wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Transport kontenerów
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=17950
Strona 19 z 88

Autor:  Bajzel [ 22 lut 2009, 21:59 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
chodzi ci o sleeper w caboverze?
zwał jak zwał "część kabiny w której jest łóżko jest dłuższa przeważnie od europejczyka". Lepiej ci?
Chodzi mi o twoją porażającą głupotę.

Autor:  Bono29 [ 22 lut 2009, 22:07 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Do kolegi marctos... kontener 40 stopowy ma 12 metrów długości, jest zatem o około 1,5 metra krótszy od standardowej naczepy... a skoro naczepa jest krótsza to ciągnik może być dłuższy... zresztą standardowe (najkrótsze) sleppery nie są dłuższe od europejskich kabin (przynajmniej nie znacznie)...

Autor:  marctos [ 23 lut 2009, 19:26 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Chodzi mi tu a standardowego amerykańca dziobaka ze standardowym sleeperem Cabover'ów już nie produkują poza tym cabover może śmigać ze zwykła naczepą 13 to i ze standardowym kontenerem 40st. też
Cytuj:
czy cabover może latać z 13,6. Przecież jest dłuższy od normalnego składu np. scania 124l i naczepka 13,6. taki zestaw ma wymiary raczej maksymalne, a americaner ma większy sleeper w caboverze więc długość będzie przekro
OK jest krótszy ma 12m. Jako słowo wypowiedziane"ze zwykłą naczepą 13" uznałem, że komuś chodzi o 13,6.....

Dla mnie "zwykły amerykaniec z dziobem i sleeperem" z naczepą 12mbędzie raczej dłuższy od dopuszczalnej długości(trzeba było by dokładnie pomierzyć). Cabover z 13,6 też będzie za długi, chyba że ma spanie jak w europie co się aż tak często nie zdarza. Cabover z 12m naczepą będzie się mieścić raczej w dopuszczalnej długości.

Jak masz coś do mnie to pisz to w normalny sposób a nie: bo tak i już.

Autor:  Kamil_FH [ 25 lut 2009, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Scania T + naczepa kontenerowa 40'' nie przekracza maksymalnej dopuszczalnej dlugosci zestawu.

Autor:  MAN [ 25 lut 2009, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Scania T + naczepa kontenerowa 40'' nie przekracza maksymalnej dopuszczalnej dlugosci zestawu.
zalerzy to od ustawienia sworznia królewskiego i siodła bo może przekraczać długość, znajomy kiedyś przestawiał siodło w scani T bo była za długa

Autor:  Carm [ 25 lut 2009, 21:20 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Widywałem Scanie T z 40" kontenerami,ale były na żółtych tablicach,w Polsce jakby ITD się dobrało do takiego zestawu to na pewno by coś znaleźli jak nie za długi to za ciężki :lol:

Autor:  Kamil_FH [ 25 lut 2009, 21:36 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

O dziwo ITD nic nie robi taki składom. U mnie w okolicy jest takich bodaj 3(?) i z tego co mi wiadomo, ani razu nie problemu z ITD o "długość"

Autor:  MAN [ 25 lut 2009, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Niemieckie BAG pomierzyło i stwierdziło że za długa scania

Autor:  Carm [ 25 lut 2009, 22:14 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Zdaje się że Niemcy mają podobne normy długościowe więc jeśli u nich jest za długi to u nas też,ale nafal nie wiem czy standardowy dziobak przykładowo Kenworth może ciągać 40" czy tylko 20"

Autor:  MAN [ 25 lut 2009, 22:16 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Zdaje się że Niemcy mają podobne normy długościowe więc jeśli u nich jest za długi to u nas też,ale nafal nie wiem czy standardowy dziobak przykładowo Kenworth może ciągać 40" czy tylko 20"
Kenworth nie da rady :D

Autor:  Bajzel [ 25 lut 2009, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

No zależy jeszcze jaki Kenworth, może być dziobaty bez sleepera :)

Autor:  MAN [ 25 lut 2009, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Taki dziobak to już coś
Obrazek

Autor:  Baracus [ 25 lut 2009, 22:52 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Wracając jeszcze do Scani T z naczepą do kontenerów, to spokojnie przy założeniu, że Scania ma 2 osie to wówczas nie ma problemów z wymiarami. Dowodem jest firma "Lipiński" który ma taki zestaw i bez problemów śmiga :D

Autor:  MAN [ 25 lut 2009, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Wracając jeszcze do Scani T z naczepą do kontenerów, to spokojnie przy założeniu, że Scania ma 2 osie to wówczas nie ma problemów z wymiarami. Dowodem jest firma "Lipiński" który ma taki zestaw i bez problemów śmiga :D
To ja o takiej mówiłem i dopiero po przestawieniu siodła do przodu zmiesciła się w wymiarach no i też pewnie od naczepy bo tą co ja ciagam to była by przekroczona długość bardzo blisko jest sworzeń królewski przodu naczepy
Dokładnie taka scania kolegi
http://photos.nasza-klasa.pl/7904673/4/ ... 015c2.jpeg

Autor:  Baracus [ 25 lut 2009, 23:01 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
To ja o takiej mówiłem i dopiero po przestawieniu siodła do przodu zmiesciła się w wymiarach no i też pewnie od naczepy bo tą co ja ciagam to była by przekroczona długość bardzo blisko jest sworzeń królewski przodu naczepy
Racja. Ale jest to możliwe po małych kombinacjach. Z drugiej strony tak naprawdę w transporcie krajowym takie kabiny są raczej zbędne. Służy to chyba tylko prestiżowi... ;)

Autor:  MAN [ 25 lut 2009, 23:09 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Ta scakanka akurat jeżdzi na miedzynaroduwce :wink:

Autor:  Baracus [ 25 lut 2009, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Ta scakanka akurat jeżdzi na miedzynaroduwce :wink:
A tego to akurat nie wiedziałem, dość często ją widywałem w Gdyni, nawet co drugi dzień więc uznałem, że ciąga po kraju ;) Swoją drogą się zastanawiam czy naprawdę w takiej 2 osiowej T jest dużo więcej miejsca...?

Autor:  MAN [ 25 lut 2009, 23:21 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Cytuj:
Ta scakanka akurat jeżdzi na miedzynaroduwce :wink:
A tego to akurat nie wiedziałem, dość często ją widywałem w Gdyni, nawet co drugi dzień więc uznałem, że ciąga po kraju ;) Swoją drogą się zastanawiam czy naprawdę w takiej 2 osiowej T jest dużo więcej miejsca...?
Nie wiem jak teraz muj kolega ją nie jeżdzi od zimy niestety pracuje teraz w innej firmie, wcześniej jeżdził nią do Hamburga możliwe że Mazur Transport sprzedał ją lub teraz po kraju śmiga. Co do ilości miejsca to jest tam całkowicie płaska kabina dzięki temu można się w nie prawie wyprostować w poruwnaniu do tradacyjnej kabiny scani z wysokim tunelem silnika reszta jest identyczna jak w normalnej scani

Autor:  Carm [ 25 lut 2009, 23:31 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Taki dziobak to już coś
Obrazek
W sumie zwykły Freightliner,ale śmigać takim na międzynarodówce to jak wyróżnienie :D

Autor:  Baracus [ 25 lut 2009, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Nie wiem jak teraz muj kolega ją nie jeżdzi od zimy niestety pracuje teraz w innej firmie, wcześniej jeżdził nią do Hamburga możliwe że Mazur Transport sprzedał ją lub teraz po kraju śmiga. Co do ilości miejsca to jest tam całkowicie płaska kabina dzięki temu można się w nie prawie wyprostować w poruwnaniu do tradacyjnej kabiny scani z wysokim tunelem silnika reszta jest identyczna jak w normalnej scani
Czyli tak jak myślałem. Poza płaską podłogą nic szczególnego się nie uzyskało. Aczkolwiek tak jak mówię dla niektórych liczy się prestiż ;) A płaska podłoga to bez problemu dostępna w magnum-ce w której obeszło by się bez kombinacji przy siodle ;)

Strona 19 z 88 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/