wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Andaro, Szczecin
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=23406
Strona 3 z 3

Autor:  Pazdz [ 15 cze 2010, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Cytuj:
to w takim razie jak mozna dojechac z Padborgu w dani wyjezdzajac w sobote o 03.30 do barcelony w hiszpani na niedziele na 17.15 bo na to godzine byl rozladunek

Rozumiem, że taki termin to był ładunek na chłodnię, czyli podwójna obsada? Więc termin do wykonania w podwójnej, ale nie można się ociągać.

Autor:  Marecki [ 30 wrz 2010, 14:28 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Dzisiaj w miejscowości Radziszewo wystawili nową 105'tkę w najwyższej kabinie z klimatyzacją postojową do odbioru.

Autor:  Benio [ 30 wrz 2010, 14:34 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

.... oraz że zatrudnią kierowcę bez doświadczenia do przyuczenia... jak zawsze :lol:

Autor:  manor76 [ 08 paź 2010, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

siemka a co nie lubicie jak nowi czy inaczej młodzi uczą się jeżdzić ja zajakiś miesiąc będę też jeżdził w tej firmie jako młody pozdrawiam :D

Autor:  filippo [ 08 paź 2010, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

No to Cię wezmę na swojego skoka :)

Autor:  manor76 [ 11 paź 2010, 15:07 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

hej do Jan Sawa a dlaczego ty masz mnie wziąć mnie do siebie za skoczka?A co zapowiedział ktoś tobie że dostaniesz skoczka na naukę?Jak tak to nie będzie ze mną problemów bo wiem co z czym się je tylko nie mam papierów pozdrawiam kierów w trasie.

Autor:  filippo [ 13 paź 2010, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Cytuj:
hej do Jan Sawa a dlaczego ty masz mnie wziąć mnie do siebie za skoczka?A co zapowiedział ktoś tobie że dostaniesz skoczka na naukę?Jak tak to nie będzie ze mną problemów bo wiem co z czym się je tylko nie mam papierów pozdrawiam kierów w trasie.
Mogę wziąć ja a może wziąć kto inny. Skoro też jesteś z Łobza to dlaczego mam nie wziąć? To na takiej zasadzie raczej jest, że jak będę chciał to mi dadzą, chyba, że idziesz na plandekę bo tam chyba w tej chwili najbardziej potrzebują kierowców.

Autor:  filippo [ 25 cze 2011, 7:25 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Firma ANDARO uruchomiła niedawno stronę internetową - www.andaro.com.pl

Autor:  SIOJU [ 26 cze 2011, 18:43 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Przyjacielu, Twój Actros to już rodzynek w firmie. Pewnie - jeśli zostaniesz w firmie - będziesz musiał się powoli przyzwyczaić do Dafa. Pamiętam z opisów, że nie przepadasz za tą marką.

Autor:  Brabus19 [ 12 sie 2011, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Obrazek

A tu mamy przykład popierania Akcji Tiry na Tory. Zdjecie wykonane na Worglu w Austrii przedstawia moje auto.

Autor:  filippo [ 16 sie 2011, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Raczej popieranie to to nie jest a bardziej zmuszani do tego jesteśmy.

Moje auto na żelaznych kołach:

Obrazek

Autor:  MAN F8 19.361 [ 16 sie 2011, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Przecież chyba nie ma przymusu ze strony Austrii? Szczególnie że DAF jest E5 a zdarzają się starsze na autostradach u nich :D

Autor:  filippo [ 16 sie 2011, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Cytuj:
Przecież chyba nie ma przymusu ze strony Austrii? Szczególnie że DAF jest E5 a zdarzają się starsze na autostradach u nich :D
Nie ma? Jeździsz do Austrii?

Oto lista towarów których przewożenie jest przez Austrię zakazane a jako, że to plandeka to sporo z nich może pod nią trafić. Poza tym mimo, że to E5 to w nocy opłata jest podwójna i jedzie się max 60km/h.
Cytuj:
Austria Tyrol - Materiały objęte zakazem
Czwartek, 09. Grudzień 2010 11:12 | Wpisał Administrator | PDF | Drukuj | Email

1. Wszystkie odpady:

Odpadami są rzeczy ruchome, których posiadacz zamierza się pozbyć lub się pozbył oraz które ze względu na dobro interesów publicznych muszą być gromadzone, składowane, transportowane i traktowane jako odpady. Przedmioty, które według tej definicji są odpadami i znajdują się w Europejskim Katalogu Odpadów, są objęte zakazem transportu.



W świetle norm prawa krajowego oraz wspólnotowego transport odpadów wymaga odpowiedniego zezwolenia. Zakaz nie dotyczy zrębków drzewnych i innych produktów ubocznych pochodzenia drzewnego zdatnych do (termicznej) utylizacji - kwalifikują się one nie jako odpady, a produkty uboczne.



2. Kamienie, ziemia, urobek ziemny:

Grupa ta obejmuje materiały nie poddane obróbce - produkty oraz półprodukty z tych materiałów nie są objęte zakazem.

Kamienie: materiał nieorganiczny, okruchy skalne każdej wielkości.

Ziemia: warstwa powierzchniowa litosfery będąca mieszaniną substancji organicznych i nieorganicznych.
Urobek ziemny: wszystkie materiały wydobyte z ziemi nie będące ani surowcem, ani odpadem.

Kamienie:

Kamienie naturalne lub bloki kamienne, również marmur w postaci bloków itp. Ponadto żwir, kruszone lub przesiane kamyki i żwir rzeczny, kamienie budowlane surowe, kamienie gipsowe i wapienne, kreda, pumeks (kamień, piasek i żwir pumeksowy), ił, glina.
Zakazem nie są objęte materiały przemysłowe takie jak skaleń, piasek kwarcowy, mączka marmurowa, mączka kamienna, glinka kaolinowa itp. oraz produkty z kamienia, jak np. kamienie kompozytowe.

Ziemia:

Wszystkie rodzaje gleby, humus (próchnica), a także torf i gleba ogrodnicza. Zakaz nie dotyczy humusu, torfu i gleby ogrodniczej w opakowaniach przeznaczonych do sprzedaży detalicznej.

Urobek ziemny:

Pojęcie to obejmuje ogół materiałów wykopanych z ziemi.

3. Drewno okrągłe i korek:

Drewno okrągłe:

Jako drewno okrągłe określa się pień lub element korony drzewa (bez wierzchołka i gałęzi o średnicy poniżej 7 cm), do tej kategorii należy także drewno dłużycowe.

Zakaz dotyczy drewna w stanie surowym, przed obróbką mechaniczną, pozostawionego w swojej naturalnej, okrągłej formie (z korą lub bez). Nie obejmuje natomiast drewna tarcicowego oraz innych produktów z drewna poddanego obróbce (jak np. drewna klejonego warstwowo).

Korek:

Zakazowi transportu podlega surowiec „korek naturalny”, nie obrobiony lub tylko powierzchownie obrobiony (okorowany, wstępnie wykończony z dwóch lub czterech stron lub w postaci granulatu). Spod zakazu wyjętę są produkty z korka naturalnego, jak płyty korkowe, korki do butelek, spławiki wędkarskie, materiał uszczelniający w maszynach i urządzeniach technicznych, wykładziny podłogowe, wkładki ortopedyczne do butów na bazie korku, materiał budowlany i termoizolacyjny.

4. Pojazdy mechaniczne i przyczepy:

Zakaz dotyczy następujących pojazdów:

* Motorowerów dwu- i trójkołowych (kategoria L1e i L2e)
Są to pojazdy o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej nie większej niż 45 km/h i mające:
W przypadku pojazdu dwukołowego: pojemność skokową nie przekraczającą 50 cm3, w przypadku silnika ze spalaniem wewnętrznym, lub maksymalną moc znamionową nie większą niż 4 kW, w przypadku silnika elektrycznego;
W przypadku pojazdu trójkołowego: pojemność skokową nie przekraczającą 50 cm3, w przypadku silnika z zapłonem iskrowym lub maksymalną użyteczną moc wyjściową nie przekraczającą 4 kW, w przypadku innych silników ze spalaniem wewnętrznym, lub maksymalną moc znamionową nie większą niż 4 kW, w przypadku silnika elektrycznego;

* Motocykli bez bocznego wózka lub z bocznym wózkiem (kategoria L3e i L4e)
Są to pojazdy dwukołowe bez bocznego wózka (kategoria L3e) lub z bocznym wózkiem (kategoria L4e) wyposażone w silnik o pojemności skokowej większej niż 50 cm3, w przypadku silnika ze spalaniem wewnętrznym lub o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej większej niż 45 km/h.

* Motocykli trójkołowych (kategoria L5e)
Są to pojazdy mechaniczne posiadające trzy koła umieszczone symetrycznie, wyposażone w silnik o pojemności skokowej większej niż 50 cm3, w przypadku silnika ze spalaniem wewnętrznym lub o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej większej niż 45 km/h.

* Lekkich pojazdów czterokołowych (kategoria L6e)
Są to pojazdy, których masa bez obciążenia nie przekracza 350 kg, nie wliczając w to masy akumulatorów w przypadku pojazdów elektrycznych i których maksymalna prędkość konstrukcyjna nie przekracza 45 km/h, których pojemność skokowa nie przekracza 50 cm3, w przypadku silnika z zapłonem iskrowym lub maksymalna moc nie przekracza 4 kW, w przypadku innych silników ze spalaniem wewnętrznym lub których maksymalna moc jest nie większa niż 4 kW, w przypadku silnika elektrycznego.

* Pojazdów czterokołowych, innych niż lekkie (kategoria L7e)
Według dyrektywy 2002/24/WE są to pojazdy nie należące do kategorii L6e,
których masa bez obciążenia nie przekracza 400 kg (550 kg dla pojazdów przeznaczonych do przewożenia towarów), nie wliczając w to masy akumulatorów w przypadku pojazdów elektrycznych, i których maksymalna moc użyteczna silnika nie przekracza 15 kW.

* Pojazdów osobowych i osobowo-towarowych (kategoria M1)

* Pojazdów do przewozu osób mających więcej niż osiem miejsc poza miejscem dla kierowcy, o masie maksymalnej nie przekraczającej 5000 kg (kategoria M2)

* Pojazdów do przewozu ładunków o masie maksymalnej nie przekraczającej 3500 kg (kategoria N1)

Należą do tego zarówno nowe, w większym stopniu wykończone pojazdy (wyposażone przynajmniej w silnik, podwozie i kabinę pasażerską), jak i pojazdy używane transportowane wspólnie jednym samochodem ciężarowym.

Transport pojedynczych części oraz holowanie dopuszczonych pojazdów uległych wypadkowi lub uszkodzeniu nie są objęte sektoralnym zakazem jazdy.

5. Metale nieżelazne i rudy żelaza

Sektoralny zakaz jazdy obejmuje transport rud żelaza i metali nieżelaznych w stanie nieprzetworzonym (surowym).

Do rud metali nieżelaznych należą m.in.:

Rudy miedzi, cynku, boksytu (aluminium), manganu, chromu (chromit, cegła chromitowa), złota, srebra, ołowiu oraz ich koncentraty.

Rud żelaza i ich koncentratów.

6. Stal, z wyjątkiem stali zbrojeniowej i konstrukcyjnej do zaopatrzenia budowlanego:

Stal jest stopem żelaza z węglem w ilości od 0,002 do 2,06%.
Rozróżnia się następujące rodzaje stali:

* stal budowlana ogólnego przeznaczenia
* stal automatowa
* stal zbrojeniowa
* stal do nawęglania
* stal sprężynowa
* stal nierdzewna
* stal do azotowania
* stal kwasoodporna
* stal do głębokiego tłoczenia
* stal do ulepszania cieplnego
* stal narzędziowa
* stal nożowa

Zakazem objęte są następujące wyroby ze stali:

Półprodukty, półprodukty walcowane, kęsy, bloki, kęsiska, płytki, blachy w rolkach (coils), inne półprodukty ze stali, stal prętowa, stal kształtowa, stal prętowa i kształtowa walcowana na zimno lub kuta, druty walcowane, druty z żelaza lub stali, szyny i stalowe elementy budowy wierzchniej pojazdów szynowych, blachy, bednarki, blachy i bednarki ocynowane, inne taśmy stalowe;

Zakaz nie dotyczy stali zbrojeniowej przeznaczonej do zaopatrzenia placów budowy.

Stal zbrojeniowa

Stal wykorzystywana lub przeznaczona do wykorzystania w zbrojeniach budowlanych w budownictwie na- i podziemnym, a więc wszystkie produkty ze stali używane do zbrojenia i sprężania konstrukcji z betonu, żelazobetonu i betonu sprężonego.
Produkty te dostępne są w różnych formach. W oparciu o Listę Materiałów Budowlanych ÖA [2] oraz „Betonkalender” [3] („Kalendarz betonu” – ukazujący się co roku podręcznik specjalistyczny) rozróżnia się następujące wyroby:



stal zbrojeniowa o gładkiej, kształtowanej lub żebrowanej powierzchni:
- pręty zbrojeniowe (nr1 2.1.1), proste, cięte lub gięte

- stal zbrojeniowa w kręgach (nr 2.1.2)

- siatka zbrojeniowa (nr 2.1.3)

- dźwigar kratowy (nr 2.1.4)

- pre-fabrykowane spawane elementy zbrojeniowe (nr 2.1.6)

- pojedyncze pre-fabrykowane kosze zbrojeniowe
elementy zbrojeniowe

- trzpienie

- elementy zbrojenia na przebicie
elementy złączne
elementy mocujące
pre-fabrykowane łączniki zbrojeniowe
elemnty izolacyjne ze zbrojeniem (nr 2.1.8)
stal sprężająca (nr 2.1.5)

7. Marmur i trawertyn:

Marmur jest skałą węglanową składającą się głównie z kalcytu, dolomitu i/lub argonitu.
Bloki marmurowe nie poddane obróbce ujęte zostały w grupie „kamienie”, w tej grupie ujęte są wyroby z marmuru:

Objęte zakazem przewozu są elementy budowlane z marmuru takie jak kolumny marmurowe, płyty fasadowe, płytki podłogowe, kafelki ścienne z marmuru. Nie dotyczy to elementów wystroju wnętrz z marmuru.

Trawertyn, nazywany też tufem wapiennym lub źródleńcem, jest kamieniem wapiennym o porowatej strukturze.

Zakaz obejmuje wyroby z trawertynu takie jak kamienie budowlane, wyroby z trawertynu do dekoracji fasad, futryn i ram okiennych.

8. Płytki ceramiczne, kafelki:

Sztucznie wytworzone płytki ceramiczne wykorzystywane do pokrycia wewnętrznych i zewnętrznych ścian oraz podłóg budynków. Zakaz nie obejmuje cegieł wytworzonych na bazie iłu.

Do płytek cermicznych objętych zakazem należą wyroby z następujących materiałów:

- fajans
- kamionka
- kamionka porcelanowa
- glina tradycyjna (cotto)
- terakota
- klinkier
- klinkier łupany

Autor:  MAN F8 19.361 [ 16 sie 2011, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Coś tam kiedyś słyszałem że na część towarów jest zakaz, widzę, że asortyment jest rozbudowany...Tyrol czyli to dotyczy przeprawy przez Alpy tylko czy inne landy czy jak to tam w A się zwie też obejmuje :?:

Autor:  Patryk. [ 15 cze 2013, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Jak aktualnie wygląda sytuacja w Andaro ?

Autor:  SwIaDeK [ 04 gru 2013, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Witam. Wiecie może, jaka jest sytuacja w tej firmie na chwilę obecną?? Ich ogłoszenie, w którym piszą, że szukają kierowców bez doświadczenia, ma ponad 22 tyś. wyświetleń :shock: Pozdrawiam :)

Autor:  speed_cars [ 13 mar 2014, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Witam, czy w tej firmie kierowcy podpisują Weksle ? Powinna być ona dobra jeżeli oni biorą bez doświadczenia, dają szansę. Czy Dafy które ma firma, to posiadają automatyczne skrzynie biegów ?

Autor:  Marecki [ 26 mar 2014, 0:17 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Czyżby zaczęli współpracę ze spedycją Lauritzen ? Która zajmuję się przewozach między Włochami a Skandynawią.

Autor:  filippo [ 27 mar 2014, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

Cytuj:
Czyżby zaczęli współpracę ze spedycją Lauritzen ? Która zajmuję się przewozach między Włochami a Skandynawią.
Z tego co wiem od kolegów, to jakiś czas temu coś się popsuło z robotą na plandekach i jest ich teraz mniej niż było a "wolne" auta zostały przerzucone pod chłodnie. Pod Lauritzen'em latają tylko dwa auta na stałej trasie Oslo-Włochy.

Autor:  mlodyjo [ 30 gru 2014, 21:32 ]
Tytuł:  Re: Andaro, Szczecin

http://40ton.net/kompleksowo-wyposazone ... transport/

Strona 3 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/