Strona 14 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1629 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 kwie 2008, 20:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Cytuj:
Od Renault i Iveca to uciekaj z daleka ja jeździłem Renault Iveciem Dafem Scanio i Volvem i z tego taboru to Scania jest niezawodna . Pozdrawiam
a czy ciebie ktoś pytal o zadnie od czego mamy uciekać jakis pajac tak powie i odrazu wszyscy mówi ze ranault i iveco najgorsze! :roll:
a czegoż mamy uciekać od renault i iveca :?:


Post Wysłano: 13 kwie 2008, 23:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

Moze i jeżdziłeś ale uwierz ,że z fotela kierowcy wszystko wydaje sie piekniejsze, nawet jazda starym iveco a z tą niezawodnascią to nie bym byl do konca taki pewien


Post Wysłano: 14 kwie 2008, 14:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 paź 2007, 16:52
Posty: 164
GG: 0

Cytuj:
Moze i jeżdziłeś ale uwierz ,że z fotela kierowcy wszystko wydaje sie piekniejsze, nawet jazda starym iveco a z tą niezawodnascią to nie bym byl do konca taki pewien
Popieram :wink: 8)


Post Wysłano: 15 kwie 2008, 20:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2006, 15:58
Posty: 107

Cytuj:
Od Renault i Iveca to uciekaj z daleka ja jeździłem Renault Iveciem Dafem Scanio i Volvem i z tego taboru to Scania jest niezawodna . Pozdrawiam
scania jest niezawodna????? hahaha
A ty koleś to może i jeździłeś!! ale chyba na trzykołowym rowerku!

Koledzy są MAGNUMKI z silnikami 400KM E-Techy, znajomy ma dwie 400 i jeszcze nic przy nich nie grzebał. Ładunki jakie wozi to min 18ton a przeważnie to 23-24tony I dość to "goni"

Tam wyżej coś kolega z serwisu pisał o wałkach rozrząu, jednak jak mówię ja jeszcze się z taką "diagnozą" NIE SPOTKAŁEM! A zaznaczam że kumpel ma 400-440-480 konne magnie!!!
Pozdr

_________________
RENAULT Magnum RULES !!! !!! !!!

Polecam główną strone RENAULT Magnum: http://www.newmagnum.com/magnum_pl.htm
http://www.renault-trucks.pl/magnum-veg ... ml?lang=pl


Post Wysłano: 17 kwie 2008, 18:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lip 2007, 16:01
Posty: 7
GG: 0

Magnumką jest super wygodna nie to co Scania(którą jeżdżę) Kiedyś jeździłem renią 500 KM miała była z 1991 roku jak z niej schodziłem to miała prawie 3 mln przebiegu. Samochód strasznie mocny pod górki nawet Scanie 530 siadły. mam tylko miłe wspomnienia z tamtych czasów. ale nieraz spalanie było duże potrafiła wciągnąć nawet 50 litrów/100km ale wynagradzała to mocą. POZDRO DLA FANÓW MARKI :D

_________________
DO KOŃCA MIESIĄCA W POLSCE A OD MAJA DO CZERWCA NA "WCZASACH" W USA!!!

<<<AMERYKAŃSKIE TRUCKI NAJLEPSZE>>>


Post Wysłano: 17 kwie 2008, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2006, 15:58
Posty: 107

Oj a ja miałem okazdję jeździć magnumką z 1992 AE520!!! Człowieku jak to wymiatało to SZOK :shock: :shock: :shock: :shock: Dzisiejsze scanie nie równają się z tym silnikiem, no może jedynie pod względem spalania;)

_________________
RENAULT Magnum RULES !!! !!! !!!

Polecam główną strone RENAULT Magnum: http://www.newmagnum.com/magnum_pl.htm
http://www.renault-trucks.pl/magnum-veg ... ml?lang=pl


Post Wysłano: 17 kwie 2008, 23:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2007, 11:03
Posty: 10

Kazdy chwali to co ma lub czym jezdzi a jelsi chodzi o niezawodnosc to raczej nie ma takiego samochodu to zalezy na jaki sie egzemplarz sie trafi czy ktos dbal i robil to co trzeba czy wiazal na drutach i bylo.Naprawde i Scania i Renault i inne samochod sa pewnie dobre to tylk ozalezy od egzemplarza.Osobiscie nie mialem scani,mamy tylko renowki


Post Wysłano: 18 kwie 2008, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lip 2007, 16:01
Posty: 7
GG: 0

A co sadzicie o skrzyniach TBV. Jeździłem magnum 430 i nie za bardzo. Jeżdżąc bez ingerencji o wiele podnosi sie zużycie paliwa i denerwujacy pisk przy zmianie biegów. :)

_________________
DO KOŃCA MIESIĄCA W POLSCE A OD MAJA DO CZERWCA NA "WCZASACH" W USA!!!

<<<AMERYKAŃSKIE TRUCKI NAJLEPSZE>>>


Post Wysłano: 06 maja 2008, 20:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2008, 19:14
Posty: 1
GG: 0

Witam!

W związku że jesteście bardziej obeznani w tym temacie mam do was kilka pytań.
Zamierzam zająć się na własną rękę transportem (na razie krajowym). Kończę już kurs prawa jazdy i mam takie pytanie. Czy Renault Magnum będzie dobrym samochodem na początek (szukam auta do 35 tys zł). Jak z ich awaryjnością ,jaką wersję silnikową najlepiej wybrać ? Słyszałem że silniki Maca dużo palą więc chyba odpadają.
Wypowiedzcie się.


Post Wysłano: 06 maja 2008, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2007, 15:40
Posty: 73
Lokalizacja: śląsk

Marekk zastanów się !!!
w czasach kiedy brakuje ładunków a ceny paliwa cały czas idą do góry ty chcesz wchodzić w transport?
zobacz ile jest ogłoszeń "auto z leasingiem do przejęcia"


Post Wysłano: 07 maja 2008, 10:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2007, 15:04
Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK

Czytam własnie co nie które posty i sie smieje..
Pierwsze dot. skrzyni TBV..o ile wiem to typowa B-18(CHYBA,ŻE SIE MYLĘ) skrzynia dobra i twarda, a może glośno sie zachowywać kiedy "mądry" kierowca przeskakuje z wysokiej na niską przy 80 km/h...
Kolejny piszę,że dużo pali..a czy ktos mówił przy jakiej robocie...????
Panowie piszcie więcej konkretów i prowadzcie dialog merytorycznie a nie na zasadzie" Tata a Marcin powiedział..
Bo jak tak będzie to Waga... zamienie się w Etransport a tego nie chcemy..


Post Wysłano: 09 maja 2008, 23:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Cytuj:
A co sadzicie o skrzyniach TBV. Jeździłem magnum 430 i nie za bardzo. Jeżdżąc bez ingerencji o wiele podnosi sie zużycie paliwa i denerwujacy pisk przy zmianie biegów. :)
W mojej byłej firmie była 470TBV i rozliczana była z 30-32litrów/100km.

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Post Wysłano: 20 maja 2008, 13:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 22:37
Posty: 13
GG: 0
Lokalizacja: Hungary

Post Wysłano: 07 cze 2008, 22:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Czy wiecie ile palą magnum(385,420,430,520 , mack i ti). Na co zwrócić uwagę przy kupnie tego auta(I GENERACJA)?


Post Wysłano: 07 cze 2008, 22:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Czy wiecie ile palą magnum(385,420,430,520 , mack i ti)
420, 385 Ti - w granicach 33l/100
520 MACK - ok 42l/100

Cytuj:
Na co zwrócić uwagę przy kupnie tego auta(I GENERACJA)?
Należy sprawdzić jak bardzo popękana jest rama w okolicach tylnej osi (jeszcze nie spotkałem się z nie pęknięta tylną częścią ramy w I generacji). Nie zwracaj uwagi jeśli silnik będzie trochę "kopcił odmą". :wink:


Post Wysłano: 09 cze 2008, 21:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Dziekuje, ci bardzo za odpowiedz :D


Post Wysłano: 22 cze 2008, 9:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

A czy ktoś wie może dlaczego te ramy pękają?


Post Wysłano: 22 cze 2008, 12:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
A czy ktoś wie może dlaczego te ramy pękają?
Ponieważ poprzeczka na ramie, łączy obie strony bardzo sztywno co nie pozwala na "pracę" ramy. Efektem tej "sztywności" są właśnie popękane ramy. :wink:


Post Wysłano: 26 cze 2008, 10:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

dzieki, oglądałem już około 6 egzemplarzy i każdy miał popękaną lub już pospawaną ramę, przeważnie z lewej strony. Ja myślę, że dochodzi do pęknięć przez niedbałość właścicieli. Każdy co miał pękniętą ramę miał również wyeksplatowane amortyzatory.....


Post Wysłano: 07 lip 2008, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2006, 22:10
Posty: 10
Lokalizacja: Mszczonów

Hmm,poprzeczka jest zbyt sztywna i to ma byc efektem pęknieć ramy?????????Oj chyba NIE.Wedle mnie i kilku innych znajomych mi ludzi ramy pękają przez awarie zaworka regulujacego wysokość poduszek.Jak wiadomo w Magnumkach są z tylu 2 takie zaworki.Podczas awarii jednego z nich z danej poduszki schodzi powietrze.W tym momęcie 1 poduszka pracuje a 2 nie.W skutek czego rama z jednej stron jest zbyt obciążona i pęka.A podczas jazdy mało,który kierowca zauważy,że cos jest nie tak z zawieszeniem.Takie jest moje zdanie.

_________________
Jak chcesz zajechać daleko to niewsiadaj w Iveco!!!!!!!!!!!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 14 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1629 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: