wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transporty ponadnormatywne (gabaryty) http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600 |
Strona 132 z 139 |
Autor: | korni8808 [ 13 sty 2015, 23:40 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: te żałosne automaty nie radzą sobie z dobieraniem biegów na pusto, a co dopiero z ładunkiem.
Nie wiem których używałeś, ale ja mam zupełnie odmienne zdanie(Power Shift 2 i 3, Opticruise i I-Shift).
|
Autor: | endriu007 [ 13 sty 2015, 23:53 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
BAG może się czepiam ale man 540KM pojemność około 13 litrów, automat i fh16 600 silnik około 16l, takie porównanie to jak kopanie leżącego. Piszecie, że automaty się nie nadają to dlaczego actrosy latają pod gabarytami . |
Autor: | MAN [ 14 sty 2015, 6:26 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Ciekawe do czego jest pokrętło w nowym manie tgx 640 do gabarytów w miejscu tego od włączania blokady mostów. Bodajże są tam trzy pozycje 0 ton, 40 ton i 100 ton. Może to jest zmiana trybu pracy skrzyni biegów? |
Autor: | użytkownik usunięty [ 14 sty 2015, 14:36 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Ja tam nie mam zamiaru krytykować Iwony. Pomimo, iż sam startowałem i do TAG i do Transannaberg-u widocznie "za słabo jeżdżę", że mnie nie przyjęli. Wydawać by się mogło się, że kilka rzeczy przemawiało za mną. Cóż, niech wiedzie się Jej jak najlepiej. A po kilku kursach sama stwierdzi, czy się nadaje do tej roboty, czy woli "spokojniejszą" międzynarodówkę. Podejrzewam, że głosy niektórych są wynikiem zawiedzionych nadziei na to, że będą mogli jeździć "czymś większym" niż tylko standardem. |
Autor: | Wilk 09 [ 14 sty 2015, 22:03 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Z ciekawości zobaczyłem ten filmik z Koleżanką Iwoną, po tym jak przeczytałem Wasze komentarze. Według mojej oceny (czyt. może Wam się nie podobać). Po pierwsze widać że jest Ona podekscytowana nowa pracą i pojazdem. Po drugie wcale nie jest łatwo dostosować się do tego że w lusterkach nic się nie widzi i trzeba się zgrać z inna osobą (Pilotem) w czasie prowadzenia zestawu. Po trzecie Koleżanka naprawdę ustawiła sobie bardzo wysoko poprzeczkę jak chodzi o jazdę z ładunkami ponadnormatywnymi, z tak nie wielkim doświadczenie na zestawach. W tym wszystkim jest to dobre że oswaja się z jazda za granicą naszego kraju gdzie są dobre szerokie drogi i bardziej przewidywalni kierowcy. Po czwarte będąc osobą co tu dużo mówić medialną (wywiady, FB, kanał na You Tube), musi się liczyć z krytyką w komentarzach z powodu zazdrości, złośliwości itp., ale też od swojego postępowania i umiejętności ot takie jest życie. Na koniec życzę Iwonie że by nie brała do siebie pozytywnych, lub negatywnych komentarzy innych i robiła to co lubi, bo nikt z nas nie urodził się wszystko wiedzący . |
Autor: | BAG [ 14 sty 2015, 22:36 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: BAG może się czepiam ale man 540KM pojemność około 13 litrów, automat i fh16 600 silnik około 16l, takie porównanie to jak kopanie leżącego. Piszecie, że automaty się nie nadają to dlaczego actrosy latają pod gabarytami . Przeczytaj dokładnie co napisałem.... te 540km ma prawie taki sam moment obrotowy ja te 600KM a różnice w zestawie były. Pokaż jakie Actrosy lataja z gabarytami w jakiej konfiguracji napędu? Ja nie mam nic do automatów ale trzeba ingerować w ich prace a to już jakby "nie automat". Cytuj: Ciekawe do czego jest pokrętło w nowym manie tgx 640 do gabarytów w miejscu tego od włączania blokady mostów.
Bodajże są tam trzy pozycje 0 ton, 40 ton i 100 ton. Może to jest zmiana trybu pracy skrzyni biegów? Oj chyba nie "ton" a "litrów" http://www.hadel.net/autos/assets/2014/ ... 014_21.jpg to jest wydatek hydrauliki i stosują to od dawna |
Autor: | endriu007 [ 14 sty 2015, 23:54 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
BAG piszesz, że moment prawie taki sam, ale zobacz jeszcze w jakim zakresie, jakie auto ile ma, a nie tylko maksymalny moment, który w manie zapewne jest w niewielkim zakresie, wręcz nie osiągalnym, w ruchu. |
Autor: | Biszczo [ 15 sty 2015, 0:04 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
A czy to prawda, bo gdzieś słyszałem, że samochody z automatyczną skrzynią biegów, nie mają blokady mechanizmu różnicowego? |
Autor: | DRIVER1965 [ 15 sty 2015, 0:14 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Jedno z drugim nie ma nic wspólnego,normalnie są blokady. |
Autor: | PrzemoBTC [ 15 sty 2015, 1:09 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Z ciekawości zobaczyłem ten filmik z Koleżanką Iwoną, po tym jak przeczytałem Wasze komentarze. Według mojej oceny (czyt. może Wam się nie podobać). Po pierwsze widać że jest Ona podekscytowana nowa pracą i pojazdem. Po drugie wcale nie jest łatwo dostosować się do tego że w lusterkach nic się nie widzi i trzeba się zgrać z inna osobą (Pilotem) w czasie prowadzenia zestawu. Po trzecie Koleżanka naprawdę ustawiła sobie bardzo wysoko poprzeczkę jak chodzi o jazdę z ładunkami ponadnormatywnymi, z tak nie wielkim doświadczenie na zestawach. W tym wszystkim jest to dobre że oswaja się z jazda za granicą naszego kraju gdzie są dobre szerokie drogi i bardziej przewidywalni kierowcy. Po czwarte będąc osobą co tu dużo mówić medialną (wywiady, FB, kanał na You Tube), musi się liczyć z krytyką w komentarzach z powodu zazdrości, złośliwości itp., ale też od swojego postępowania i umiejętności ot takie jest życie. Na koniec życzę Iwonie że by nie brała do siebie pozytywnych, lub negatywnych komentarzy innych i robiła to co lubi, bo nikt z nas nie urodził się wszystko wiedzący .
Tak wracając jeszcze do tematu tego filmu.Zapalone światło w kabinie (aby gwiazdę było widać) chyba trochę też przeszkadza, gorsza widoczność w lusterkach. |
Autor: | BAG [ 15 sty 2015, 9:00 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: BAG piszesz, że moment prawie taki sam, ale zobacz jeszcze w jakim zakresie, jakie auto ile ma, a nie tylko maksymalny moment, który w manie zapewne jest w niewielkim zakresie, wręcz nie osiągalnym, w ruchu.
Pewnie tak jest jak piszesz: MAN 540Hp / 2500Nm (1050-1350obr/min), FH16 600: 600Hp/ 2800 Nm (1050-1400 obr/min) Tu jakiejś olbrzymiej różnicy niema. Pisząc tamten tekst chciałem zwrócić uwagę na sposób prowadzenia tego samochodu, automat sam nie zmieni wcześniej biegu dopiero jak zejdzie do ok 1100obr. a to już jest za późno tracisz dużo na prędkości i zaraz musi zredukować ponownie. Takie zabawy są dobre przy 40t. Więc wielu kierowców podczas jazdy po wzniesieniach przechodzi na "manual" i trzyma silnik na obrotach wcześniej redukując biegi. Nawet tryb HD w I-shift nie zredukuje wcześniej biegu. |
Autor: | endriu007 [ 15 sty 2015, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
BAG co do automatu to zrozumiałem, że przy tych masach nie wyrabia, mi bardziej chodzi o porównywanie aut. |
Autor: | Kamilekx [ 27 sty 2015, 20:20 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Znalezione ... |
Autor: | BAG [ 27 sty 2015, 22:50 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Cytuj: Znalezione ...
Obserwuje tę firmę o kilku lat ma ciekawe sprzęty, poszła w kierunku ciężkich zestawów wykorzystując fakt ze niektóre w okolicy odpuściły ten temat . Słyszałem ciekawe opinie co do szefostwa ale plotek nie będę powtarzał, niech się rozwijają Powodzenia. |
Autor: | Marecki [ 27 sty 2015, 23:55 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Ładnie, ładnie http://lotnictwo.net.pl/gallery/photo/a ... 04709.html |
Autor: | Edler [ 29 sty 2015, 13:02 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Wcisnij sobie guzik Power na nowym Ishifcie to Ci zdredukuje do 2000 rpm i silnik wyskoczy z ramy... nie wiem jak sie jezdzi z gabarytami ale automatami trzeba umiec sie poslugiwac tak samo jak sprzeglem. |
Autor: | korni8808 [ 29 sty 2015, 16:07 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Trzeba mieć ten przycisk najpierw /mobil |
Autor: | Edler [ 29 sty 2015, 16:42 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
A to nie jest tak ze on jest we wszystkich? Jak go żem wcisnął z to ze 22tonami pomarańczy pod gore do z 12 na 10 mi zrzucił prawie pod 2000rpm, ale szedł jak stara na wyprzedaż. |
Autor: | korni8808 [ 30 sty 2015, 6:08 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
U mnie nie ma. |
Autor: | Rossi [ 30 sty 2015, 7:27 ] |
Tytuł: | Re: Transporty ponadnormatywne (gabaryty) |
Dzisiaj nad ranem gabaryt zablokował rondo na węźle Wiskitki. Mówili, że im sterowanie osi padło. |
Strona 132 z 139 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |