Ładne te ostatnie zdjęcia, szczególnie to pierwsze
Firmy wcześniej nie widziałem i nie słyszałem nawet o niej, ale zawsze tak jest, póki nie zna się firmy nie widać jej na drodze, a gdy już się pozna to świat staje się mały
Cytuj:
Cytuj:
Nowy nabytek jak najbardziej na plus,
ale że tak zapytam dlaczego tylko 2 halogeny na rurce, a nie 4 jak w tym starszym? A jak tam BMW Z4 i Lancer EVO na pilotach się sprawują?
Ponoc służby kontrolujące zza zachodniej granicy szukają pieniędzy i wlepiają za to mandaty. Sporo samochodów czy to Sachsów czy Kalmetów czy innych pozasłaniało plastikowymi deklami 'szperacze', a takie ładne były
prawdziwe TIRAKI
Szukają pieniędzy, ale tylko przy zwykłych zestawach. Do samochodu przewożącego ładunki ponadnormatywne nie mają prawa się przyczepić. Czytałem gdzieś na ten temat, że takie auta muszą posiadać "dodatkowy słup światła", za co można uznać takowe szperacze w liczbie 4 sztuk.
Wiem to z doświadczenia, bo przed wyjazdem z elementami wiatraka w Niemczech, kontrolowała nas Policja, tacho, zezwolenia itp. itd. oraz oświetlenie auta. Akurat w naszym Manie się nie świeciły halogeny, ale w dwóch innych TGX'ach owszem i nawet słowem się nie odezwał, że tak być nie może.
Generalnie nie wiem dlaczego się o to czepiają, chyba dlatego, że Polacy jeżdżą nowymi wozami i nie mają się do czego przyczepić, karają za błahostki, nawet jeśli tylko halogeny są podłączone pod "drogowe" a nie "pozycje".