Strona 16 z 33 [ Posty: 655 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1833 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 gru 2008, 13:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1363
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Po pierwsze mogę się mylić.. :mrgreen: ,ale z tego co pamiętam to po zmianie z R470 na R480(2turbiny) ten silnik był oferowany nadal ''na sucho'' bez Ad Blue ale z normą E-4.A silnik XPi(common rail) jest jednostką rzędową a nie w układzie V...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 11 gru 2008, 13:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Po pierwsze mogę się mylić.. :mrgreen: ,ale z tego co pamiętam to po zmianie z R470 na R480(2turbiny) ten silnik był oferowany nadal ''na sucho'' bez Ad Blue ale z normą E-4.A silnik XPi(common rail) jest jednostką rzędową a nie w układzie V...
:D dokładnie, nawet jak czytam na necie materiały o nowym motorze DC 13 XPI to jest tam wyraźnie napisane silnik rzędowy, dlatego koledzy podajcie mi link, który dobitnie mówi o tym, że 480XPI jest zbudowany w układzie "fał" :wink: wtedy rozwiejecie wszystkie wątpliwości które ogarniają mnie w tym temacie. Co do R480 to tak jak poprzednik R470 (seria 4 470) posiadał system Turbocompound występujący również w FH12 D12D 500hp. Faktycznie R480 spełnia normę E4 (mój błąd).

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Ostatnio zmieniony 12 gru 2008, 10:49 przez Levuss, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 11 gru 2008, 15:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 kwie 2006, 22:34
Posty: 246
GG: 9590680
Samochód: Żółty
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Cytuj:
Silniki XPI w układzie V8 mają moc 480 KM. Było o tym w Trailerze Polskim, jak i Szwedzkim.
Otóż tak się składa, że w numerze 10/2008 TRAILER Magazine jest zamieszczony test Scanii R480 z silnikiem XPI, w którym czytamy: "Silnik: DC 13 07, Euro 5, rzędowy sześciocylindrowy".

Co prawda to nie był link, ale myślę, że rozwiewa wszelkie wątpliwości w tym temacie... :wink:

Inny temat: Scania R wygrała test "1000 punktów" zorganizowany przez redaktorów kilku liczących się w branży pism z całej Europy. Dla zainteresowanych - artykuł z magazynu "Ciężarówki i autobusy":
http://www.scania.pl/Images/Test%201.00 ... 224557.pdf

_________________
Już odlatuję, wszystko mi jedno gdzie...
Niech ktoś spróbuje na chmurze złapać mnie!


Post Wysłano: 11 gru 2008, 17:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Balbin V8 dziękuję za odpowiedź. Moje i łukasza przypuszczenia się potwierdziły, że XPI DC13 nie jest "fałką".



ps.
fajny link :P

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 25 gru 2008, 10:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
Gwarancje uznano a koszt samej wymiany pompowtryskow to ok 15 tys. wiec jesli wykonasz taki remont za mniejsze pieniadze to gratuluje...
sory ze wracam do starych postow ale wymiana pompowtryskow to glupota, sporo kosztuja a ja znam firme ktora zajmuje ise regeneracja starych zepsutych mojemu znajomemu zrobili do scani czworki wszystkie za 3 tys zlotych!
i wszystko chodzi pieknie po regenaracji ma zrobione 250 tys i niec sie nie psuje


Post Wysłano: 07 sty 2009, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lip 2007, 15:53
Posty: 195

Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 08 sty 2009, 12:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 14:13
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Star 200

Witam, to jest mój pierwszy post na tym forum i od razu kieruje jedno pytanko do was odnośnie czy w nowej Scanii R ogrzewanie postojowe dmucha z jednej strony jak to jest w czwórkach, czy może coś zmienili i grzeje na dwie strony? Pozdrawiam


Post Wysłano: 08 sty 2009, 21:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 kwie 2006, 22:34
Posty: 246
GG: 9590680
Samochód: Żółty
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Cytuj:
Witam, to jest mój pierwszy post na tym forum i od razu kieruje jedno pytanko do was odnośnie czy w nowej Scanii R ogrzewanie postojowe dmucha z jednej strony jak to jest w czwórkach, czy może coś zmienili i grzeje na dwie strony? Pozdrawiam
Rura od odgrzewania znajduje się z jednej strony kabiny, bodajże od kierowcy :wink: Ale daje radę.

_________________
Już odlatuję, wszystko mi jedno gdzie...
Niech ktoś spróbuje na chmurze złapać mnie!


Post Wysłano: 09 sty 2009, 1:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2007, 20:02
Posty: 494
GG: 2172953
Samochód: najlepszy samochód świata. Służbowy
Lokalizacja: Oslo / Gdańsk

Cytuj:
Witam, to jest mój pierwszy post na tym forum i od razu kieruje jedno pytanko do was odnośnie czy w nowej Scanii R ogrzewanie postojowe dmucha z jednej strony jak to jest w czwórkach, czy może coś zmienili i grzeje na dwie strony? Pozdrawiam
Masz na myśli rurę wydechową od spalin?

_________________
Pozdrawiam - Łukasz
Był DAF XF 105.510 SSC 6x2 <- Kto śmiał to usunąć? :(
Mam uczulenie na dzieci Neo, i pseudokierowców z prawego fotela!


Post Wysłano: 09 sty 2009, 12:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 14:13
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Star 200

Nie miałem na myśli wylot od odrzewania postojowego w kabinie.


Post Wysłano: 09 sty 2009, 17:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2007, 16:33
Posty: 89
GG: 12923461
Samochód: Scania
Lokalizacja: Kraków

U nas leci z dwóch stron miedzy drzwiami a siedzeniem! Dla pewności jutro sprawdze!

_________________
Scania królowa autostrad i dojazdów do firm.


Post Wysłano: 09 sty 2009, 17:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 19:05
Posty: 120
GG: 4686688
Samochód: SCANIA
Lokalizacja: Białystok

Z prawej wylot ciepłego powietrza a z lewej wlot.


Post Wysłano: 10 sty 2009, 15:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2009, 14:13
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Star 200

Bo w 4 to w zimie ogrzewanie to wielka wada. Z prawej strony jest ciepło ale im bardziej lewej to zimniej a jak sie siedzi na fotelu kirowcy to jest dość zimno. Dlatego ciekawi mnie czy w R się poprawili bo Scania to jest raczej firma która słucha kierowców(jak to jest w Dafie).Pozdrawiam


Post Wysłano: 18 sty 2009, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2008, 23:39
Posty: 58
Lokalizacja: Szczecin

Tego nie poprawili :/ . Wylot jest ze strony pasażera i faktycznie jak się siedzi w fotelach to po stronie kierowcy jest zimno, za to podczas spania nie jest takie suche powietrze.

_________________
SCANIA Mój drugi dom


Post Wysłano: 20 sty 2009, 22:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2008, 20:33
Posty: 23
GG: 7036842
Samochód: DAF XF95
Lokalizacja: Zabrze

Panowie a czy scania r 440 euro5 ma nowe akumulatory i czy ma zbiornik od adblue i czy już teraz seryjnie są montowane lampy ksenonowe?
Pozdrawiam licze na odpowiedź


Post Wysłano: 21 sty 2009, 2:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1363
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Kolego trochę nie jasno sformułowałeś swojego posta ale postaram się Ci pomóc.Jeśli chodzi Ci o Scanie R440 XPi to ten model nie posiada zbiornika na Ad Blue gdyż jest on poprostu nie potrzebny.Scania osiągnęła w tym silniku(XPi) normę E-5 ''na sucho'',bez wtrysku mocznika.Co do lamp xenonowych to zapewne jest to jak dotychczas niestety opcja i pewnie tak jeszcze pozostanie...A czy ma nowe akumulatory?Każde nowe auto je ma,więc czmu tu ma być wyjątek...? :mrgreen: :> Chyba że Tobie chodzi o coś związanego z ich montażem itp-rozwiń myśl... :wink:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 21 sty 2009, 13:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 gru 2008, 20:33
Posty: 23
GG: 7036842
Samochód: DAF XF95
Lokalizacja: Zabrze

Kolego chodzi mi o to jaki silnik maja scanie z przełomu 2008/2009 i czy automat. skrzynia jest w standardzie? A co do akumulatorow chodzi mi ze starsze scanie r maja zabudowane akumulatroy w takij plastikowej oslonce z 2 stopniami a z tego co widzialem te nowsze juz maja akumulatory jak zwykle trucki takie odsloniete a i czy scania z tego wlasnie okresu posiada nowy Kolektor spalin czy też taki zabudowany jak w starszych modelach.?

Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam :wink: :wink:


Post Wysłano: 22 sty 2009, 12:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1363
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Kolego i znów niejasno napisałeś.Co do modelów Scanii z przełomu 2008/2009 to silników jest bardzo duży wybór... :mrgreen:Polecam lekturę http://www.scania.pl/trucks/engines/ tam się dowiesz zapewne wszystkiego.A co do automatu to jedynym autem które ma ''to'' teraz w standardzie jest MB Actros MPIII,więc zarówno za lampy xenonowe jaki skrzynię Opticruse trzeba w Scanii dopłacić.Ale o ile dobrze kojarzę to kupując auto z automatem retarder dostaje się ''gratis'',chociaż to chyba nie na wszystkich rynkach... :> (Moze to ktoś potwierdzić czy dobrze czy źle słyszałem...)

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 22 sty 2009, 19:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2005, 11:48
Posty: 201

Cytuj:
Ale o ile dobrze kojarzę to kupując auto z automatem retarder dostaje się ''gratis'',chociaż to chyba nie na wszystkich rynkach... :> (Moze to ktoś potwierdzić czy dobrze czy źle słyszałem...)
Łukasz to ktoś Tobie bajek naopowiadał, za retarder trzeba dopłacić :]


Post Wysłano: 23 sty 2009, 1:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1363
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

No ten kolega co ja z nim rozmawiałem to jeżdził R580 i mówił że jak szef kupował to auto w Niemczech to dostał retarder gratis za to że wybrał wersję ze skrzynią Opticruse.Może przy wyższych wersjach mocy czy wyposażenia stosuje się takie profity,albo poprostu koleś brał nie pierwsze auto od nich i w prezencie za dobrą współpracę mu ''dorzucili''... :> :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 16 z 33 [ Posty: 655 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1833 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: