wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Heisterkamp, Szczecin http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1683 |
Strona 3 z 20 |
Autor: | łukasz [ 29 lip 2006, 20:12 ] |
Tytuł: | |
Mi sie wydaje,że jednak te ACTROS-y mają kilmę...W każdym nawet z kabiną bez płaskiej podłogi nawet na rynkach wschodnich jest klima w standardzie to czemu na rynkach bardziej bogatych miałoby jej nie być?Zresztą może wreszcie się wysilili w HKP z wyposażeniem aut bo mogli kupic zwykłe a nie Mega Space...No i wydatek około 7-9tys Euro za Blue Tec-a...A inie wiesz Pazdz ile tych Roburków kupili? |
Autor: | lukaszml [ 29 lip 2006, 21:26 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: gdybym miał wsiadać na auto bez klimy to wolałbym siedzieć w domu i nic nie robić.
Ciekawe jak długo byś tak pociągnął w domu, niejeździsz więc i kasy niema, a jak widać HKP aut ma sporo i jakoś znajdują się chętni na jazde w tej firmie, mimo tego że auta mają wyposażenie jakie mają...
|
Autor: | Igor [ 29 lip 2006, 21:51 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Mi sie wydaje,że jednak te ACTROS-y mają kilmę...W każdym nawet z kabiną bez płaskiej podłogi nawet na rynkach wschodnich jest klima w standardzie to czemu na rynkach bardziej bogatych miałoby jej nie być?Zresztą może wreszcie się wysilili w HKP z wyposażeniem aut bo mogli kupic zwykłe a nie Mega Space...No i wydatek około 7-9tys Euro za Blue Tec-a...A inie wiesz Pazdz ile tych Roburków kupili?
sztuk 10. Przynajmniej tyle było w Oldenzalu. A co do klimy to zawsze mozna ja wymontowac i przez to cena auta spada o iles tam pieniazkow
|
Autor: | HitmaN [ 30 lip 2006, 10:32 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A co do klimy to zawsze mozna ja wymontowac i przez to cena auta spada o iles tam pieniazkow
A patrząc w przyszłość mniejsze spalanie i jeszcze jedna rzecz w aucie to popsucia mniej. Dwa tygodnie temu na warsztacie gdzie mam prakte zaczęliśmy obsługiwać właśnie klimatyzacje. i naprawde przed wczoraj to na warsztacie stały 4 auta naraz które miały problemy z klimą także jest to dośc psujący sie układ (szczególnie jak sie go nie używa albo źle użytkuje, lub poprostu po stronie elektrycznej wysiadają).
|
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 11:26 ] |
Tytuł: | |
No fakt zawsze może przez to cena troche spaść,a na 10 sztukach to już będzie całkiem przyzwoita sumka...Ale moim zdaniem to głupota miec fabrycznie montowaną klime i ją wymontowywać dla kilku kropel paliwa...A kierowca widać już w tej firmie się wogóle nie liczy i jest tylko numerem z boku kabiny który ma odwalić swoje...A w jakich on warunkach pracuje to mnie to g**** obchodzi-liczą sie tylko zyski... |
Autor: | lukaszml [ 30 lip 2006, 11:29 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A kierowca widać już w tej firmie się wogóle nie liczy i jest tylko numerem z boku kabiny który ma odwalić swoje
Ale to przecież normalne w dużych firmach... Ta firma to nie prywaciarz który ma 10 autek i każdy każdego zna, a każdy kierowca jest z bossem na Ty...
|
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 11:30 ] |
Tytuł: | |
A co do psucia to wiele innych reczy w aucie jest również podatnych na sprawianie nam trudności i gdybyśmy zawsze pesymistycznie myśleli że to się zepsuje to dzisiejsze auta nie miałyby klimatyzacji,nawigacji,elektryki szyb,lusterek,szyberdachu,automatycznie sterowanych skrzyń biegów....A jak wiadomo wieloma rzeczami w silniku ciężarówki też steruje komputer i elektronika i co?Też się jej pozbyć... [ Dodano: Nie, 30.07.2006, 10:32 ] A co do numerów to nie jest tak zawsze...Co prawda w tak dużych firmach jak HKP to już jest trudne żeby szef znał kadrę,ale znam firmy co mają po 40-70 aut i szef i kadra zna prawie wszystkich kierowcó...Dużo zalezy od człowieka w takim wypadku-ale w przypadku tak dużych firm jak HKP to już jest trudne zadanie... |
Autor: | lukaszml [ 30 lip 2006, 11:35 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ale znam firmy co mają po 40-70 aut i szef i kadra zna prawie wszystkich kierowców
Myśle że w takiej firmie do 50 autek jest to jeszcze jakoś możliwe, natomiast niewierze aby było to możliwe w HKP gdzie jest ponad 1000 kierowców i to nie tylko Holendrów...
|
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 11:39 ] |
Tytuł: | |
No w tym wypadku to się z Tobą zgodzę ML,ale czy to jest 10 kierowców czy 1000 jednak coś to mówi o firmie,bo rozumiem nie mieć płaskiej podłogi i zakupić wersje z kabiną LS,a co innego kupić Mega Space bez klimy.... :/I gdzie tu jest oszczędność? |
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 12:46 ] |
Tytuł: | |
Ogólnie też słyszę dość dobre opinie o HKP-chociaż uważam że w ND jest lepiej...To jest plus z tym paliwem i tymi trasami-samochody też nie są złe ale nie mówię juz o wypasie ale klima to naprawdę jest potrzebna przy 3 lub 4 tygodniach cały czas w aucie....Nawet jak te Roburki co kupili nie maja klimy to i tak są lepsze do jazdy moim zdaniem bo nie machasz wajchą od biegów i masz naprawdę duża kabinę z płaską podłogą...To już jest duży +.... |
Autor: | Igor [ 30 lip 2006, 13:06 ] |
Tytuł: | |
Podobno w Uni Europejskiej (tzn w Brukseli) pracuja nad jakas ustawa ze kazde auto ktore bedzie jezdzic w ruchu miedzynarodowym bedzie musialo miec klimatyzacje. Słyszałem 2 wersje: 1: ze normalna klimatyzacje 2: klimatyzacje niezalezna montowana na dachu lub za kabina EDIT: co do tego ze niemozliwe jest to aby boss wiekszej firmy niz 50 aut znał wszystkich kierowcow. W OLMIE szef zna kazdego, do niektorych mowi panie XXX a do niektorych po imieniu. I tak juz na dodatek moge powiedziec ze jesli mowi od do Ciebie po imieniu to znaczy ze Cie szanuje, a jesli mowi panie XXX to znaczy ze ma Cie gdzies. Dawniej jak sie grało w karty w Pana mowilo sie ze gra sie w Chu*** i to na tej samej zasadzie. A co do Actrosow to ciekawe jaka maja moc. I nie wazne ze plaska podloga bo przez 3 tyg jezdzisz Autem z duza kabina (w tym wypadku Actrosem), a nastepne 3 tygodnie meczysz sie DAFem 95XF z niska kabina. Całe uroki jazdy w firmie w ktorej co jakies czas zmienia sie auto |
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 13:11 ] |
Tytuł: | |
Wreszcie ktoś ludzki się odezwał a nie myślący ile dane auto może dać Euro zysku...Popieram |
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 13:40 ] |
Tytuł: | |
No dokładnie Pazdz-masz rację...Ale są dobrzy kierowcy i zli kierowcy-są tez dobrzy szefowie i zli...A co do tego to pewnie że bym nie chciał zeby moje auta miały przestoje ale klime to na bank by każde miało...Jestem człowiekem a nie robotem od przeliczania zysków...Wolałbym miec 5 czy 10 aut mniej,ale żeby kierowcy pracowali w nich na 100% normy-a wiadomo jazda w takim upale powoduje szybsze zmeczenie...Wez tak teraz stój na 40 stopniowym upale kilkanascie godzin bez klimy... Wiadomo,że rachunek ekonomiczny bardzo się liczy dla dobra firmy-ale nie takim kosztem...Nie mają norm,nie obciażają za km a klimy nie ma...Dla mnie to nie jest ekonomia... |
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 13:50 ] |
Tytuł: | |
Chodzi klima na postoju-wystarczy że motor odpalisz...My tak bardzo często robimy...A jest u nas norma...HKP nie ma normy-ale nie ma klimy....I tu jest pies pogrzebany... |
Autor: | Pazdz [ 30 lip 2006, 13:52 ] |
Tytuł: | |
Tak, tylko że za postój z włączonym motorem moga przyjechać panowie i dowalić mandat. [ Dodano: Nie, 30.07.2006, 13:52 ] I nie bedą słuchać tłumaczenia, że upał. |
Autor: | Długi [ 30 lip 2006, 13:57 ] |
Tytuł: | |
łukasz Ale przecież to ich nie interesuje czy jest ciepło czy gorąco... Ja tam lubie upały. A w kabinie zawsze można zrobić przewiew. A jak tobie by się nie podobało że bez klimy to BYE BYE ! na twoje miejsce pewnie jest już kilku chętnych. Proste, Logiczne. Pozdrawiam |
Autor: | łukasz [ 30 lip 2006, 14:12 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie...Teraz nie którzy pracodawcy musza się sami prosić o kierowców...Nie każdy dziś chce pracowac bez chociażby klimy-niby głupota ale pracy jest tyle że można wybierać...Tylko dziś naprawdę dobra firma to rzadkość... |
Autor: | Długi [ 30 lip 2006, 14:28 ] |
Tytuł: | |
Pazdz#026 Ale poczekaj jeszcze trochę... Tak jak my zalewamy rynki pracy na zachodzie tak panowie zza wschodniej granicy zatakują. I wtedy będzie... |
Autor: | Igor [ 30 lip 2006, 14:38 ] |
Tytuł: | |
Jakos w to mi sie nie chce wierzyc. Litwini, rosjanie i inni zarabiaja lepiej od Polakow w przeliczeniu na złotowki. Juz kilka razy spotkałem sie z sytuacja ze ładował sie u mnie puszka polak zatrudniony na litwie |
Autor: | lukaszml [ 30 lip 2006, 14:47 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Tak jak my zalewamy rynki pracy na zachodzie tak panowie zza wschodniej granicy zatakują. Wink I wtedy będzie...
Ktoś już napewno u nas lata, zobaczymy jak RO czy BG wejdzie do Unii co będzie, bo może być tak jak mówił Cyryl że tamci rzucą się odrazu na głęboką wode czyli tam gdzie teraz nasi, NL, GB, a może być że przyjdą do nas w co wątpie, bo po co skoro tam będą mogli zarobić więcej... Oddziały Centrum, Gae.Try, Gallasiniego czy Frigo Expressu już są w Rumuni i tamci kierowcy już tam robią także myśle iż na 75% tamci kierowcy będą jeździć w tamtych firmach...
|
Strona 3 z 20 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |