wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

MAN F2000
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=63
Strona 11 z 23

Autor:  michal.enter [ 17 sie 2009, 22:47 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Były były takie cuda, to nie rzeźba. Nawet w serwisie chcieli mi wmówic ze mam taką u siebie ;)

Autor:  MAN F8 19.361 [ 17 sie 2009, 23:51 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Szczerze mówiąc trochę mnie to zaskoczyło bo ten egzemplarz '98 rok a TGA wyszło w 2001 :wink:

Autor:  Daniel_Vos [ 22 sie 2009, 15:33 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Po prostu ktoś sobie przełożył z TGA do F2000.

Autor:  michal.enter [ 22 sie 2009, 18:23 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Nie musiał przekładac. Podobno były takie z fabryki ! Przynajmniej w serwisie MAN w Czeladzi mi tak powiedzieli.


Pytali sie 2x czy liczniki ma od TGA ? Mówie NIE. Ma zwykłe od F2000.

Autor:  MAN [ 22 sie 2009, 19:54 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Były takie F2000 w których fabrycznie montowali zegary od TGA a właściwie testowali te zegary przed wprowadzeniem ich do TGA

Autor:  Daniel_Vos [ 25 sie 2009, 11:36 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

W takim razie przepraszam, nie spotkałem się jeszcze z czymś takim.

Autor:  fafciuk [ 30 sie 2009, 9:40 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

koledzy orientuje sie ktos ile moze spalic man 26.463 c.s o napędzie 6x4 ?

Autor:  Bajzel [ 30 sie 2009, 10:30 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Może i ze 40, kwestia tylko czy musi ;)

Przybliż trochę - jaki ładunek, trasy, rodzaj naczepy?

Autor:  fafciuk [ 30 sie 2009, 11:34 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

auto bedzie chodzilo z naczepa hds ze swoim silnikiem, oraz bedzie chodzilo pod wywrotka.

Autor:  kalum10 [ 07 paź 2009, 18:32 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Witam, potrzebuje oznaczenia filtra do skrzyni biegów ZF16S w MANie 19.414, pomoże mi ktoś?

Autor:  marcinrbr [ 14 paź 2009, 18:03 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Szukam informacji odnośnie zamontowania czołownicy, przewodów do pompy, oraz gdzie można taka czołownice nabyć. bardzo bym prosił o pomoc. pozdrawiam

Autor:  Kapsiu [ 17 sty 2010, 3:54 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Many f2000 to świetne auta, według mnie najlepsze na budowy, żwirownie oraz inne "wesołe miasteczka" Zauważcie że Many nadal są w cenie np. Scania 143m w dobrym stanie z lat 90 kosztuje około 20-25 tyś. złotych. Podobny Man to już wydatek rzędu 30-do nawet 50 tysięcy złotych.

Autor:  sebotrucker [ 17 sty 2010, 8:12 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Tylko że many trójki to rok 1995-1997 a czwórki 1998-2001 więc jest 10 lat różnicy porównuj bardziej z f 90 to ceny są niemal identyczne :wink:

Autor:  kuba5852 [ 14 lut 2010, 21:52 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Witam jestem posiadaczem MAN F200 19.464 FSL z końcówki 2000 roku. Jest to dość nietypowy wynalazek ponieważ posiada deskę rozdzielczą z TGA ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad1 ... 6404e.html ), zamiast standardowego tacho jest zainstalowana "szuflada" nad głową w miejscu schowka ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805 ... 8bf60.html ), oraz drążek zmiany biegów z TGA duża/mała skrzynia na guziku + comfort shift ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f7 ... 22b3b.html ). Mam pytanie czy ktoś się już spotkał z taka wersja MAN-a, czy były z nim problemy. Mój egzemplarz jest wyjątkowo paliwożerny potrafi spalić 50/100 przy 22 t na płaskim terenie, z rzeczy mechanicznych jest wymienione wszystko na nowe (wtryski, turbina, pompa, chłodnica powietrza), były testowane rożne ustawienia pompy i nic nie pomogło. Może ktoś się spotkał już z takim przypadkiem. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Autor:  michal.enter [ 18 lut 2010, 0:32 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Cytuj:
Witam jestem posiadaczem MAN F200 19.464 FSL z końcówki 2000 roku. Jest to dość nietypowy wynalazek ponieważ posiada deskę rozdzielczą z TGA ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad1 ... 6404e.html ), zamiast standardowego tacho jest zainstalowana "szuflada" nad głową w miejscu schowka ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/805 ... 8bf60.html ), oraz drążek zmiany biegów z TGA duża/mała skrzynia na guziku + comfort shift ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f7 ... 22b3b.html ). Mam pytanie czy ktoś się już spotkał z taka wersja MAN-a, czy były z nim problemy. Mój egzemplarz jest wyjątkowo paliwożerny potrafi spalić 50/100 przy 22 t na płaskim terenie, z rzeczy mechanicznych jest wymienione wszystko na nowe (wtryski, turbina, pompa, chłodnica powietrza), były testowane rożne ustawienia pompy i nic nie pomogło. Może ktoś się spotkał już z takim przypadkiem. Z góry dziękuje i pozdrawiam

Były takie rzeźby, już o tym rozmawialiśmy na forum. Widziałem kiedyś takie cudo z zegarami, ale comfort shift to niestety nie zauważyłem. Ze spalaniem jest coś mocno nie tak. Jeździsz sam ? Może lekko paliwo ucieka wężykiem w kierunku X ? Az się nie chce wierzyć ze aż 50l...

Na pewno masz jeszcze AUTOCHECK ;) W tym mogę ci pomóc, bo jestesmy na etapie rozgryzania i naprawy niektórych czujników.

Autor:  kuba5852 [ 18 lut 2010, 22:23 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Jeździłem sam, jeździł mój ojciec, jeździli kierowcy i wszystkim wychodził tak samo. Jestem w 100 % przekonany że mechanicznie silnik jest sprawny, po wymianie tylu części na nowe musi być. Dochodze do wniosku że któryś z komputerów sterujących jest uszkodzony lub źle dobrany do silnika, ale panowie w serwisach MAN rozkładają ręce i mówią że wszystko jest OK. Na kompie od EDC jest magiczna naklejka z napisem "KOMPUTER TESTOWY" i może to jest cały problem.
Szukam kogoś kto miał do czynienia z taki wynalazkiem może nie tylko ja mam taki problem z MAN-em
Problem jest jeszcze z comfort schift podczas wyciągania skrzyni biegów uszkodziłem czujnik ( impulsator taki jak do tacho ale ciut inny :D ) wykręciłem czuja i pojechałem do serwisu po nowy, ku mojemu zdziwieniu Panowie powiedzieli mi że do mojej skrzyni niema takiej części, a żaden czujnik z TGA nie pasuje. Jednym słowem MASAKRA

Kolego michal.enter prawdopodobnie widziałeś mojego mańka. Bardzo często ładowałem się na cegielni w Częstochowie

Autor:  djsprynio [ 20 lut 2010, 14:02 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

koledzy mam dwa pytanka....
mam MANA F200 27-464 6x6 i mam pytanie odnośnie włącznika od czego on jest
http://img46.imageshack.us/i/kontrolki.png
(ten przycisk po lewej)

i dzisiaj podłączyłem wtyczkę od centralnego smarowania do mechanizmu który ją napędza bo była odłączona i po włączeniu zapłonu zaczyna migać kontrolka ze zdjęcia ta po prawej....

Autor:  sebotrucker [ 20 lut 2010, 15:08 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

Ta kontrolka to prawdopodobnie jak miga to jakiś błąd, uszkodzenie lub brak czynnika smarnego w układzie :wink:

Autor:  djsprynio [ 20 lut 2010, 15:12 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

ale smar jest i ta pompka która go podaje działa bo gdy odkręciłem przewód prowadzący smar na całe auto podawało smar i ciśnienie też jest bo nie daje rady palcem utrzymać smaru ;D

Autor:  Marcinos [ 20 lut 2010, 20:22 ]
Tytuł:  Re: MAN F2000

A może jest inny problem z centralką typu nadmierne smarowanie albo za częste się jego załączanie i z tego powody ktoś odpiął zasilanie. Mi raz w F2000 się uszkodziło i mi na raz cały zasobnik wysmarował.

Strona 11 z 23 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/