Strona 14 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1645 Następna
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 224
GG: 0
Samochód: Volvo

Badys dobrze ja widze, że kliny są przybite goździami :shock: :?:
pierwszy raz widze żeby było takie mocowanie klinów i czy to jest poprawne :?: Jeżeli to by była moja naczepa ja osobiście bym nie wyraził zgody na takie mocowanie i niszczenie podłogi


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 21:41
Posty: 349
GG: 997
Samochód: służbowy

-ja do swojej też bym gwoździ nie wbił. Naczepa jest własnością spedycji pod którą śmigam i to była ich decyzja, co więcej pracownicy magazynu je wbili :D Papier załadowałem na północy Szwecji, ale jako, że był to tzw "expres - lotniczy" to całość towaru była przeładowana na bazie: celem zważenia każdej rolki z osobna, oklejeniem metkami towarowymi spełniającymi normy dla ładunków lotniczych i zatwierdzeniem jako towar bezpieczny w ruchu lądowym i powietrznym

_________________
Lubię SCANIĘ - jeżdżę VOLVO ale naprawdę uwielbiam - ACTROSY - wyprzedzać
. . .161DT300. . . . . . . . . . . . . .161ETZ300. . . . . . . . . . . . . .161OD300. . .

zabrali mi VOLVO dostałem "ROBURA" teraz mnie wszyscy wyprzedzają


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6327
Lokalizacja: Wrocław

kliny musisz jakoś zamocować, albo mocujesz listwą (inną odmianą stopbary) która może być mocowana w te otwory w podłodze, albo kliny przybijają do podłogi.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2008, 12:53
Posty: 318
GG: 11187010
Samochód: BMW E36 M52b20
Lokalizacja: k. Łańcuta

Ja mam pytanie odnośnie zabezpieczania worków układanych na podłodze. Worki mają po 50kg i nie jest to naczepa z burtami tylko firanka.
Jak woziliśmy worki zawsze na górę rzucaliśmy deskę i wtedy pas żeby przygniotło kilka worków.

Jak Wy proponujecie zabezpieczać taki ładunek ?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Cytuj:
Na leżąco Ci załadowali ? Pierwszy raz widzę.
On też pierwszy raz to widział :mrgreen:
ale to przeze mnie wykrakałem stojąc pod tablicą i oglądając sposoby załadunku :(

Nie przesadzaj. Papier w rolach wożę już od jakiegoś czasu. Ładują różnie, tak jak kolega wyżej wyżej wspomniał. Zależy jak życzy sobie klient. Pod każdą rolkę idą kliny, specjalne papierowe maty, potem oczywiście kątowniki i pasy. Wyjazd z firmy po zabezpieczeniu i dokumentacji fotograficznej. Ładując papier w taki sposób oczywiście rozładunek zawsze tyłem i rolki są po prostu wytaczane. Wózkiem nawet nie wjeżdża na naczepę. Na wyładunku są specjalne "maczugi", którymi wybija się kliny i sztauuje rolkę, gdyby za szybko się rozpędziła na naczepie. :mrgreen: Na niektórych firmach są też specjalne stanowiska, np. w jednej takiej koło Paryża, gdzie dosyć często jeździmy. Wjeżdża się na halę, cofa pod rampę i to wygląda jak waga. W rzeczywistości to taki podnośnik, który unosi i pochyla całe auto, żeby łatwiej wytaczać rolki. Dość często tak się wozi i jestem trochę zdziwiony zdziwieniem ogółu.

A tutaj trochę z innej beczki, ciekawe sprzęty:

Obrazek Obrazek


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 21:41
Posty: 349
GG: 997
Samochód: służbowy

Cytuj:
w jednej takiej koło Paryża, gdzie dosyć często jeździmy. Wjeżdża się na halę, cofa pod rampę i to wygląda jak waga. W rzeczywistości to taki podnośnik, który unosi i pochyla całe auto, żeby łatwiej wytaczać rolki.
może w Toury (F) mi się kilkakrotnie tam zdarzało zrzucać rolki

_________________
Lubię SCANIĘ - jeżdżę VOLVO ale naprawdę uwielbiam - ACTROSY - wyprzedzać
. . .161DT300. . . . . . . . . . . . . .161ETZ300. . . . . . . . . . . . . .161OD300. . .

zabrali mi VOLVO dostałem "ROBURA" teraz mnie wszyscy wyprzedzają


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
może w Toury (F) mi się kilkakrotnie tam zdarzało zrzucać rolki

Akurat to rozwiązanie mają w Mary-sur-Marne. Ale jeżeli chodzi o F77 to byłem tam w 4 różnych miejscach. Więc sporo tego jest w tej okolicy. Ale w Torcy akurat nie. Za to po sąsiedzku, w Lognes.


Tutaj rolki już na stojąco.


Obrazek Obrazek


I blacha. Pod i nad podkładkami jak i pomiędzy wszystkimi arkuszami są maty antypoślizgowe.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1368
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Z jaką siłą dociągasz pasy z tą blachą?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Cytuj:
Z jaką siłą dociągasz pasy z tą blachą?

No z taką na ile mam siły. Przed dociąganiem pasów jadłem drugie śniadanie. :mrgreen:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2010, 11:25
Posty: 5
GG: 0
Samochód: Scania

Jezeli na sniadanie był twazrożek i bułki grachamki to Tak jest to mozliwe po drugim sniadaniu,jezeli nie to konieczna jest przedluzka do pasów najlepiej 120 cm


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 paź 2009, 10:09
Posty: 193
Samochód: Mercedes Actros 1845
Lokalizacja: Katowice

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nie mam fotek jak ten ładunek zamocowałem. Waga 16 ton, ośmioma pasami zabezpieczony.

_________________
TIR
według szefa Transport I Robota
według kierowcy Turystyka I Rekreacja


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Rozładunek jakiejś maszyny. Pierwszy raz musiałem otwierać dach od przodu. :evil:

Waga: 4500kg, maty, kliny + 4 pasy mocowane diagonalnie.

Obrazek Obrazek Obrazek


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 wrz 2006, 23:43
Posty: 555
GG: 71830
Samochód: saicento z kratką
Lokalizacja: Bjalistoko

Firma GVZ w Göttingen (D). Woziliśmy od nich aluminium w zwojach do La Fleche (F).

Obowiązkowo 3 pasy na jedną rolkę (waga różna, ale średnio 5t). Do tego maty pod palety.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
DAS IS DER UBERFALL!!!!
Jestem w kółku różańcowym WC, dbam o ojczysty język polski.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Mam pytanko jak prawidłowo powinien być zabezpieczony taki ładunek...
(nie licząc opierania o ścianę bo sprzęt+operator=0 precyzji; pogięli mi "deski")
Łącznie rurki miały jakieś 24t( nie wiem ile poszczególna)
Ukraińskie żeliwo :lol:
Obrazek

Obrazek

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 gru 2009, 3:18
Posty: 7
GG: 0
Samochód: ducato 2.8 jtd
Lokalizacja: Miłoszyce

ja osobiście zapiąłbym każdy rząd z osobna pas na początku na środku i na końcu i tak każde piętro rur głównie z względu wysokiego środka ciężkości i dużego tonażu

_________________
krajowy transport drogowy 1,50zł/km do negocjacji fiatem ducato 2,8 jtd max 2004r tel. 721-666-505 email. suchydrewno@gmail.com


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 maja 2010, 14:21
Posty: 2
GG: 0

Witam. Chyba mogę udzielić jakichś informacji o sposobach zabezpieczania i rozmieszczania ładunków. Żeby nie pisać książki, trzeba okreslić m.in.: rodzaj ładunku, typ naczepy, posiadane certyfikaty (naczepa) itp. Jeśli ktoś jest jeszcze zainteresowany to proszę o kontakt.

Pozdrawiam
fachowa_porada@onet.eu


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2008, 9:13
Posty: 29
GG: 0
Lokalizacja: ŁOpole

Mam kilka pytań do was, mam nadzieje, że na nie odpowiecie :)

Obrazek


Na tym zdjęciu narysowałem przykładowy towar, który będę woził w nowej firmie, najprawdopodobniej będą to kartony ustawione na palecie i zgrzane listwą.
Dodam, że w tych dużych kartonach będzie mała drobnica np. sprzęt elektroniczny.

1. Czy jeżdżąc do niemiec będę musiał spinać po dwie palety po szerokości z narożnikami? Zakładam, że nie mam desek długich narożnikowych zrobionych a wiem, że narożniki małe mogą skurczych kartony. Z tyłu całego towaru nie mam wolnych luzem palet bo je postawić i zabezpieczyć pasem to co wtedy?

2. Czy w waszych firmach jak zaczynaliście jeżdżić pytaliście się jak to pospinać i iloma pasami kierowników, spedytorów czy kolegów z pracy?


3. Ja sam nie wiem, czy wyślą mnie samego od razu czy z jakimś kierowcą.

Dodam, że będzie to naczepa typu burto plandeka

Pozdrowionka i szerokości ! :D

_________________
MASTER TRUCK


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

1.
Ja bym zaciągnął tylko za kłonice ostatnie palety. Tak, żeby towar się nie przewrócił do tyłu.


Bagowiec na pewno się przyczepi, więc delikatnie każdą paletę też powinieneś zabezpieczyć, ale tak, żeby nie pogiąć, nie uszkodzić kartonów, a tym bardziej sprzętu elektronicznego.



2.
Ja pytałem kolegów na załadunku. Z czasem sam zaczniesz to "widzieć" i będziesz wiedział jak zabezpieczać. Jak nie masz pewności, to lepiej poświęcić te 15 minut i dodać kilka pasów, żeby potem nie było niespodzianek.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

A mnie wydaje się, że takich kartonów nie idzie jakoś sensownie zabezpieczyć, bo w sumie po co? Z tyłu listwa zabezpieczająca i to wszystko. Pasem tego nie zabezpieczysz tak by nie zniszczyć kartonów, a one czasem (w przypadku sprzętu elektronicznego zawsze) muszą być w dobrym stanie.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2008, 9:13
Posty: 29
GG: 0
Lokalizacja: ŁOpole

ok dzięki koledzy. Obrazek

Szerokiej drogi !

_________________
MASTER TRUCK


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 14 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1645 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: