wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1720 |
Strona 17 z 17 |
Autor: | Kierownik [ 01 gru 2011, 19:50 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Poruszenia specjalnie nie ma. Raczej Cię zlewają. Jeśli to takie same autka, to wystaw 15to letnie Iveco za 30 000zł, tylkosmiech wzbudzisz. Za Volvo czy Scanię można tyle dostać. Cena nie bierze się z niczego, poprostu ludzie mający doświadczenie w temacie wiedzą które autko ile jest warte. |
Autor: | arek1231231 [ 01 gru 2011, 23:19 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
cenowo moze i jest róznica ale jakościowo tak wielkijei róznicy nie ma no np volvo fh12 z "98r i magnum z tego samego cenowa róznica ogromna a jakosciowo te samochody są takie same więc dlaczego tak dużo osób wciąz wierzy w potęge i moc szwedzkich samochodów.to tyle w tym temacje nara |
Autor: | ogierek093 [ 02 gru 2011, 9:09 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Bo sprawdzili markę i wiedzą na czym stoją, 90% użytkowników Volvo przy następnym zakupie wybierze Volvo, tak samo jak 90% użytkowników Volkswagenów kupi Volkswagena. Jeśli już miałem z czymś do czynienia i wiem ze to jest dobre, to nie ma co eksperymentować i już |
Autor: | Gośc [ 02 gru 2011, 20:08 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Bo najczęściej cena jest wykładnikiem jakości... |
Autor: | zzz [ 05 gru 2011, 11:22 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Akurat FH12 D12A z 98r. były jednymi z bardziej udanych modeli no chyba, że trafisz na egzemplarz, w którym jest już 1/4 części z zamiennika Cytuj: cenowo moze i jest róznica ale jakościowo tak wielkijei róznicy nie ma no np volvo fh12 z "98r i magnum z tego samego cenowa róznica ogromna a jakosciowo te samochody są takie same więc dlaczego tak dużo osób wciąz wierzy w potęge i moc szwedzkich samochodów.to tyle w tym temacje nara
|
Autor: | adi2615 [ 26 gru 2011, 23:47 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Te starsze FH12 są dużo lepsze od "chińczyków" , a prawda jest taka że i Volvo Trucks sprzedało się Chińczykom |
Autor: | eRKaZet [ 27 gru 2011, 0:05 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Volvo Trucks nie sprzedało się Chińczykom. Chińczycy kupili tylko osobowe Volvo. |
Autor: | SIOJU [ 15 sty 2012, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Nawet gdyby sprzedali się Chińczykom, to sądzisz, że małe rączki były by w stanie zaprojektować nową ciężarówkę spełniającą warunki europejskiego transportu. Oni po to kupują zachodnie koncerny, aby przeskoczyć kilka dekad w technologii. Teraz się przyglądają i uczą, a za kilkanaście lat wyrównają poziom. To samo było z koreańskimi samochodami. Ktoś pamięta siekierą ciosanego Hyundaia Pony, a obecne I30? |
Autor: | ZiPi [ 25 lut 2012, 10:56 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: To samo było z koreańskimi samochodami. Ktoś pamięta siekierą ciosanego Hyundaia Pony, a obecne I30?
W Europie w 60 latach smiano się z japońskiej motoryzacjiw 70 latach z koreańskiej na przełomie wieków smiejemy się z chińskiej ale to wszystko do czasu, bo zostalo nam tylko z zazdrościa popatrzeć na postęp azjatow. Co do słabych stron Volvo. Na 20 sztuk jezdzacych u mnie w firmie, największym problemem sa problemy z elektryką i elektroniką - przepalające się przekazniki, wyskakiwanie roznych błędow, ktore zresetowac mozna tylko w serwisie, itp. Ostatnio w egzemplarzu, którym jezdze zapchal się katalizator na skutek źle dzialającego ukladu ad blue. Poza tym kazde auto inaczej pali i do najoszczedniejszych Volvo nie nalezy. ( z mojego doświadczenia Scania i Mercedes wypadają pod tym względem lepiej ) Ale ogólnie, jesli chodzi o awaryjnośc w porównaniu do innych marek nie jest żle. |
Autor: | zzz [ 29 mar 2012, 23:28 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Cytuj: To samo było z koreańskimi samochodami. Ktoś pamięta siekierą ciosanego Hyundaia Pony, a obecne I30?
W Europie w 60 latach smiano się z japońskiej motoryzacjiw 70 latach z koreańskiej na przełomie wieków smiejemy się z chińskiej ale to wszystko do czasu, bo zostalo nam tylko z zazdrościa popatrzeć na postęp azjatow. Co do słabych stron Volvo. Na 20 sztuk jezdzacych u mnie w firmie, największym problemem sa problemy z elektryką i elektroniką - przepalające się przekazniki, wyskakiwanie roznych błędow, ktore zresetowac mozna tylko w serwisie, itp. Ostatnio w egzemplarzu, którym jezdze zapchal się katalizator na skutek źle dzialającego ukladu ad blue. Poza tym kazde auto inaczej pali i do najoszczedniejszych Volvo nie nalezy. ( z mojego doświadczenia Scania i Mercedes wypadają pod tym względem lepiej ) Ale ogólnie, jesli chodzi o awaryjnośc w porównaniu do innych marek nie jest żle. |
Autor: | Levuss [ 30 mar 2012, 15:58 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj:
D12D mały spory apetyt na paliwo natomiast D13A a w szczególności D13C są z spalaniem w czołówce (nie wierzcie w propagande Mercedesa nowy Mietek ma spalanie na podobnym poziomie co Volvo)
Zgadzam się. Dla naszego EEV wyniki z 2 na przodzie to nie żaden problem. Podobne wyniki osiągają użytkownicy opisujący swoje FH w garażu. Także jak umiesz tym jeździć to ekonomika jest na wysokim poziomie.
|
Autor: | ZiPi [ 05 kwie 2012, 21:29 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Także jak umiesz tym jeździć to ekonomika jest na wysokim poziomie.
2 z przodu, to ja robiłem na starej Scani z E-3, tak więc jezdzić ekonomicznie to ja potrafię.Załaduj temu nowemu EEV 24 tony i pojedz w góry, np. do Rumuni, to zobaczysz ekonomikę na wysokim poziomie |
Autor: | MechanikSochaczew [ 05 kwie 2012, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Cytuj: Także jak umiesz tym jeździć to ekonomika jest na wysokim poziomie. Załaduj mu 24 tony i pojedz w góry, np. do Rumuni, to zobaczysz ekonomikę na wysokim poziomie |
Autor: | zzz [ 05 kwie 2012, 23:38 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Cytuj: Także jak umiesz tym jeździć to ekonomika jest na wysokim poziomie.
2 z przodu, to ja robiłem na starej Scani z E-3, tak więc jezdzić ekonomicznie to ja potrafię.Załaduj temu nowemu EEV 24 tony i pojedz w góry, np. do Rumuni, to zobaczysz ekonomikę na wysokim poziomie |
Autor: | Levuss [ 06 kwie 2012, 6:55 ] |
Tytuł: | Re: Mocne i słabe strony Szweda (Volvo) |
Cytuj: Cytuj: Także jak umiesz tym jeździć to ekonomika jest na wysokim poziomie.
2 z przodu, to ja robiłem na starej Scani z E-3, tak więc jezdzić ekonomicznie to ja potrafię.Załaduj temu nowemu EEV 24 tony i pojedz w góry, np. do Rumuni, to zobaczysz ekonomikę na wysokim poziomie |
Strona 17 z 17 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |