Cytuj:
Zobacz ile tego jeździ po drogach. Powodem jest to, że niczym nie ustępuje Krone.
Cena cena cena, takie molochy jak Regesta czy Link to trzymaja 3-4 lata i do żyda a spróbuj zamknac kilkumiesieczna wieltonke bez pasów
albo dach zsunac jedna reka delikatnie jak Panbócek nakazał?? 10 Kronek kosztuje tyle samo co 11 Wieltonów,porównanie z zeszlego roku dla konkretnej firmy,Wielton to jest 3 ligi nizej niz Krone, dalej robia sciany i drzwi z tworzywa??
Cytuj:
Podejrzewam, że jak będziesz chciał to może nawet zrobią ocynk taki jak jest w Schmitzu ale nie wiem czy warto. Widziałeś jak wygląda ocynkowana rama w 10 letniej firance Schmitza?
Mam wizualny kontakt jeszcze z moja stara naczepa schmitza 06 w ocynku i bez zastrzeżeń, bardzo estetycznie wyglada rama i rant multilocka co niestety w Kronce wpieprza korozja
Obie naczepy które porównujesz najbardziej różnią sie rodzajem materiałów uzytych w nadwoziu. Za Krone przemawia przede wszystkim masywnosc sciany przedniej,drzwi tylnych podczas gdy panel aluminiowy jestem w stanie rozpruć wózkiem widlowym elektrycznym dojezdzajac z paletą, przednie "zastrzały" trzymaja sie sztywno przez lata co w Schmitzu czy Flieglu jest problemem(Fliegla to nawet najgroszemu wrogomi nie życze) megi maja troche lichsze ramy wiec pod ciezarem stali kazdy przód "opadnie" nawet te niemieckie nie oszukujmy sie ale z umiarem podczas gdy polski szajs prawie ziemi chce dotknac
Krone jest tez dosc bogata w opcje typu "morze dziur" na sztyce w podlodze dajac szerokie pole do popisu w zabezpieczaniu towaru,budowaniu scian co kawalek itp itd, madry czlowiek zrobi z tego użytek jezeli nie bedziesz wozic tylko przestrzennych.