wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transporty ponadnormatywne (gabaryty) http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600 |
Strona 123 z 139 |
Autor: | jurexdaf [ 29 kwie 2014, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj: A to nie przypadkiem Torben Rafn? Norager chyba nie wozi Enercona raczej.
Benderhttp://www.hansebubeforum.de/showtopic. ... m=5#473490 |
Autor: | fafciuk [ 04 maja 2014, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
http://www.youtube.com/watch?v=Bp_RJMeBeYI |
Autor: | rajet [ 05 maja 2014, 6:15 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
goldhofer aż niemożliwe przecież to nr1 |
Autor: | użytkownik usunięty [ 05 maja 2014, 9:07 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: goldhofer aż niemożliwe przecież to nr1
Co niemożliwe, co niemożliwe. Chłopie, w dawnym ZSRR w miesiąc po zasadzeniu ziemniaków już były wykopki to w obecnej Rosji taki problem złamać naczepę? Technika idzie do przodu.
|
Autor: | rajet [ 05 maja 2014, 10:18 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
no tak ale to nie berger czy wielton tylko no1 ale tak jak mówisz u nich wszystko gniotsa niełamiotsa |
Autor: | DRIVER1965 [ 05 maja 2014, 12:03 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj: goldhofer aż niemożliwe przecież to nr1
Co niemożliwe, co niemożliwe. Chłopie, w dawnym ZSRR w miesiąc po zasadzeniu ziemniaków już były wykopki. |
Autor: | Beetroot [ 06 maja 2014, 10:29 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: no tak ale to nie berger czy wielton tylko no1
Dla ruskich numerem 1 jest Nooteboom. To tak apropos naczep gniotsa niełamiotsa.
ale tak jak mówisz u nich wszystko gniotsa niełamiotsa |
Autor: | puzonista36 [ 06 maja 2014, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Zawodowiec http://www.witd.gdansk.pl/wiadomosci/14 ... y-kierowca |
Autor: | DoBo [ 07 maja 2014, 1:29 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Ostatnio spory ruch w tym Głogowie http://www.youtube.com/watch?v=OlO5Fo2bCVQ |
Autor: | Boro [ 07 maja 2014, 16:02 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Bedmet http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbc ... s=Itemnr=8 |
Autor: | jurexdaf [ 09 maja 2014, 22:44 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
A co to Volvo po Me Trans no ale już by sprzedali http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/h ... 0107_n.jpg http://www.facebook.com/pages/Scandinav ... 3811624916 |
Autor: | Borek [ 10 maja 2014, 1:30 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Jak wstawiasz zdjęcia to poczytaj komentarze. Tam masz wszystko wyjaśnione. Wysłane z mojego HaTeCeka |
Autor: | SS [ 13 maja 2014, 12:00 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Posiada ktoś lub wie gdzie znajdę (o ile coś takiego jest prowadzone) statystyki wydanych zezwoleń na przejazdy ponadnormatywne w Polsce? |
Autor: | Herakles [ 13 maja 2014, 23:46 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Posiada ktoś lub wie gdzie znajdę (o ile coś takiego jest prowadzone) statystyki wydanych zezwoleń na przejazdy ponadnormatywne w Polsce?
W organie je wydajacym czyli GDDKiA. Jeszcze pare lat temu to bylo kilkanascie tysiecy rocznie...
|
Autor: | Michzio' [ 14 maja 2014, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Nie chce mi sie dłubać i szukać a po przeczytaniu akt prawnych nie bardzo wiem jak wygląda sprawa wyznaczania trasy przejazdu. Organ wydający zezwolenie wyznacza nam taką trasę? Czy tak jak w zezwoleniach jest określone która kategoria może jeździć po danych rodzajach dróg (krajowe, powiatowe edc.) i można jechać jak komu pasuje (aby tylko po danych rodzajach dróg)?? |
Autor: | BAG [ 17 maja 2014, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Nie chce mi sie dłubać i szukać a po przeczytaniu akt prawnych nie bardzo wiem jak wygląda sprawa wyznaczania trasy przejazdu.
Witaj to co napisales to tyczy sie zezwolen do kat VI. Na kategorii VII jedziesz trasa scisle okreslona przez urzad najczesciej jest to poprzedzone objazdem trasy (i przygotowana notatka) przez podmiot zainteresowany otrzymaniem zezwolenia. Jak bedzie koniecznosc przejechania "pod prad" ronda, przejechania przez cenrtum miasta i bedzie to jedyna trasa dla transportu to taka zgode mozesz otrzymac..... nie mam pojecia jak urzednicy wydaja zezwolenia zza biurka ktora droga przejechac
Organ wydający zezwolenie wyznacza nam taką trasę? Czy tak jak w zezwoleniach jest określone która kategoria może jeździć po danych rodzajach dróg (krajowe, powiatowe edc.) i można jechać jak komu pasuje (aby tylko po danych rodzajach dróg)?? |
Autor: | Michzio' [ 17 maja 2014, 14:26 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Cytuj: Nie chce mi sie dłubać i szukać a po przeczytaniu akt prawnych nie bardzo wiem jak wygląda sprawa wyznaczania trasy przejazdu.
Witaj to co napisales to tyczy sie zezwolen do kat VI. Na kategorii VII jedziesz trasa scisle okreslona przez urzad najczesciej jest to poprzedzone objazdem trasy (i przygotowana notatka) przez podmiot zainteresowany otrzymaniem zezwolenia. Jak bedzie koniecznosc przejechania "pod prad" ronda, przejechania przez cenrtum miasta i bedzie to jedyna trasa dla transportu to taka zgode mozesz otrzymac..... nie mam pojecia jak urzednicy wydaja zezwolenia zza biurka ktora droga przejechacOrgan wydający zezwolenie wyznacza nam taką trasę? Czy tak jak w zezwoleniach jest określone która kategoria może jeździć po danych rodzajach dróg (krajowe, powiatowe edc.) i można jechać jak komu pasuje (aby tylko po danych rodzajach dróg)?? Czyli wychodzi na to, że dobrze zrozumiałem. Dzięki za pomoc |
Autor: | pawelek24 [ 18 maja 2014, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Witajcie.Urzednicy mają teraz gdzies glęboko sprawy pozwolen,dwa razy pilotowałem zestaw przewozący zbiornik 4,8 szerokosci x 5.1 dlugosci,wysokosc zestawu 4,90,w obu przypadkach miejsca zaladunku jak i rozładunku były gdzie indziej,po wystapieniu o pozwolenie w przypadku pierwszego Generalna stwierdziła ze nie ma mozliwosci przewiezienia takiego ladunku naszymi drogami ,objechalismy rózne trasy po kilka razy,zrobilismy ze spedytorem cala mase zdjec azyli,wysepek,rond,sygnalizatorów,wiaduktów dokonujac pomiarów wszystkiego co stało na drodze i obok niej,po 2 miesiącach dostalismy pozwolenie składajace sie ze zlepek dróg krajowych i wojewódzkich,odwalajac całą robotę za Generalną.Tak wydaje się pozwolenia zza biurka... |
Autor: | DoBo [ 18 maja 2014, 15:09 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Witajcie.Urzednicy mają teraz gdzies glęboko sprawy pozwolen,dwa razy pilotowałem zestaw przewozący zbiornik 4,8 szerokosci x 5.1 dlugosci,wysokosc zestawu 4,90,w obu przypadkach miejsca zaladunku jak i rozładunku były gdzie indziej,po wystapieniu o pozwolenie w przypadku pierwszego Generalna stwierdziła ze nie ma mozliwosci przewiezienia takiego ladunku naszymi drogami ,objechalismy rózne trasy po kilka razy,zrobilismy ze spedytorem cala mase zdjec azyli,wysepek,rond,sygnalizatorów,wiaduktów dokonujac pomiarów wszystkiego co stało na drodze i obok niej,po 2 miesiącach dostalismy pozwolenie składajace sie ze zlepek dróg krajowych i wojewódzkich,odwalajac całą robotę za Generalną.Tak wydaje się pozwolenia zza biurka...
Tak wydaje się większość zezwoleń https://www.youtube.com/watch?v=5shay_lMjp4 |
Autor: | BAG [ 18 maja 2014, 22:19 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj:
Tak wydaje się większość zezwoleń
Witajcie, z drugiej strony jak by to mialo wygladac? chce przejechac z punktu A do B, ide do urzedu i co.....? wyskakuje kilku urzednikow z miarami, i leci przez wszystkie ronda, wiadukty, azyle i mierzy? niechcialbym widziec faktury za ich robote a i tak wpisza punkt pierwszy w warunkach przejazdu. Wystarczy jak urzad wyda wstepny szkic trasy do objazdu, gozej jak samemu trzeba szukac trasy i za kazdym razem cos jest nie tak w urzedzie. Procedura z objazdami trasy przyjeta jest takze za Odra, ostatnie dni spedzilem na szukaniu tras dojazdu do kilku budow w Niemczech z miara, aparatem i telefonem bezposrednio konsultujac przebieg trasy z tamtejszymi urzedami. Na efekty przyjdzie jeszcze poczekac kilka dni ale wstepnie juz wiemy ze proponowane trasy beda zaakceptowane, bedzie troche rozbiorek znakow, wykladania rond blachami (nic we wlasnym zakresie musi byc firma) bedzie trzeba cofac zestawami jakies 3,5 km ale ladunki dotra do celu. Przyblizone parametry to 60 x 4,3 x 4,5 m i ponad 130T (do najwysze skarajnie jakie beda przejezdzac na 8 roznych zestawach) i puki co nie wyobrazam sobie zeby taka trase mogl wymyslec ktos zza biorka... i nigdy nie bedzie to mozliwe chyba ze beda tam zasiadac kierowcy i piloci ktorzy wiedza jak to sie robi |
Strona 123 z 139 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |