Cytuj:
Bogol by miał chociaż halogeny...
Wiesz jak jest- gratuluję
E6 w tle ratuje temat halogenów
Cytuj:
Mnie, biorąc pod uwagę nakład pracy, czasu, nerwów, telefonów, ludzi, zusów, terminów płatności, ryzyka, i finalnych zysków...
Nadal uważam, że sie nie opłaca.
Co więcej. Na tym forum chyba mam coraz więcej "zwolenników"
.
Wszystkim się w tej branży nic nie opłaca, każdy robi wszystko z dobrego serca. Ciężko przy własnym interesie uniknąć w/w tematów, wydaje mi się że nie ma branży która nie jest ryzykowna i bez stresowa a finalne zyski mogą być zadowalające przy odpowiednim zarządzaniu zespołem i flotą.
Cytuj:
Jeśli jeden egzemplarz finalnie wyniósł 88-93 tys zł, to myślę że warto - nawet pomijając fakt, że to 360'tka (co można łatwo na 400PS zmienić). Tak apropo, nie umrą one pod Siewierzem?
Bezpośrednio z Romixa brałeś autka czy już od handlarza?
Dostawcą jest Man Polska, o moc się nie boje
W razie czego mam zaprzyjaźniona firmę która zajmuje się chiptuningiem samochodów ciężarowych.