Strona 18 z 33 [ Posty: 655 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2033 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 kwie 2009, 15:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2008, 23:39
Posty: 58
Lokalizacja: Szczecin

Dzięki serdeczne, oto mi chodziło :P .

_________________
SCANIA Mój drugi dom


Post Wysłano: 22 kwie 2009, 17:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2008, 19:52
Posty: 18
GG: 2441431
Samochód: Skoda Fabia Hatch. 02' (rodziców)
Lokalizacja: Malbork

Cześć. Mam pytanie dotyczące zderzaków "R-ki". Jaka jest różnica między tym większym, masywniejszym, z siateczką nad przednią rejestracją, a tym mniejszym?


Post Wysłano: 22 kwie 2009, 18:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Cytuj:
Cześć. Mam pytanie dotyczące zderzaków "R-ki". Jaka jest różnica między tym większym, masywniejszym, z siateczką nad przednią rejestracją, a tym mniejszym?
Zderzaki różnią się wyglądem no i oczywiście ceną :wink: Poza tym żadnych różnic nie ma .


Post Wysłano: 22 kwie 2009, 18:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Cześć. Mam pytanie dotyczące zderzaków "R-ki". Jaka jest różnica między tym większym, masywniejszym, z siateczką nad przednią rejestracją, a tym mniejszym?
Te mniejszy jest metalowy, większy natomiast wykonany jest z plastiku.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 22 kwie 2009, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2008, 19:52
Posty: 18
GG: 2441431
Samochód: Skoda Fabia Hatch. 02' (rodziców)
Lokalizacja: Malbork

A orientujecie się może co do różnic cenowych? :)


Post Wysłano: 22 kwie 2009, 18:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Cytuj:
Te mniejszy jest metalowy, większy natomiast wykonany jest z plastiku.
W mniejszym tylko środkowa część jest metalowa.


Post Wysłano: 29 kwie 2009, 10:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:45
Posty: 242
GG: 7448944
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
Cytuj:
Cześć. Mam pytanie dotyczące zderzaków "R-ki". Jaka jest różnica między tym większym, masywniejszym, z siateczką nad przednią rejestracją, a tym mniejszym?
Te mniejszy jest metalowy, większy natomiast wykonany jest z plastiku.
Kolego z tym się niestety nie zgodzę! Rozmawiałem z dilerem w Lublinie i powiedział mi że ten masywniejszy też może być metalowy i pokazał mi to bo na placu stały 2 SCANIE Nowe i jedna miała plastik a druga metal!
wytłumaczył mi to tak: jeszcze 2 lata temu te zderzaki były plastikowe ale kierowcy strasznie je niszczyli, a Szwed jak to szwed wpadł na pomysł zrobienia zderzana metalowego i przy zamówieniu możesz sobie zażyczyć metalowy (ale mało kto o tym wie, i większość bo aż 95% Scanii które maja ten masywniejszy zderzak maja go plastikowego a dokładnie z jakiegoś tworzywa sztucznego co nie reaguje na temperatury wgniecenia itp)


Post Wysłano: 01 maja 2009, 8:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2008, 19:52
Posty: 18
GG: 2441431
Samochód: Skoda Fabia Hatch. 02' (rodziców)
Lokalizacja: Malbork

Pawel89lbn, jak oglądałeś Scanię z tym dużym, metalowym zderzakiem, to był on pomalowany pod kolor kabiny?

P.S. Ponawiam pytanie o różnicę cenową pomiędzy zderzakami.


Post Wysłano: 05 maja 2009, 22:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 sty 2008, 20:45
Posty: 242
GG: 7448944
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
Pawel89lbn, jak oglądałeś Scanię z tym dużym, metalowym zderzakiem, to był on pomalowany pod kolor kabiny?

P.S. Ponawiam pytanie o różnicę cenową pomiędzy zderzakami.

hmmm tak pomalowany był pod kolor.... a czego pytasz????


Post Wysłano: 12 maja 2009, 10:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Scania R620 Apis z Grecji, Holzkirchen A8, Niemcy.

Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 19 cze 2009, 6:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Posty: 402
GG: 12223752
Lokalizacja: Suwałki (DK8)

SCANIA R400 z Holandii :)
Obrazek

_________________
http://www.flickr.com/photos/dk8/


Post Wysłano: 20 cze 2009, 19:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 cze 2008, 10:56
Posty: 42
GG: 0
Samochód: Scania/MB Actros
Lokalizacja: Łuków [LLU]

Panowie, orientuje się ktoś może ile pali Scania R420 Highline euro4 w automacie?

Bo mam taką w firmie i pali mi 34/35l. Ile u was takie cudo pali?


Post Wysłano: 20 cze 2009, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2005, 9:17
Posty: 399
GG: 0

Cytuj:
Panowie, orientuje się ktoś może ile pali Scania R420 Highline euro4 w automacie?

Bo mam taką w firmie i pali mi 34/35l. Ile u was takie cudo pali?
Mamy dwie R420 w automacie ale Euro5 na trasach międzynarodowych palą od 25 do 30 zależy od tras i ładunków. Ponoć silniki E4 (bez adblue) w Scaniach do oszczędnych nie należą.


Post Wysłano: 20 cze 2009, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2009, 19:09
Posty: 72
GG: 6960608
Samochód: Audi A3
Lokalizacja: ChoRzów BatoRy

Cytuj:
Ma ktoś może zdjęcia nowego wnętrza R-ki, chodzi mi o zegary i stolik przed fotelem pasażera, pokazywali na TVN Turbo, ale nie miałem okazji zobaczyć.



http://www.imagebank.scania.com/detaili ... =07710-058

Mam nadzieje, że o ten stolik Ci chodzi.

_________________
Kat. B - 18.02.2011r.


Post Wysłano: 20 cze 2009, 22:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 cze 2008, 10:56
Posty: 42
GG: 0
Samochód: Scania/MB Actros
Lokalizacja: Łuków [LLU]

Cytuj:
Panowie, orientuje się ktoś może ile pali Scania R420 Highline euro4 w automacie?

Bo mam taką w firmie i pali mi 34/35l. Ile u was takie cudo pali?
No jak zobaczyłem ile ona spaliła to aż się za głowę złapałem w porównaniu do R-ki euro3 lub chociaż 4-rki.

Tylko ona nie trzyma temperatury, ma 70 stopni, i jak wymienimy termostat to powinno spaść spalanie nie?


Post Wysłano: 21 cze 2009, 21:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 kwie 2006, 22:34
Posty: 246
GG: 9590680
Samochód: Żółty
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Cytuj:
Ponoć silniki E4 (bez adblue) w Scaniach do oszczędnych nie należą.
Bo sam EGR pobiera dodatkową porcję paliwa, która służy do wypalania sadzy, powstałej na filtrze wskutek obniżenia temperatury spalania.

_________________
Już odlatuję, wszystko mi jedno gdzie...
Niech ktoś spróbuje na chmurze złapać mnie!


Post Wysłano: 22 cze 2009, 8:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 cze 2008, 10:56
Posty: 42
GG: 0
Samochód: Scania/MB Actros
Lokalizacja: Łuków [LLU]

Ja myślałem że działa to na tej zasadzie, że układ paliwowy jest ten sam, a te dwie turbiny dają więcej powietrza do komory spalania dzięki czemu no lepiej się te paliwo spala i dzięki czemu taka norma emisji spalin.

Ale my rozmawiamy o HPI, prawda?


Post Wysłano: 22 cze 2009, 15:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 kwie 2006, 22:34
Posty: 246
GG: 9590680
Samochód: Żółty
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Cytuj:
Ja myślałem że działa to na tej zasadzie, że układ paliwowy jest ten sam, a te dwie turbiny dają więcej powietrza do komory spalania dzięki czemu no lepiej się te paliwo spala i dzięki czemu taka norma emisji spalin.

Ale my rozmawiamy o HPI, prawda?
Oczywiście, bo tylko takie silniki mają w R-kach 420 KM i spełniają Euro 4.

Jakoś niedawno to pisałem, ale co tam...

System EGR działa na zasadzie obniżenia temperatury spalania paliwa, co skutkuje zmniejszeniem emisji różnorakich tlenków ale także wzrostem emisji cząsteczek stałych - czyli sadzy. Jest ona "zbierana" przez specjalny filtr, do którego co jakiś czas wprowadzana jest dawka paliwa wypalająca jej nadmiar.

Druga turbina służy natomiast do odzyskiwania części energii ze spalin i "zamieniania" jej w dodatkowy moment obrotowy.

_________________
Już odlatuję, wszystko mi jedno gdzie...
Niech ktoś spróbuje na chmurze złapać mnie!


Post Wysłano: 22 cze 2009, 18:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 cze 2008, 10:56
Posty: 42
GG: 0
Samochód: Scania/MB Actros
Lokalizacja: Łuków [LLU]

No, ale wraz nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie :)

To ujmę to tak, jaka powinna być odpowiednia temperatura silnika R420 euro4 ?


Post Wysłano: 22 cze 2009, 20:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 kwie 2006, 22:34
Posty: 246
GG: 9590680
Samochód: Żółty
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Cytuj:
No, ale wraz nie odpowiedziałeś mi na moje pytanie :)

To ujmę to tak, jaka powinna być odpowiednia temperatura silnika R420 euro4 ?
Sorry ale w żadnym z Twoich poprzednich postów takiego pytania nie zauważam... Bo go po prostu w żaden sposób nie zadałeś.
Wypowiadałem się na temat "dlaczego silniki z EGR palą więcej" (uzupełniając wypowiedź Denisa) oraz "do czego służy druga turbina" w silnikach HPI (uzupełniając Twoją wiedzę na ten temat).

Jeżeli chodzi o właściwą temperaturę spalania to takiej wiedzy nie posiadam.

_________________
Już odlatuję, wszystko mi jedno gdzie...
Niech ktoś spróbuje na chmurze złapać mnie!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 18 z 33 [ Posty: 655 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2033 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: