wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Transporty ponadnormatywne (gabaryty)
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600
Strona 124 z 139

Autor:  Michał M. [ 07 cze 2014, 0:18 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Ktoś coś wie na temat transportów wiatraków - wielkopolska/kujawsko-pomorskie? Konwój Noragerów przed chwilką śmignął przez Gniezno.

Autor:  rutka_92 [ 07 cze 2014, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Witam,
Mam pytanie. Mam nadzieję, że znajduję sie wśród grona osób, które pomoga mi udzielić odpowiedzi na pytanie, jakie są cechy ładunków ponadnormatywnych?

Autor:  użytkownik usunięty [ 07 cze 2014, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Cytuj:
Witam,
Mam pytanie. Mam nadzieję, że znajduję sie wśród grona osób, które pomoga mi udzielić odpowiedzi na pytanie, jakie są cechy ładunków ponadnormatywnych?
Wszystkie ładunki, które powodują przekroczenie wielkości fizycznych transportu, takich jak: masa całkowita zestawu (40 000kg), długość (18,35m), wysokość (4,0m), szerokość (2,60m). Wymiary/masy których pojazd/zespół pojazdów nie może przekraczać aby transport nie był transportem ponadgabarytowym podane są w Prawie o Ruchu Drogowym, ewentualnie TUTAJ

Autor:  multiheniek [ 07 cze 2014, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Prawdziwie "schwer" na trasie Łódź - Kołbaskowo

Obrazek

Obrazek

Autor:  Grzesiek_KBR [ 07 cze 2014, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Ile ton?

Autor:  multiheniek [ 07 cze 2014, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Cytuj:
Ile ton?
całość 134 T

Autor:  Kermiter [ 08 cze 2014, 11:18 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Takie cos stało w czwartek na dzikusie na poczatku A2 przy Brandenburgu, kier ring
Jeżeli adres na ladunku jest miejscem produkcji tego "banioka" to jechali na trasie Bielefeld-Lipsk, swoja droga dosc nietypowy zestaw nawet jak na gabaryty :D
Obrazek Obrazek ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Autor:  Fox [ 08 cze 2014, 17:14 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Ale Heavylift i 28 osiowa platforma SPMT.

Obrazek

Autor:  Melon55 [ 19 cze 2014, 16:25 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Pozdrowienia dla kolegi multiheniek, z którym się mijałem w środę na DK12, rozumiem że śmigła z pewną firmą na N ? :wink:

Autor:  multiheniek [ 19 cze 2014, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Cytuj:
Pozdrowienia dla kolegi multiheniek, z którym się mijałem w środę na DK12, rozumiem że śmigła z pewną firmą na N ? :wink:
Dziękuję. Z wiadomych względów nie było okazji porozmawiać :wink:

Poniżej fotki z MOP-a przy A2...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  Kermiter [ 20 cze 2014, 15:03 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Jak sie odpoczywa w takiej Vectrze?? :shock:

Autor:  DRIVER1965 [ 21 cze 2014, 21:12 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Gumisie też coś tam ciężkiego targają od jakiegoś czasu.
ObrazekObrazek

Autor:  multiheniek [ 22 cze 2014, 16:59 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Cytuj:
Jak sie odpoczywa w takiej Vectrze?? :shock:
W przedziale pasażerskim na siedząco-w fotelu, a w przedziale sypialnym-na leżąco :D

A tak na poważnie... Po złożeniu siedzenia jest wystarczająco dużo miejsca na spanie. Jedyny mankament to wysokość ale da się z tym żyć.

Autor:  Kermiter [ 22 cze 2014, 22:55 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Cieżko mi wyobrazic sobie wygodne spanie w dzień w takim akwarium na poskladanej kanapie :shock:

Autor:  Biszczo [ 22 cze 2014, 22:59 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Witam, co sądzicie o takich wynalazkach? http://allegro.pl/efl27-swiatlo-bezpiec ... 37374.html http://allegro.pl/swiatlo-ostrzegawcze- ... 59591.html Nie chce mi się robić elektryki w naczepie pod koguta bo rzadko kiedy jest potrzebny. To takie coś użyć z tyłu, lub w wystających krawędziach.

Autor:  multiheniek [ 23 cze 2014, 16:51 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Cytuj:
Cieżko mi wyobrazic sobie wygodne spanie w dzień w takim akwarium na poskladanej kanapie :shock:
W dzień, w pełnym słońcu to każdy pojazd staje się akwarium... I to bez znaczenia czy z oknami czy bez. Ale i na to są sposoby:


Obrazek

A ja mam tę przewagę nad innymi, że mam więcej drzwi i okien do otwarcia :lol:

Autor:  DRIVER1965 [ 28 cze 2014, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Czekałem na załadunek elementu wieży wiatrowej,a tu po raz pierwszy pilot do mnie przyleciał.
https://www.youtube.com/watch?v=gNbqlAH ... -wfUSr6TyQ

Autor:  Melon55 [ 28 cze 2014, 20:53 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

multiheniek, i w końcu można odpocząć po projekcie, dziękuję za śmigła :mrgreen:

Autor:  AdamZST [ 03 lip 2014, 19:28 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Panowie, trochę z innej beczki aczkolwiek nadal w temacie. Czy ktokolwiek z Was analizował "Tabela kategorii zezwoleń i opłat oraz organa wydające"?
Podaję lik do strony:
https://www.gddkia.gov.pl/userfiles/art ... 0oplat.pdf

Szczególnie moją uwagę zwraca kategoria VI, ponieważ zgodnie z zapisem w tabeli zezwala na poruszanie się pojazdu tylko i wyłącznie po drogach krajowych. Natomiast co z pozostałymi drogami? Jak poprawnie wykonać przejazd po drogach niższej kategorii i/lub krajowych? Czy należałoby jednocześnie wraz z kategorią VI uzyskać pozwolenie kategorii I, II lub III? Wydaje się to dość absurdalne.
Przewożąc ładunek z punktu A do B często pojazd porusza się po wszystkich kategoriach dróg.

Zadałem pytanie w GDDKiA, niestety nie padła konkretna odpowiedź.
Jak Waszym zdaniem należy interpretować zapis zawarty w tabeli?

Autor:  McGary [ 03 lip 2014, 23:09 ]
Tytuł:  Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty)

Cytuj:
Panowie, trochę z innej beczki aczkolwiek nadal w temacie. Czy ktokolwiek z Was analizował "Tabela kategorii zezwoleń i opłat oraz organa wydające"?
Podaję lik do strony:
https://www.gddkia.gov.pl/userfiles/art ... 0oplat.pdf

Szczególnie moją uwagę zwraca kategoria VI, ponieważ zgodnie z zapisem w tabeli zezwala na poruszanie się pojazdu tylko i wyłącznie po drogach krajowych. Natomiast co z pozostałymi drogami? Jak poprawnie wykonać przejazd po drogach niższej kategorii i/lub krajowych? Czy należałoby jednocześnie wraz z kategorią VI uzyskać pozwolenie kategorii I, II lub III? Wydaje się to dość absurdalne.
Przewożąc ładunek z punktu A do B często pojazd porusza się po wszystkich kategoriach dróg.

Zadałem pytanie w GDDKiA, niestety nie padła konkretna odpowiedź.
Jak Waszym zdaniem należy interpretować zapis zawarty w tabeli?
Kategorie od I do VI są to zezwolenia stałe i jak nazwa wskazuje na pewien okres czasu. Kategoria VI zezwolenia automatycznie obejmuje kategorie od I do V pod warunkiem, że aktualnie przewożony ładunek mieści się w tych kategoriach. W takim przypadku nie potrzebujesz dodatkowego zezwolenia. Natomiast jeżeli wymiary ładunku są większe niż w kategorii V i mieszczą się w VI to musisz się ubiegać o pozwolenie na przejazd pojazdu nienormatywnego na odcinki, których nie masz w tym zezwoleniu, co automatycznie powoduje podciągnięcie pod kategorię VII, czyli z wyznaczoną trasą.

Strona 124 z 139 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/