wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Przewóz kruszywa http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8028 |
Strona 2 z 39 |
Autor: | Borek [ 02 sty 2009, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
ze starszych patelenek to tylko i wyłącznie langendorf. wujek ma parę sztuk od wielu lat i jak do tej pory zero awaryjności. solidnie zbudowana mulda (duża liczba poprzeczek, podłoga w 12 letniej naczepie nie odkształca się tak jak w naszych 3 letnich rodzimych konstrukcjach), solidna rama. może wyglądem nie zachwycają ale naprawdę z użytkowania tych naczep jesteśmy bardzo zadowoleni z rodzimych produkcji to chyba nova trail. też dosyć solidna naczepa lecz niestety już nie produkowana (chyba). inetr cars też może być ale jednak z używek polecałbym langendorfa. |
Autor: | lukasz_ [ 02 sty 2009, 20:46 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Tylko, że jak ktoś chce kupić jakąś używaną wywrotke to langendorfa łatwo nie jest znaleść, a jeśli już to jakieś stare z 1990-1995r |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 02 sty 2009, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Tylko, że jak ktoś chce kupić jakąś używaną wywrotke to langendorfa łatwo nie jest znaleść, a jeśli już to jakieś stare z 1990-1995r
No ciężko a spróbuj znaleźć Feldbindera to dopiero sztuka. Langendorf już chyba nie istnieje jak się nie myle, podobnie NovaTrail (kopia starszych modeli Schmitza).
|
Autor: | lukasz_ [ 02 sty 2009, 21:02 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Feldbinder to przeważnie tzw. cementonaczepy ale wywrotek tez kilka jest. Jeśli w Wieltonie z 1999r. są podnoszone 2 osie to jest to pierwsza i ostatnia czy dwie pierwsze, i czy da się podnieść każdą osobno? |
Autor: | pawelas1991 [ 07 sty 2009, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Naczepki do przewozu kruszyw: Mojego autorstwa oczywiście |
Autor: | marctos [ 07 sty 2009, 16:49 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Nie wiem jak w Feldbinderze ale w kogel bodajże dwie pierwsze się podnosiły. |
Autor: | B-Boy [ 10 sty 2009, 15:07 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Wtrącę się do dyskusji, jeśli chodzi o naczepy to my mamy 4 Janmil i 1 Benalu wszystkie są stalowe jedna naczepa ma 5 lat i spisują się dobrze. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 10 sty 2009, 22:14 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Jeśli w Wieltonie z 1999r. są podnoszone 2 osie to jest to pierwsza i ostatnia czy dwie pierwsze, i czy da się podnieść każdą osobno?
Zależy:1. Jeśli jest długa naczepa o dużej kubaturze to podnoszona będzie 1 i 3 oś żeby nie zachodziła przy skręcie, jak krótka mogą to byc osie 1 i 2. 2. Jeśli obie osie wpięte sa w jeden zawór odcinający powietrze z poduszek i puszczający na "bałwanki" to podnosisz obie razem, jeśli są dwa zawory to można opuszczac pojedynczo. Nie ma reguły co do marki i ilosci podnoszonych osi, większość producentów oferuje naczepy z podnoszona pierwszą osią (automat lub ręcznie), druga podnoszona oś to tylko opcja dostępna za dopłatą, lub samoróbka właściciela. |
Autor: | stasek [ 11 sty 2009, 15:23 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Cytuj: Cytuj: Tylko, że jak ktoś chce kupić jakąś używaną wywrotke to langendorfa łatwo nie jest znaleść, a jeśli już to jakieś stare z 1990-1995r
No ciężko a spróbuj znaleźć Feldbindera to dopiero sztuka. Langendorf już chyba nie istnieje jak się nie myle, podobnie NovaTrail (kopia starszych modeli Schmitza).Siedziba Langendorf znajduje się w miejscowości Waltrop k.Dortmundu. |
Autor: | Rafik440 [ 11 sty 2009, 18:25 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
To i ja zaprezentuje to jest Daf XF95 430 SC+Wielton |
Autor: | marctos [ 11 sty 2009, 19:00 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Jest firma w Polsce podajże z zachodu polski która sprzedaje nowe langendorfy, ale nazwy jej ci nie powiem bo nie znam, czasami ich ogłoszenie jest w TRUCKU<> pozdrawiam |
Autor: | nutel [ 12 sty 2009, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
a jak płacą za jazdę tą wywrotką jak liczyć te tonokilometry jaka jest śr stawka za 1 tono kilometr |
Autor: | marctos [ 14 sty 2009, 17:04 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Zależy co będziesz woził na jakich trasach. Dziś oferty z TRANSA to około 3zł za km w jedną stronę za 25ton kukurydzy, pszenicy(zbóż). Trasa od 250km wzwyż.- przez sped Na miejscu piasek żwir trasa od 10 do 20km w jedną stronę od 4 do 6zł za km w kółku przy 26t. -bezpośrednio Na budowie(cztero ośki) około 110zł za godzine-przez sped. Są jednak i oferty po 2,5 lub niżej w jedną stronę. A najgorsze, że ktoś za taką stawkę jeździ.... To są stawki z mojej okolicy, realne nie zmyślone. mam nadzieję że pomogłem pozdrawiam MARCTOS |
Autor: | nutel [ 14 sty 2009, 18:38 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
dzięki za pomoc pozdrawiam |
Autor: | Marcinos [ 22 sty 2009, 16:35 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
A co myślicie o takiej marce jak Langendorf?? |
Autor: | Borek [ 22 sty 2009, 17:33 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Jak już wcześniej wspominałem mam do czynienia z 2 naczepami wywrotkami tej firmy i jak narazie zero poważniejszych awarii z winy konstrukcji itd. Porządna masywna rama oraz masywna mulda (aluminium)z licznymi poprzeczkami. Ogólnie polecam |
Autor: | lukasz_ [ 22 sty 2009, 18:19 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Co sądzicie o wywrotce firmy Benalu z 2001r z aluminiową ramą i kipą, bo przymieżam się do zakupu |
Autor: | marctos [ 22 sty 2009, 18:26 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Co do langendorfa Użytkujemy takowego(aluminiowa żwirówka). Jak dla mnie dobra naczepa, problemów nie ma. Jednak na rynku wtórnym popękane poprzeczki nad poduszkami to norma;), ale trochę pracy i po sprawie. Muldy jak muldy, mało która naczepa ma nogi podporowe, przez co jest problem z odpinaniem, spinaniem. Osie najczęściej bpw. W okolicy jest jeszcze kilka sztuk, nikt nie narzeka. Co do benalu nie miałem styczności, lecz jest to właśnie obiekt za którym się rozglądamy, chodzi głównie o niską masę. Można spotkać naczepy z połowy poprzedniej dekady wciąż na zawieszeniu resorowym(minusem jest brak osi podnoszonej), bo poza tym to nie problem pozdrawiam;) |
Autor: | Traker199 [ 22 sty 2009, 18:27 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
A co sądzicie koledzy o wywrotkach Febera:?:. |
Autor: | lukasz_ [ 23 sty 2009, 20:15 ] |
Tytuł: | Re: Przewóz kruszywa |
Lepsze używane wywrotki są Wieltona cz CMT Chojnice do przewozu kruszyw |
Strona 2 z 39 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |