Co do Premium Dxi.
Mamy w firmie dwie sztuki a po za tym 23 volva i 1 mp4.
Premium nr 1:
na 480tys cale zawieszenie kabiny
na 550tys padla turbina
na 600tys wymiana wtryskow

Premium 2:
jak na razie urwany katalizator przy przebiegu 530tys i zawieszenie kabiny

Ogolnie auto nie jest zle dopoki sie go nie porowna z FH , tam po prostu nie ma takich usterek. Pracuje w naszej firmie od 9 lat i tylko w dwoch FH wymienilismy turbine,w zadnym aucie wtryskow i katalizatora a z regoly auta trzymamy do 800-900tysiecy.DXI ma jeden wielki + , to CENA.
Mam Magnumki DXI E5 i Premium E5,

największe przebiegi mają ponad 800 tys. km i odpukać w niemalowane :) na oryginalnych wtryskach, turbinach, katalizatorach. Jedynie paski, klocki, alternator.
Zawieszenie kabiny w Premium przy ok 700 tys. km, Magnum przy 800 tys. km

a więc sporo zależy jak się "trafi" oraz od eksploatacji (kierowcy)

Autor:  p_filip89 [ 13 wrz 2014, 19:04 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.

Sergiejtg Zdjęć póki co nie będzie bo auto przyjdzie do firmy w połowie przyszłego roku jak się nic nie obsunie. Wybór padł na Mercedesa / Volvo w zależności od tego co się lepiej trafi. Póki co czekam na odbiór ale małego autka...

Autor:  p_filip89 [ 23 cze 2015, 12:50 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.

Witam ponownie,

Poszukiwania zakończone. :D Zrobiłem 1400 km po PL w poszukiwaniu tego właśnie auta.
Auto kupione w truckstore. Jest już po obsłudze, przygotowane w trasę. :)

Konik.
Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05c ... 4e572.html


Z naczepą co prawda jeszcze nie docelową.
Obrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b44 ... f927e.html




Dziękuje za rady i porady w temacie, również za PW - dzięki Mihu.

Pozdrawiam,

Autor:  igoR84 [ 23 cze 2015, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.

Będzie pan zadowolony :mrgreen:

Autor:  Mihu [ 23 cze 2015, 23:13 ]
Tytuł:  Re: Zakup ciągnika Low Deck - Euro 5.

Zdecydowanie będzie- to dobry, rozsądny wybór :wink:

Oby służył i nie ma za co- cieszę się, że mogłem w jakiś sposób wspomóc :wink:

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/