Rossi, ciągając wywrotkę, mogę powiedzieć, że mając więcej ton na dupsku też źle nie jest z tym silnikiem, ale gaz i obroty się palą
Z odmą jeszcze jeden się patent robi, wywalenie odmy to pół sukcesu, drugie to częste wymiany filtra odmy, a najlepiej poprawić fabrykę z tytułu filtra i odpływu oleju do skrzyni korbowej.
Sam filter się rozcina, lepiej spływa olej i silnik nie robi wysokiego podciśnienia w skrzyni korbowej, odczułem to na swoim przypadku, gdy silnik się rozgrzał odpowiednio, motur się zmulał, jakby mnie coś trzymało, spalanie też wiadomo
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
stawałem na pauze, wystarczyło stanąć, zgasić iść po fajki, odpalałem szedł 5min dobrze, potem co raz gorzej... A sam filter zmienialiśmy co olej
Zrobiliśmy "tuning" odmy, problem znikł, turbo prawie 600. tkm przejechane i oleju nie pije, nie wypluwa niebieskiego dymu po pyrkaniu dłuższym na wolnych obrotach, świst gwizd też odpowiedni
Generalnie odma, filter i odpływ oleju w cursorze to porażka....
Znajomy wogóle tego filtra nie zakładał, odma w rame i tuning obudowy, eurostara z przebiegiem 2mln. oddawał spod wywrotki, oleju NIE PIŁ, sam przerobił 2 turbiny
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.