wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
MAN F2000 http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=63 |
Strona 12 z 23 |
Autor: | djsprynio [ 22 lut 2010, 18:13 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
hmmm.... bede musial troche przy tym posiedzieć... a nie wiecie co załącza ten przycisk???????? http://img213.imageshack.us/i/kontrolki.png |
Autor: | MAN [ 22 lut 2010, 20:10 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Jak się nie mylę ten klawisz to reduktor w skrzyni biegów od biegów terenowych kontrolka ta jest od centralnego smarowania |
Autor: | bruno666 [ 22 lut 2010, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Cytuj: Jak się nie mylę ten klawisz to reduktor w skrzyni biegów od biegów terenowych
Nie mylisz się.To drugie to oczywiście centralne smarowanie. |
Autor: | djsprynio [ 24 lut 2010, 16:01 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
wiem że chodzi o centralne smarowanie.... tylko nie wiem dlaczego ta kontrolka mruga;D gdy mruga to pompka nie chodzi a gdy zacznie pompa staje.... |
Autor: | MAN [ 24 lut 2010, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Jakie masz centralne smarowanie z okrągłym zbiornikiem czy prostokątnym |
Autor: | djsprynio [ 24 lut 2010, 21:57 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
z okrągłym i w środku jest coś w stylu mieszadła |
Autor: | MAN [ 25 lut 2010, 10:12 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Co się dzieje jak naciśniesz czerwony guzik na obudowie centralnego smarowania, sprwadz wtyczkę w centralu. Do srodka lubi dostawać się woda przez te szkiełko plastykowe i gnije płytka z układem drukowanym |
Autor: | djsprynio [ 25 lut 2010, 14:16 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
jak nacisnę czerwony guzik na obudowie centralnego smarowania to pompa zaczyna znowu pracować i po jakichś 30 sekundach znowu staje i miga kontrolka.... wtyczkę sprawdziłem niby jest dobrze podłączona kable się dobrze trzymają....( jest tych kabli trzy jeden pin jest wolny) co do tego szkiełka to też je odkręciłem i nie widać śladów wody w środku..... nie wiem może to kwestia regulacji pompy bo za tym szkiełkiem są dwa pokrętła do regulacji(chyba) u mnie jest to tak ustawione: http://img42.imageshack.us/img42/3848/zdjcie356h.jpg no i jeszcze jedno pytanie... odbiegające troche od tematu jak wyciągnąć zagłówki z siedzeń z mana jedno siedzenie jest z pasem bezpieczeństwa a drugie bez |
Autor: | MAN [ 25 lut 2010, 15:32 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Po lewej regulacja obrotów ile pompa ma wykonać po załączeniu u ciebie jest 40 po prawej czas po jakim ma się włączyć centralne smarowanie jest ustawione co 30 minut Nie mam przy sobie instrukcji, chyba coś jest nie tak z silnikiem odkręć przewody za pompa i zobacz czy pompa podaje smar, na wyjściu z centrala są dwa takie grzybki po jednym na przewód z smarem czy czasem nie wyskoczył taki czerwony kołek na górze tego grzybka jeśli tak to nastąpiła niedrozność lub za gęsty smar i pompa staje w miejscu. Mruganie to chyba jest zwarcie/blokada silnika pompy Na końcach prętów od zagłówków które wchodzą w fotel są zabezpieczenia |
Autor: | Wojtas [ 20 lip 2010, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Kolego Daniel_Vos mogłem spotkać wczoraj twojego Mana na Słowacji czy w Czechach na trasie Cieszyn-Żylina? Czy mam racje że na tym zdjęciu jest F90 a nie F2000? http://pl.wikipedia.org/wiki/MAN_F2000 przecież kwadratowe lampy miał F90 a nie F2000 |
Autor: | AdekS [ 20 lip 2010, 17:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Cytuj: ... Czy mam racje że na tym zdjęciu jest F90 a nie F2000? http://pl.wikipedia.org/wiki/MAN_F2000 przecież kwadratowe lampy miał F90 a nie F2000
Jednak jest to F2000. Wersje specjalistyczne i budowlane miały metalowe zderzaki z takimi właśnie prostokątnymi lampami.
|
Autor: | Bajzel [ 21 lip 2010, 1:40 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Cytuj: Czy mam racje że na tym zdjęciu jest F90 a nie F2000? http://pl.wikipedia.org/wiki/MAN_F2000 przecież kwadratowe lampy miał F90 a nie F2000
Cytuj:
Jednak jest to F2000. Wersje specjalistyczne i budowlane miały metalowe zderzaki z takimi właśnie prostokątnymi lampami.
I warto dodać, że głównym elementem, dzięki któremu można rozróżnić wersje z metalowym zderzakiem (tzn. F90 od F2000) jest atrapa
|
Autor: | Wojtas [ 21 lip 2010, 1:51 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Dziękuje za wyjaśnienie |
Autor: | MAN F8 19.361 [ 21 lip 2010, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Niepowiedziane że po grillu, bo dopiero Evo miał nowy grill, najlepiej patrzeć na wydech w F2000 jest w kszrałcie trapeza a w F90 okrągły no i po lusterkach |
Autor: | sebotrucker [ 26 lip 2010, 23:41 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
kolego nie rozróżnisz po lusterkach gdyż większość aut ma już dawno temu pourywane lusterka i pozakładane zwykłe uniwersalne moim sposobem na ich rozróżnienie są światełka w przednich nadkolach chodź i to nie jest reguła bo mój f 90 z wierzchu ma praktycznie wszystko od f 2000 począwszy od kwadratowych lusterek kączywszy na wydechu |
Autor: | svavec [ 03 sie 2010, 1:15 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Co do mrugajacej kontrolki centralnego smarowania ... byc moze ze sygnalizuje ona blad w systemie, brak smaru ,albo np.uszkodzony czujnik obrotow pompy . Co do F90 F 2000 ... chyba wszyscy macie troche racji . F90 do F2000 przechodzil w wielu stopniach ,czasami buda F90 a silnik i elektryka juz jak w F2000 , szczegolnie widac to po systemie elektrycznym i oznakowaniu kabli . Zawsze byly problemy z dobraniem odpowiednich schematow do "hybryd" F90/F2000 ( czasami wiazka zaczynala sie z numeracja F2000 w kabinie a na silniku byla numeracja F90 , ) . |
Autor: | 6x6fannn [ 05 sie 2010, 13:53 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Koledzy dysponuje ktoś może instrukcją obsługi lub książką w stylu sam naprawiam do MANa F2000? Chodzi mi o książkę w języku polskim. Kupiłem ostatnio takiego manika i chętnie bym sobie o nim troszkę poczytał. No i co najważniejsze jestem w stanie zapłacić |
Autor: | Marcinoscs [ 02 lis 2010, 16:29 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Witam serdecznie! mam problem z półbiegami!! w jeden dzień wszystko gra jak należy, następnego dnia porostu nie ma połówek! problem wraca bardzo rożnie! czasami działa miesiąc bez problemowo! Czasami jak nacisnę sprzęgło 3 razy to wejdzie ale czasami naciskam 40 razy i nic! Wie ktoś w czym tkwi problem?? Przy okazji: zna ktoś jakaś firmę która naprawia centralne smarowanie?? Problem jest taki ze mam coś przerobione na przycisk który się znajduje na tej puszce ze smarem! po naciśnięciu mieszadło działa! sam niestety nie smaruje! Nie wiem co trzeba wymienić żeby smarowało tak jak powinno! bez uciążliwego naciskania przycisku co jakiś czas! |
Autor: | Adam_Pisz [ 02 lis 2010, 19:01 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Najładniejsza Piska Formuła 2000 Podobno już sprzedany, ale gdzie poszedł to nie wiem. |
Autor: | MAN F8 19.361 [ 02 lis 2010, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: MAN F2000 |
Kolego MArcinoscs nie czekaj z tym dłużej bo skrzynie może szlag trafić...mieliśmy kiedyś podobny problem, też nie wchodziły te połówki, mechanik powiedział że jeszcze chwila a skrzynia byłaby do wymiany, nie pamiętam już o co tam chodziło... |
Strona 12 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |