wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Andaro, Szczecin http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=23406 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Pazdz [ 15 cze 2010, 10:27 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Cytuj: to w takim razie jak mozna dojechac z Padborgu w dani wyjezdzajac w sobote o 03.30 do barcelony w hiszpani na niedziele na 17.15 bo na to godzine byl rozladunek
Rozumiem, że taki termin to był ładunek na chłodnię, czyli podwójna obsada? Więc termin do wykonania w podwójnej, ale nie można się ociągać. |
Autor: | Marecki [ 30 wrz 2010, 14:28 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Dzisiaj w miejscowości Radziszewo wystawili nową 105'tkę w najwyższej kabinie z klimatyzacją postojową do odbioru. |
Autor: | Benio [ 30 wrz 2010, 14:34 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
.... oraz że zatrudnią kierowcę bez doświadczenia do przyuczenia... jak zawsze |
Autor: | manor76 [ 08 paź 2010, 18:51 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
siemka a co nie lubicie jak nowi czy inaczej młodzi uczą się jeżdzić ja zajakiś miesiąc będę też jeżdził w tej firmie jako młody pozdrawiam |
Autor: | filippo [ 08 paź 2010, 20:00 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
No to Cię wezmę na swojego skoka |
Autor: | manor76 [ 11 paź 2010, 15:07 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
hej do Jan Sawa a dlaczego ty masz mnie wziąć mnie do siebie za skoczka?A co zapowiedział ktoś tobie że dostaniesz skoczka na naukę?Jak tak to nie będzie ze mną problemów bo wiem co z czym się je tylko nie mam papierów pozdrawiam kierów w trasie. |
Autor: | filippo [ 13 paź 2010, 19:46 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Cytuj: hej do Jan Sawa a dlaczego ty masz mnie wziąć mnie do siebie za skoczka?A co zapowiedział ktoś tobie że dostaniesz skoczka na naukę?Jak tak to nie będzie ze mną problemów bo wiem co z czym się je tylko nie mam papierów pozdrawiam kierów w trasie.
Mogę wziąć ja a może wziąć kto inny. Skoro też jesteś z Łobza to dlaczego mam nie wziąć? To na takiej zasadzie raczej jest, że jak będę chciał to mi dadzą, chyba, że idziesz na plandekę bo tam chyba w tej chwili najbardziej potrzebują kierowców.
|
Autor: | filippo [ 25 cze 2011, 7:25 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Firma ANDARO uruchomiła niedawno stronę internetową - www.andaro.com.pl |
Autor: | SIOJU [ 26 cze 2011, 18:43 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Przyjacielu, Twój Actros to już rodzynek w firmie. Pewnie - jeśli zostaniesz w firmie - będziesz musiał się powoli przyzwyczaić do Dafa. Pamiętam z opisów, że nie przepadasz za tą marką. |
Autor: | Brabus19 [ 12 sie 2011, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
A tu mamy przykład popierania Akcji Tiry na Tory. Zdjecie wykonane na Worglu w Austrii przedstawia moje auto. |
Autor: | filippo [ 16 sie 2011, 21:42 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Raczej popieranie to to nie jest a bardziej zmuszani do tego jesteśmy. Moje auto na żelaznych kołach: |
Autor: | MAN F8 19.361 [ 16 sie 2011, 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Przecież chyba nie ma przymusu ze strony Austrii? Szczególnie że DAF jest E5 a zdarzają się starsze na autostradach u nich |
Autor: | filippo [ 16 sie 2011, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Cytuj: Przecież chyba nie ma przymusu ze strony Austrii? Szczególnie że DAF jest E5 a zdarzają się starsze na autostradach u nich
Nie ma? Jeździsz do Austrii?Oto lista towarów których przewożenie jest przez Austrię zakazane a jako, że to plandeka to sporo z nich może pod nią trafić. Poza tym mimo, że to E5 to w nocy opłata jest podwójna i jedzie się max 60km/h. Cytuj:
Austria Tyrol - Materiały objęte zakazem
Czwartek, 09. Grudzień 2010 11:12 | Wpisał Administrator | PDF | Drukuj | Email 1. Wszystkie odpady: Odpadami są rzeczy ruchome, których posiadacz zamierza się pozbyć lub się pozbył oraz które ze względu na dobro interesów publicznych muszą być gromadzone, składowane, transportowane i traktowane jako odpady. Przedmioty, które według tej definicji są odpadami i znajdują się w Europejskim Katalogu Odpadów, są objęte zakazem transportu. W świetle norm prawa krajowego oraz wspólnotowego transport odpadów wymaga odpowiedniego zezwolenia. Zakaz nie dotyczy zrębków drzewnych i innych produktów ubocznych pochodzenia drzewnego zdatnych do (termicznej) utylizacji - kwalifikują się one nie jako odpady, a produkty uboczne. 2. Kamienie, ziemia, urobek ziemny: Grupa ta obejmuje materiały nie poddane obróbce - produkty oraz półprodukty z tych materiałów nie są objęte zakazem. Kamienie: materiał nieorganiczny, okruchy skalne każdej wielkości. Ziemia: warstwa powierzchniowa litosfery będąca mieszaniną substancji organicznych i nieorganicznych. Urobek ziemny: wszystkie materiały wydobyte z ziemi nie będące ani surowcem, ani odpadem. Kamienie: Kamienie naturalne lub bloki kamienne, również marmur w postaci bloków itp. Ponadto żwir, kruszone lub przesiane kamyki i żwir rzeczny, kamienie budowlane surowe, kamienie gipsowe i wapienne, kreda, pumeks (kamień, piasek i żwir pumeksowy), ił, glina. Zakazem nie są objęte materiały przemysłowe takie jak skaleń, piasek kwarcowy, mączka marmurowa, mączka kamienna, glinka kaolinowa itp. oraz produkty z kamienia, jak np. kamienie kompozytowe. Ziemia: Wszystkie rodzaje gleby, humus (próchnica), a także torf i gleba ogrodnicza. Zakaz nie dotyczy humusu, torfu i gleby ogrodniczej w opakowaniach przeznaczonych do sprzedaży detalicznej. Urobek ziemny: Pojęcie to obejmuje ogół materiałów wykopanych z ziemi. 3. Drewno okrągłe i korek: Drewno okrągłe: Jako drewno okrągłe określa się pień lub element korony drzewa (bez wierzchołka i gałęzi o średnicy poniżej 7 cm), do tej kategorii należy także drewno dłużycowe. Zakaz dotyczy drewna w stanie surowym, przed obróbką mechaniczną, pozostawionego w swojej naturalnej, okrągłej formie (z korą lub bez). Nie obejmuje natomiast drewna tarcicowego oraz innych produktów z drewna poddanego obróbce (jak np. drewna klejonego warstwowo). Korek: Zakazowi transportu podlega surowiec „korek naturalny”, nie obrobiony lub tylko powierzchownie obrobiony (okorowany, wstępnie wykończony z dwóch lub czterech stron lub w postaci granulatu). Spod zakazu wyjętę są produkty z korka naturalnego, jak płyty korkowe, korki do butelek, spławiki wędkarskie, materiał uszczelniający w maszynach i urządzeniach technicznych, wykładziny podłogowe, wkładki ortopedyczne do butów na bazie korku, materiał budowlany i termoizolacyjny. 4. Pojazdy mechaniczne i przyczepy: Zakaz dotyczy następujących pojazdów: * Motorowerów dwu- i trójkołowych (kategoria L1e i L2e) Są to pojazdy o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej nie większej niż 45 km/h i mające: W przypadku pojazdu dwukołowego: pojemność skokową nie przekraczającą 50 cm3, w przypadku silnika ze spalaniem wewnętrznym, lub maksymalną moc znamionową nie większą niż 4 kW, w przypadku silnika elektrycznego; W przypadku pojazdu trójkołowego: pojemność skokową nie przekraczającą 50 cm3, w przypadku silnika z zapłonem iskrowym lub maksymalną użyteczną moc wyjściową nie przekraczającą 4 kW, w przypadku innych silników ze spalaniem wewnętrznym, lub maksymalną moc znamionową nie większą niż 4 kW, w przypadku silnika elektrycznego; * Motocykli bez bocznego wózka lub z bocznym wózkiem (kategoria L3e i L4e) Są to pojazdy dwukołowe bez bocznego wózka (kategoria L3e) lub z bocznym wózkiem (kategoria L4e) wyposażone w silnik o pojemności skokowej większej niż 50 cm3, w przypadku silnika ze spalaniem wewnętrznym lub o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej większej niż 45 km/h. * Motocykli trójkołowych (kategoria L5e) Są to pojazdy mechaniczne posiadające trzy koła umieszczone symetrycznie, wyposażone w silnik o pojemności skokowej większej niż 50 cm3, w przypadku silnika ze spalaniem wewnętrznym lub o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej większej niż 45 km/h. * Lekkich pojazdów czterokołowych (kategoria L6e) Są to pojazdy, których masa bez obciążenia nie przekracza 350 kg, nie wliczając w to masy akumulatorów w przypadku pojazdów elektrycznych i których maksymalna prędkość konstrukcyjna nie przekracza 45 km/h, których pojemność skokowa nie przekracza 50 cm3, w przypadku silnika z zapłonem iskrowym lub maksymalna moc nie przekracza 4 kW, w przypadku innych silników ze spalaniem wewnętrznym lub których maksymalna moc jest nie większa niż 4 kW, w przypadku silnika elektrycznego. * Pojazdów czterokołowych, innych niż lekkie (kategoria L7e) Według dyrektywy 2002/24/WE są to pojazdy nie należące do kategorii L6e, których masa bez obciążenia nie przekracza 400 kg (550 kg dla pojazdów przeznaczonych do przewożenia towarów), nie wliczając w to masy akumulatorów w przypadku pojazdów elektrycznych, i których maksymalna moc użyteczna silnika nie przekracza 15 kW. * Pojazdów osobowych i osobowo-towarowych (kategoria M1) * Pojazdów do przewozu osób mających więcej niż osiem miejsc poza miejscem dla kierowcy, o masie maksymalnej nie przekraczającej 5000 kg (kategoria M2) * Pojazdów do przewozu ładunków o masie maksymalnej nie przekraczającej 3500 kg (kategoria N1) Należą do tego zarówno nowe, w większym stopniu wykończone pojazdy (wyposażone przynajmniej w silnik, podwozie i kabinę pasażerską), jak i pojazdy używane transportowane wspólnie jednym samochodem ciężarowym. Transport pojedynczych części oraz holowanie dopuszczonych pojazdów uległych wypadkowi lub uszkodzeniu nie są objęte sektoralnym zakazem jazdy. 5. Metale nieżelazne i rudy żelaza Sektoralny zakaz jazdy obejmuje transport rud żelaza i metali nieżelaznych w stanie nieprzetworzonym (surowym). Do rud metali nieżelaznych należą m.in.: Rudy miedzi, cynku, boksytu (aluminium), manganu, chromu (chromit, cegła chromitowa), złota, srebra, ołowiu oraz ich koncentraty. Rud żelaza i ich koncentratów. 6. Stal, z wyjątkiem stali zbrojeniowej i konstrukcyjnej do zaopatrzenia budowlanego: Stal jest stopem żelaza z węglem w ilości od 0,002 do 2,06%. Rozróżnia się następujące rodzaje stali: * stal budowlana ogólnego przeznaczenia * stal automatowa * stal zbrojeniowa * stal do nawęglania * stal sprężynowa * stal nierdzewna * stal do azotowania * stal kwasoodporna * stal do głębokiego tłoczenia * stal do ulepszania cieplnego * stal narzędziowa * stal nożowa Zakazem objęte są następujące wyroby ze stali: Półprodukty, półprodukty walcowane, kęsy, bloki, kęsiska, płytki, blachy w rolkach (coils), inne półprodukty ze stali, stal prętowa, stal kształtowa, stal prętowa i kształtowa walcowana na zimno lub kuta, druty walcowane, druty z żelaza lub stali, szyny i stalowe elementy budowy wierzchniej pojazdów szynowych, blachy, bednarki, blachy i bednarki ocynowane, inne taśmy stalowe; Zakaz nie dotyczy stali zbrojeniowej przeznaczonej do zaopatrzenia placów budowy. Stal zbrojeniowa Stal wykorzystywana lub przeznaczona do wykorzystania w zbrojeniach budowlanych w budownictwie na- i podziemnym, a więc wszystkie produkty ze stali używane do zbrojenia i sprężania konstrukcji z betonu, żelazobetonu i betonu sprężonego. Produkty te dostępne są w różnych formach. W oparciu o Listę Materiałów Budowlanych ÖA [2] oraz „Betonkalender” [3] („Kalendarz betonu” – ukazujący się co roku podręcznik specjalistyczny) rozróżnia się następujące wyroby: stal zbrojeniowa o gładkiej, kształtowanej lub żebrowanej powierzchni: - pręty zbrojeniowe (nr1 2.1.1), proste, cięte lub gięte - stal zbrojeniowa w kręgach (nr 2.1.2) - siatka zbrojeniowa (nr 2.1.3) - dźwigar kratowy (nr 2.1.4) - pre-fabrykowane spawane elementy zbrojeniowe (nr 2.1.6) - pojedyncze pre-fabrykowane kosze zbrojeniowe elementy zbrojeniowe - trzpienie - elementy zbrojenia na przebicie elementy złączne elementy mocujące pre-fabrykowane łączniki zbrojeniowe elemnty izolacyjne ze zbrojeniem (nr 2.1. stal sprężająca (nr 2.1.5) 7. Marmur i trawertyn: Marmur jest skałą węglanową składającą się głównie z kalcytu, dolomitu i/lub argonitu. Bloki marmurowe nie poddane obróbce ujęte zostały w grupie „kamienie”, w tej grupie ujęte są wyroby z marmuru: Objęte zakazem przewozu są elementy budowlane z marmuru takie jak kolumny marmurowe, płyty fasadowe, płytki podłogowe, kafelki ścienne z marmuru. Nie dotyczy to elementów wystroju wnętrz z marmuru. Trawertyn, nazywany też tufem wapiennym lub źródleńcem, jest kamieniem wapiennym o porowatej strukturze. Zakaz obejmuje wyroby z trawertynu takie jak kamienie budowlane, wyroby z trawertynu do dekoracji fasad, futryn i ram okiennych. 8. Płytki ceramiczne, kafelki: Sztucznie wytworzone płytki ceramiczne wykorzystywane do pokrycia wewnętrznych i zewnętrznych ścian oraz podłóg budynków. Zakaz nie obejmuje cegieł wytworzonych na bazie iłu. Do płytek cermicznych objętych zakazem należą wyroby z następujących materiałów: - fajans - kamionka - kamionka porcelanowa - glina tradycyjna (cotto) - terakota - klinkier - klinkier łupany |
Autor: | MAN F8 19.361 [ 16 sie 2011, 22:33 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Coś tam kiedyś słyszałem że na część towarów jest zakaz, widzę, że asortyment jest rozbudowany...Tyrol czyli to dotyczy przeprawy przez Alpy tylko czy inne landy czy jak to tam w A się zwie też obejmuje |
Autor: | Patryk. [ 15 cze 2013, 20:06 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Jak aktualnie wygląda sytuacja w Andaro ? |
Autor: | SwIaDeK [ 04 gru 2013, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Witam. Wiecie może, jaka jest sytuacja w tej firmie na chwilę obecną?? Ich ogłoszenie, w którym piszą, że szukają kierowców bez doświadczenia, ma ponad 22 tyś. wyświetleń Pozdrawiam |
Autor: | speed_cars [ 13 mar 2014, 20:41 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Witam, czy w tej firmie kierowcy podpisują Weksle ? Powinna być ona dobra jeżeli oni biorą bez doświadczenia, dają szansę. Czy Dafy które ma firma, to posiadają automatyczne skrzynie biegów ? |
Autor: | Marecki [ 26 mar 2014, 0:17 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Czyżby zaczęli współpracę ze spedycją Lauritzen ? Która zajmuję się przewozach między Włochami a Skandynawią. |
Autor: | filippo [ 27 mar 2014, 23:34 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
Cytuj: Czyżby zaczęli współpracę ze spedycją Lauritzen ? Która zajmuję się przewozach między Włochami a Skandynawią.
Z tego co wiem od kolegów, to jakiś czas temu coś się popsuło z robotą na plandekach i jest ich teraz mniej niż było a "wolne" auta zostały przerzucone pod chłodnie. Pod Lauritzen'em latają tylko dwa auta na stałej trasie Oslo-Włochy.
|
Autor: | mlodyjo [ 30 gru 2014, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: Andaro, Szczecin |
http://40ton.net/kompleksowo-wyposazone ... transport/ |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |