wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Przewóz szkła - zestawy typu "inloader". http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2763 |
Strona 3 z 7 |
Autor: | stasek [ 12 maja 2007, 17:19 ] |
Tytuł: | |
Autor: | Rafał [ 12 maja 2007, 18:55 ] |
Tytuł: | |
(C) Fotogaleria Cin |
Autor: | noon98 [ 02 cze 2007, 18:16 ] |
Tytuł: | |
a ma ktoś może zdjęcia, rysunki zawieszenia tej naczepy ? bo nie mam zielonego pojecia jak ono dziala i wyglada pomoze mi ktos ? plizzzzz |
Autor: | DamLen [ 03 cze 2007, 13:32 ] |
Tytuł: | |
© Fotogaleria Lenin`a |
Autor: | Prince [ 03 cze 2007, 22:46 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: a ma ktoś może zdjęcia, rysunki zawieszenia tej naczepy ? bo nie mam zielonego pojecia jak ono dziala i wyglada Razz pomoze mi ktos ? Very Happy plizzzzz Smile
Rysunków nie mam, ale każde koło ma własne niezależne zawieszenie, przynajmniej tak mi zawsze mówiono. Jeżeli tak nie jest proszę o napisanie jak to dokładnie działa... |
Autor: | skoczek69 [ 04 cze 2007, 0:00 ] |
Tytuł: | |
Prince dobrze mówisz że każde koło ma niezależne zawieszenie, bo w takiej naczepie pomiędzy kołami nie ma osi, ponieważ przewożone szkło jest montowane na stelarzu, a ten stelarz jest zintegrowany z podłogą która działa jak szuflada. Naczpe się obniża, ta "szuflada" razem ze szkłem siada na podłożu, zwalnia się łapy które zabezpieczają szkło poprzez dociśnięcie go do stelarza, wtedy zwalnia się jej zaczepy i po tym ciągnik z naczepą jedzie do przodu a ta "szuflada ze szkłem" zostaje w miejscu. Nadmieniam że ta szuflada jest równierz elementem usztywniającym naczepe bo koła zamontowane są na ścianach i nie są połączone osiami. Mam nadzieję że trochę rozjaśniłem te sprawę, a jeśli coś się nie zgadza to proszę o korektę |
Autor: | skoczek69 [ 04 cze 2007, 14:54 ] |
Tytuł: | |
stasek masz rację zapomniałem o drzwiach noon98 Wiesz nie mam zbyt wiele bo tylko jeden rysunek i do tego nie za wielki (naprawdę trudno o jakieś schematy , lecz w broszurach poniżej są fotki które powinny Cię zainteresować), ale w tych naczepach każde koło jest zawieszone niezależnie na poduszce (oczywiście nie na samej poduszce, ale nie jestem pewien co do tego na czym jeszcze więc nie piszę) i każde ma swój zbiornik ze sprężonym powietrzem. Wspomniany wcześniej rysunek: by google A tu strona producenta min. inloaderów http://www.flexliner.de/ A tutaj bezpośredni link do broszur w formacie pdf o inloaderach przez te firmę produkowanych: do przewozu szkła wielkogabarytowego: http://www.langendorf.de/fileadmin/lang ... tliner.pdf do przewozu betonowych płyt i im podobnych towarów: http://www.langendorf.de/fileadmin/lang ... tliner.pdf Dodatkowo gdy wejdziecie na strone producenta którą podałem wyżej, kliknijcie Produkte>Innenlader>tutaj będą do wyboru trzy rodzje naczep>i po wybraniu każdej z nich na górze strony będzie na zdjęciu naczepy napis VIDEO STARTEN Polecam oglądnięcie każdego z tych filmików, bo fajnie pokazują jak działa i jak obsługuje się taką naczepe. Mam nadzieje że choć trochę pomogłem |
Autor: | Mariusz [ 05 cze 2007, 14:28 ] |
Tytuł: | |
Do grona producentów inloaderów należy też Faymonville adres: http://www.faymonville.com |
Autor: | cinek003 [ 07 cze 2007, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Mam prośbę, ma ktoś zdjęcia Emons Group.Fajne mają ciągniki i naczepy niczego sobie. |
Autor: | noon98 [ 10 cze 2007, 14:00 ] |
Tytuł: | |
A ma ktoś może wymiary takiej naczepki ? Chociaż dlugość, wysokość i szerokość ... To już ostatnia rzecz jakiej potrzebuje |
Autor: | stasek [ 10 cze 2007, 15:45 ] |
Tytuł: | |
Naczepa mojego taty jest długosci 10,6m. Ale co doinnych to niewiem, bo są rozne rodzaje takich naczep. |
Autor: | Łukaszz [ 13 sie 2007, 13:40 ] |
Tytuł: | |
Dwa zdjęcia mojego autorstwa: |
Autor: | Marcin56 [ 13 sie 2007, 19:28 ] |
Tytuł: | |
Moze ktos teraz by napisal jak sie jezdzi z taka naczepa na co trzeba zwracac uwage no i czy sa roznice w zarbkach moze od tej strony by sie ktos wypowiedzial, prosze o sensowne wypowiedzi... |
Autor: | Prince [ 13 sie 2007, 21:58 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Moze ktos teraz by napisal jak sie jezdzi z taka naczepa na co trzeba zwracac uwage
Podobno trzeba uważać na zakrętach bo ta naczepa strasznie się buja.Cytuj: czy sa roznice w zarbkach moze od tej strony by sie ktos wypowiedzial
Akurat w delcie często jeździ się w podwójnej obsadzie na szkle i można zarobić więcej niż na zwykłym zestawie, ale trudno mi tu mówić o konkretnych liczbach...
|
Autor: | stasek [ 13 sie 2007, 22:27 ] |
Tytuł: | |
Różnic niema prawie żadnych. co do bujania to tutaj się nie zgodzę. Naczepa zachowuje się jak każda inna. naczepa buja się jeżeli ma nie wyregulowane poduszki. Zarobki? Takie jak kazdy kierowca, oczywiście właściciel ma o wiele większe. Czy jazda w podwójnej obsadzie? Coś mi się nie wydaje, a to dlatego ze co jestem na hucie szkla to przewaznie jest tylko jeden kierowca. |
Autor: | Prince [ 20 sie 2007, 21:42 ] |
Tytuł: | |
Może i zanika ale jeszcze jeżdżą i jak tata mówił mają płacone od kilometra ale ile to nie wiem... ale chyba narzekać nie mogą. |
Autor: | mlodykierowca23 [ 21 sie 2007, 12:17 ] |
Tytuł: | |
ja narazie jezdzie na podwojnej obsadzie bo jestem na przyuczeniu pozniej dostane swoje autko Rumunia Calarasi pierwsza moja trasa |
Autor: | stasek [ 23 sie 2007, 22:23 ] |
Tytuł: | |
Kolego mlodykierowca jeśli można wiedziec to gdzie pracujesz? Jestem prawie pewien, ze w schade w Dąbrowie Górniczej. Calarasi bylem raz, ach te drogi. ehh... |
Autor: | mlodykierowca23 [ 29 sie 2007, 10:33 ] |
Tytuł: | |
czesc tak w schade pracuje wczoraj wrocilismy z Rumuni najlepsza jest obwodnica Bukaresztu jedzie sie glowna droga a 3 razy musisz pierszenstwa ustapic ogolnie w Sibiu tez objazd puszczony jest przez centrum ciezko mi sie jezdzi troche po tej rumuni ale sadze ze bedzie wszystko ok pozdrawiam |
Autor: | stasek [ 29 sie 2007, 22:27 ] |
Tytuł: | |
To kolego juz jezdzisz sam? Jak wrazenia z jazdy po Rumunii. i jak jezdzi ci się inloaderem? Mój tato teraz pojechał do Talhaim, czy jakos tak do Niemiec. złecenie od Schade. |
Strona 3 z 7 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |