Strona 16 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1829 Następna
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lip 2008, 9:44
Posty: 102
GG: 1520853
Samochód: Osobowy
Lokalizacja: Niedaleko Białej Podlaskiej

No słyszałem o tych ramach no i że niektóre nie miały blokady tylnego mostu a np pod wywrotke to już się wogóle nie nadaje :/ nie wiem co może wpływać na cenęmoże jeszcze do tego eksploatacja może części są drogie.

_________________
B
B+E
C
C+E
W PRZECIĄGU PÓŁ ROKU ;D


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

Części częściami. Po co komu auto (patrzmy polskie realia) bez blokady, z pękniętą ramą? Takie to już jest.
A najtańszymi egzemplarzami nie ma się co sugerować. Ja sam ci znajde scanie 4 za 30, czy fh za 24tyś. Ale jak te auta wyglądają to możemy się spodziewać. Chociaż raz zdarzyło się mi, że najtańsze auto, było bardzo dobre w porównaniu z resztą droższą co oglądaliśmy;)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Dlaczego? O to mój punkt widzenia. Rzeczy wpływające na minus
-duży opór powietrza, duże spalania
-wysoka masa własna
-pękająca rama w samochodach na poduszkach
-paliwożerne silniki mack 520 560
-mało nadaje sie pod kiper i w teren, raczej na autostrady.
Tak się składa że mam AE 420
-spalanie: 32l/100
-co do masy to mogę się zgodzić (chyba 7,800)
-rama pęka, ale wystarczy ją dobrze wzmocnić i problemu nie ma
Nasza Magnumka od początku produkcji (96r.) jeździ tylko po polsce, nastukała już 1,5 mln km bez żadnego remontu silnika a na serwisie powiedzieli, że auto nadal chce jeździć. :wink:
Więc kolego, choć ich ceny nie są wysokie, to polecam ci to auto. :]


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lip 2008, 9:44
Posty: 102
GG: 1520853
Samochód: Osobowy
Lokalizacja: Niedaleko Białej Podlaskiej

No ale tak to się uda raz na milion trafić :D z resztą oglądalem ostatnio na tvn turbo na osi i tam było o kupnie używanego actrosa ok 2004 roku za jakieś 120 tyś i przebiegiem ponad 700tys to po podliczeniu ceny wszystkich podzespołów nadających sie do wymiany wyszło ok chyba 20-50 tys oczywiście nie dotyczyło to ani silnika ani skrzyni :lol:

_________________
B
B+E
C
C+E
W PRZECIĄGU PÓŁ ROKU ;D


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

Tak jak mówiłem, jest porównywalna do big seven. Spalanie, to tak jak mówiłem macki;), rama jak jest jeszcze w miare to da się powzmacniać, ale widziałem taką, w której trzeba byłoby całą ćwiartkę wycinać. Po za tym nie mam nic do niej, są lepiej utrzymane od premiumek, solidniejsze wykonanie, w standardzie klima. Jednak tylko pod plandekę, chłodnie itp, a to mnie nie urządza niestety.

widziałem jakiś czas temu magnumkę za 18tyś, 9x rok, hydraulika nówki oponki, wszystko bardzo dobre, tylko do małych popraw lakierniczych. Za dwa tysie wyglądała by jak nówka. Rame miała calą bo była na resorze :mrgreen:

każde auto musisz remontować. A te ceny to w serwisie takie. W domu to tylko koszt części i cie wyjdzie o wiele taniej.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lip 2008, 9:44
Posty: 102
GG: 1520853
Samochód: Osobowy
Lokalizacja: Niedaleko Białej Podlaskiej

No oczywiście że samemu taniej. ale rzadko kiedy musisz wymienić absolutnie wszystko w zawieszeniu raczej to się nie zdarza...

_________________
B
B+E
C
C+E
W PRZECIĄGU PÓŁ ROKU ;D


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Każde auto pracuje na swoją ocenę.Pierwsze Magnum-ki wiadomo że idealne nie były,ale ciągłe udoskonalanie modelu jednak przynosi efekty(szczególnie po transplantacji części VOLVO).Podobnie jest z samochodami osobowymi-czemu za 10letniego Golfa trzeba dać powiedzmy 15tys zł a za tą cene można mieć Fiata Stilo z 2001-02r ktore w gruncie rzeczy też jest dobrym autem.

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

AdekS, nie wiem czy masz doświadczenia tego typu, ale od wielu osób słyszałem że Magnum jest bardzo odporne na złej jakości paliwo.
Ojciec w pewnej firmie miał do czynienia z majorką oraz premiumką i muszę powiedzieć że jeździły wręcz na "barszczu". Czy rzeczywiście te francuskie ciężarówki zasługują na miano odpornych pod tym względem?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 sie 2008, 12:39
Posty: 34
GG: 11917879
Samochód: VOLVO FH12
Lokalizacja: BUSKO-ZDRÓJ

To ja powiem tak! Magnumka tak samo jak Premia czy Major to bardzo dobre samochody i znam wiele firm transportowych,które na tych autach sie rozwijały. To jest tak jak sie dba tak sie ma i ale wiadomo ty kupujesz auto od kogos i nie wiesz co tam jest ale taka prawda nigdy nie wiadomo moze byc wypicowana na cycuś a pozniej bedzie sie sypać jak tylko bedzie mogła...Ale wracając do tematu sa tanie bo są stare bo nie spełniają norm EURO bo ludzie wymieniają tabor na nowszy a z tym trzeba coś zrobić itd....
8) pozdrawiam

_________________
Góra ci co kochają ciezarówki i 3mają sie razem!!!!!!!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
AdekS, nie wiem czy masz doświadczenia tego typu, ale od wielu osób słyszałem że Magnum jest bardzo odporne na złej jakości paliwo.
Ojciec w pewnej firmie miał do czynienia z majorką oraz premiumką i muszę powiedzieć że jeździły wręcz na "barszczu". Czy rzeczywiście te francuskie ciężarówki zasługują na miano odpornych pod tym względem?
Jeśli chodzi o tą kwestię, to jeśli ktoś wymienia odpowiednio często filtry paliwa, auto jest odporne. Osobiście auto stanęło nam tylko raz, gdy zatankowaliśmy na nieznanej stacji paliwo, zmieszane z wodą. Woda zapchała filtry i auto nie chciało jechać dalej. Lecz wystarczyło wymienić filtry i połknęła nawet 'chrzczone' paliwo. :wink:
Wszystko dzięki silnikom na zwykłej pompie, choć wiadomo że po 'barszczu' pompa szybciej siadała. :]


Post Wysłano: 08 lut 2009, 20:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sty 2009, 18:01
Posty: 44
Samochód: cadillac escalade esv
Lokalizacja: Sankt Moritz

Witam, słyszałem, że Renówki to gumowe samochody, i to nie tylko w polsce ale także tu u Nas w Szwajcarii słysze takie opinie. Miło wspominam trasy po Polsce - gdzzie się wkońcu urodziłem, pozdrawiam

_________________
Iveco Hi Way 560 6x2 x3


Post Wysłano: 14 lut 2009, 14:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2009, 14:25
Posty: 3
GG: 0
Samochód: renault Magnum 2001r.

Witam koledzy:) czytam was od dawna ale nie rejestrowałem sie no i też nie pisałem. ale od 2 miesięcy jestm szczęśliwym posiadaczem Magnumki z 2001 roku z silnikiem 480 E-tech. Na początku byłem bardzo zadowolony spalanie wychodziło mi około 32-33l/100km autko jeździ na czechy jedna trasa non stop w dwie strony jest około 1000km jedzie na pusto lub z ładunkiem 5t a spowrotem 24t oczywiście po drodze jest trochę gór jeździ przez kudowe. Lecz po jakiś 4 kursach podwyższyło mi sie spalanie na 37l mówie tu o średnim spalaniu bo w jedną strone jeździ pusto. autko odpala pięknie nie dumi ani zimny ani jak ciągnie ładunek pod góre ( ani dymka) silnik pracuje równo. założyłem zegar do turbiny pokazuje on 2.3bar więc turbo musi być w porządku. może koledzy pomożecie bądz naprowadzicie mnie jaka to może być przyczyna. z góry dzięki:) Pozdrawiam. PS. a autko ogólnie świetne bardzo dobrze sie prowadzi i komfort jazdy super:):)


Post Wysłano: 14 lut 2009, 15:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Ty nim jeździsz, czy zatrudniony kierowca?

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 14 lut 2009, 15:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2009, 14:25
Posty: 3
GG: 0
Samochód: renault Magnum 2001r.

ja albo tata najczęściej jeździmy na 2 kierowców te auto jest na potrzeby własne mamy pieczarki i wozimy podłoże pod pieczarki sobie.


Post Wysłano: 15 lut 2009, 16:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2006, 17:08
Posty: 60

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

photos by Me

_________________
RKS Motor Lublin& WKS Śląsk Wrocław & RKS Chełmianka Chełm


Post Wysłano: 15 lut 2009, 18:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

Cytuj:
ja albo tata najczęściej jeździmy na 2 kierowców te auto jest na potrzeby własne mamy pieczarki i wozimy podłoże pod pieczarki sobie.
Kolego a na filtry spoglądałeś?


Post Wysłano: 15 lut 2009, 18:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2009, 14:25
Posty: 3
GG: 0
Samochód: renault Magnum 2001r.

wszyskto jest wymienione filtry paliwa i powietrza oleju itd.


Post Wysłano: 17 lut 2009, 19:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2009, 18:55
Posty: 67
GG: 1
Lokalizacja: Slovakia

Post Wysłano: 05 mar 2009, 12:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 11:43
Posty: 1
GG: 0

Witam

Jestem tu nowy i poszukuję paru informacji na temat silnika mack 470km. Teoretycznie siedzi w Magnum z 2000r.
Po czym poznać, że to faktycznie ten motor? Przeszukałem fora i nic konkretnego nie trafiłem. Może jakaś fotka jest zabłąkana?

Z góry dzięki

Krzysiek


Post Wysłano: 05 mar 2009, 17:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

Jeżeli nie wiesz, czy jest to 470KM to weź dowód i poszukaj ile masz wpisane w dowodzie kW, pomnóż to przez 1,36 i powinno wyjść 470 :D

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 16 z 29 [ Posty: 573 ] Przejdź na stronę Poprzednia 114 15 16 17 1829 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: