wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGS i TGX http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6354 |
Strona 2 z 23 |
Autor: | konrad e.r.-trans [ 12 maja 2007, 19:06 ] |
Tytuł: | |
A jeśli wolno spytać to gdzie odbyła się ta przedpremiera?? Trochę ciekawy jest fakt, iż firma Man pokazuje swój nowy samochód i pozwala go w dodatku zwiedzać jeszcze długo przed oficjalną premierą, która ma się odbyć w Amsterdamie. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. |
Autor: | Mayday [ 12 maja 2007, 19:34 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Fajny troche przez te swiatla premium nowe przypomina
Światła zmienili ponieważ stary design świateł nie doświetlał dobrze drogi Druga rzecz jak by ktoś nie wiedział wszyscy producenci chcą podkreślić, że w swojej gamie silników mają V-ki (popatrzcie na przód wozu). Wygląd świateł musi zgrywać się resztą wyglądu. Ps: Cały zderzak przypomina mi Skodę Octavię |
Autor: | Jacek [ 12 maja 2007, 20:45 ] |
Tytuł: | |
Te wielkie V kojarzy mi się z Iveco Stralis Cube a dół tak jak koledze Mayday#011 Skodę Octavię 2. Te światła i halogeny w Manie i Skodzie są jak dwie krople przepalonego oleju Szczerze to TGA w pierwotnej wersji duuużo bardziej mi się podobał. Ten TGS jeszcze ujdzie, ale TGX niezbyt wyględny. |
Autor: | wa2 [ 12 maja 2007, 22:56 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A jeśli wolno spytać to gdzie odbyła się ta przedpremiera??
Czy ja napisałem, że byłem na przedpremierze??Cytuj: Trochę ciekawy jest fakt, iż firma Man pokazuje swój nowy samochód i pozwala go w dodatku zwiedzać jeszcze długo przed oficjalną premierą, która ma się odbyć w Amsterdamie.
Ktoś musi go produkować, testować itp.Cytuj: Kolego wa2, a gdzie to było?
W Niemczech.Cytuj: Te wielkie V kojarzy mi się z Iveco Stralis Cube a dół tak jak koledze Mayday#011 Skodę Octavię 2. Te światła i halogeny w Manie i Skodzie są jak dwie krople przepalonego oleju
Coś w tym jest.Do jakiego koncernu należy Skoda? I ile % akcji MANa ma VW? To tylko takie moje przypuszczenia. |
Autor: | konrad e.r.-trans [ 12 maja 2007, 23:17 ] |
Tytuł: | |
Zatem jeśli jesteś kierowcą testowym Mana lub byłeś przy jego produkcji to bardzo Cię przepraszam. Po prostu dziwne było dla mnie że ktoś już widział nowego Mana jeszcze przed premierą i chciałem się upewnić czy ktoś przypadkiem nie robi sobie z nas jaj |
Autor: | łukasz [ 17 maja 2007, 9:40 ] |
Tytuł: | |
Kolego wa2 mówisz że siedziałeś w środku-powiedzmy że wierzę... A co zmieniło się oprócz kokpitu?Górne schowki?Czy zniknęła ta toporna obudowa związana z lewarkiem zmiany biegów(czy chociaż została zmniejszona?),...Podejrzewam że reszta będzie bez wiekszych zmian-chociaż ostatnio w niemieckim Truckerze czytałem że ma mieć motor V8 680km Euro-5 i to na D26...!!!Wiesz może coś o tym? |
Autor: | Dino [ 24 maja 2007, 21:46 ] |
Tytuł: | |
New Man TGX & TGS inside Dino™ 7-3 |
Autor: | r [ 25 maja 2007, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Wg mnie rewelacji niema, Widzę, że jest dużo namieszane z przyciskami, starszym kiermanom będzie ciężko to pojąć, Poza tym wszystko jest takie pościskane, a miejsca przestronności brak. Ciekawe czy zrobili coś nowego na górze i czy dali jakieś nowe materiały na wykończenie wnętrz. pozdrawiam |
Autor: | eRKaZet [ 25 maja 2007, 14:54 ] |
Tytuł: | |
Jak napisał r, rewelacji nie ma, ale kokpit lepiej wygląda niż w TGA. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Czemu MAN zmienia tak dobrze znaną nazwę TGA na inną. Teraz MAŃki bedziemy rozpoznawać tylko po oznaczeniu na drzwiach, szkoda. |
Autor: | Pazdz [ 25 maja 2007, 16:29 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Czemu MAN zmienia tak dobrze znaną nazwę TGA na inną. Teraz MAŃki bedziemy rozpoznawać tylko po oznaczeniu na drzwiach, szkoda.
Ponieważ ta konstrukcja ma już 7 lat i czas na zmiany. Co prawda niewielkie, ale jednak są. Nie ma rewelacji, ale czego wy w ogóle się spodziewaliście? Wnętrza jakiegoś jachtu? Wg. mnie nowa deska jest o wiele ładniejsza niż ta stara prostacka. |
Autor: | Levuss [ 27 maja 2007, 15:25 ] |
Tytuł: | |
Deska bardzo przypomina mi tą zastosowana z pojawieniem się kabiny XLX- i dobrze bo jest ładna(czy ja widzę kolorowy wyświetlacz??).Faktycznie troszkę panuje na niej nieład z tymi przyciskami ale w reczywistości moze nie będzie to takie straszne. Ja osobiści wolę nazwę TGA a nie TGS i TGX-to brzmi jak jakiś transformers, nie podoba mi się to a TGA było takie harmonijne.Nazwa FH12 była na rynku od ponad 10 lat i nadal jest, tylko obcięto 12(nowy silnik a FH13 idiotycznie by to brzmiało) więc myśle że Man niepotrzebnie zrezygnował z poprzednią nazwą i czasowosc konstrukcji nie ma tutaj nic do reczy a wydaje mi się że Man chce oderwac sie od poprzedniego modelu zmieniając nazwę i retuszujac trochę wygląd ale czy to cos da??w moim sercu zawsze będzie nazwa TGA |
Autor: | DamLen [ 31 maja 2007, 8:35 ] |
Tytuł: | |
Wnętrze nowych pojazdów ciężarowych TGX i TGS Koncentracja w pracy, komfort wnętrza, całkowity relaks i spokojny sen – to główne oczekiwania kierowców w stosunku do kabin w ich ciężarówkach. Dane te pochodzą z regularnych badań przeprowadzonych przez MAN Nutzfahrzeuge oraz danych zdobytych dzięki pomocy tzw. Cab Clinics. Najnowsze wyniki tych badań zostały uwzględnione w pracach nad nowymi typoszeregami TGX i TGS, które zostaną zaprezentowane po raz pierwszy w październiku 2007, podczas międzynarodowych targów pojazdów użytkowych RAI w Amsterdamie. Całkowicie nowy projekt wnętrz kabin stawia ponownie wysoką poprzeczkę w dziedzinie ergonomii i wygody. Wyrazisty projekt, zamknięte i spokojne płaszczyzny to główna cecha nowych wnętrz kabin TGX i TGS. Nowe płynne linie tworzą harmonijne połączenie pomiędzy deską rozdzielczą, a drzwiami, dając tym samym wrażenie przestronności. Szczególną uwagę projektanci MAN poświęcili powierzchniom i materiałom: dzięki technologi Slush deska rozdzielcza została zamontowana jako całość. Technologia Slush stosowana jest do produkcji wysokiej jakości materiałów używanych we wnętrzach pojazdów. Materiał wierzchni i pianka stanowiąca podłoże kształtowane są pod wpływem ciepła. Technologia Slush gwarantuje jednolitość elementu oraz pozytywne wrażenia optyczne i dotykowe. Chromowane uchwyty na drzwiach oraz nowe przełączniki o ulepszonej ergonomii stanowią o wysokiej klasie tych pojazdów. Wykonanie deski rozdzielczej w dwóch kolorach oraz unikalne wkomponowana listwa ozdobna nadają wnętrzu kabiny wrażenie lekkości. Przy tym najwyższy priorytet mają tu aspekty praktyczne: większa ilość schowków, wszystkie przełączniki w zasięgu ręki, instrumenty pokładowe w polu widzenia kierowcy. Specjalnie przystosowane, dyskretne nocne oświetlenie wnętrza zapewnia przyjemną atmosferę, bez negatywnego wpływu na pole widzenia kierowcy. Zaprojektowane pod kątem wymagań kierowców wnętrze nowych kabin TGX i TGS ułatwia kierowcy zarówno pracę jak i odpoczynek. Obok praktycznych schowków, ulepszone zasłony oraz tapicerka foteli i łóżek, a także duża chłodziarka sprawiają, że praca staje się przyjemnością. (c) etransport.pl |
Autor: | swirek258 [ 02 cze 2007, 20:04 ] |
Tytuł: | |
Mi się ten MAN wogle nie podoba.Z zewnątrz MAN poszedł na łatwiznę i dał nowy przód a boki stare co w efekcie daje obleśny wygląd.Zeby to jakoś wyglądało treba by jeszcze zmienic boki to wtedy by to jakoś wyglądało.Co do wnętrz wygląda ciaśniej i obecne mi się bardziej podoba. |
Autor: | eRKaZet [ 02 cze 2007, 21:08 ] |
Tytuł: | |
Wiesz swirek258, MAN zmieniając model z F90 na F2000 zmienił tylko zderzak i deskę rozdzielczą, zostawiając ten sam kształt kabiny, tak samo robi zmieniając TGA na TGX/S. Wnętrze na ciasne wygląda tylko na fotce, w rzeczywistości ma ponad 244cm szerokości. |
Autor: | eron [ 07 cze 2007, 0:19 ] |
Tytuł: | |
Czekam z niecierpliwością na to auto... nadchodzi kolejny udany samochód Man'a... Środek ma fajny... zrobili pionową półkę na środku kokpitu którą w TGA trzeba było kupować osobno... Dobrze że nie zmienili boku... tylko przód. Większość z was patrzy tylko na wygląd nie myśląc o częściach... większość cześci jest z TGA. I dobrze. Wrazie ( odpukać ) kolizji zawsze można tanio kupić np: dzwi od TGA lub inne... |
Autor: | Dino [ 08 cze 2007, 7:10 ] |
Tytuł: | |
MAN TGX (c)lkw-infos.eu Greetings from Ljubljana Dino™ |
Autor: | Industrial [ 08 cze 2007, 21:58 ] |
Tytuł: | |
Super facelifting a co z budowlanymi też zmieniają ?? |
Autor: | Levuss [ 09 cze 2007, 13:42 ] |
Tytuł: | |
Wow ogólnie powiem że ten Manik wygląda bajerancko-podoba mi się bardziej niż Daf 105 za jego plecami. Co do pomarszczonego grila to mam dwa zdania.Po pierwsze widać że to naklejka!!po drugie koledzy myślicie trochę??jak moze to być fotomontaż skoro na stronie Mana już jest w takiej postaci zaprezentowany TGS i TGX!!! |
Autor: | Dino [ 09 cze 2007, 13:44 ] |
Tytuł: | |
One more picture of new Man TGX (c) lkw-infos.eu Greetings from Ljubljana Dino™ |
Autor: | MAN F8 19.361 [ 10 cze 2007, 9:54 ] |
Tytuł: | |
No muszę przyznać, że ten MAN nawet mi się spodobał, gdy go wcześniej oglądałem to aż taki piękny się nie wydawał, ale teraz powiem nawet, że zasłuży może nawet na ITOYa |
Strona 2 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |