wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transporty ponadnormatywne (gabaryty) http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600 |
Strona 3 z 139 |
Autor: | GRZEGORZ [ 15 lut 2007, 17:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: a na takie bryki trzeba mieć (poza prawem jazdy ) jakieś inne kursy Question Question Question
Świadomość tego co się robi
|
Autor: | W1 DAMIAN [ 23 lut 2007, 23:43 ] |
Tytuł: | |
Kiedyś podawałem ten link, ale jeszcze raz go dam: http://www.hanys.cz . |
Autor: | BartEK1989 [ 05 mar 2007, 21:59 ] |
Tytuł: | |
Pewnie tez kierowcy dobra kase zarabiaja na gabarytach |
Autor: | GRZEGORZ [ 06 mar 2007, 10:04 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Pewnie tez kierowcy dobra kase zarabiaja na gabarytach Question
W co dugiej firmie na plandece zarobisz to samo a tutaj jeszcze dodatkowo się na męczysz i na stresujesz Na zachodzie na pewno więcej ale tam trzeba biegle rozmawiać w ich języku i przechodzić co jakiś czas jakieś dodatkowe badania |
Autor: | r [ 06 mar 2007, 15:46 ] |
Tytuł: | |
ja osobiście wole odpinać plandekę i spinać pasami, niż dźwigać łańcuchy i nimi zabezpieczać ładunek ;] |
Autor: | GRZEGORZ [ 06 mar 2007, 15:52 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ja osobiście wole odpinać plandekę i spinać pasami, niż dźwigać łańcuchy i nimi zabezpieczać ładunek ;]
Wiesz to nie chodzi o to bo pomału bez pośpiechu się zrobi wszystko. Ale najgorsze jest to że cały dzień załadunek czy rozładunek a w nocy musisz jechać i nie ma litości. My w ferie załadowalismy się koło Włocławka i trwało to cały dzień, a całą noc trzeba było jechać żeby do rana być w Gdańsku co i tak nam sie nie udało bo w ciągu jednej nocy zmieniliśmy 4 koła w naczepie. Tak więc to nie jest takie łatwe jak nie którym się wydaje w dzień pośpie w nocy po jedzie i jeszcze ma całą droge wolną bo ma pilota przed sobą.
|
Autor: | r [ 06 mar 2007, 16:43 ] |
Tytuł: | |
o tym minusie już nie wspominałem, jak powiedziałeś, pomału wszystko się zrobi, owszem, ale to nie zmienia faktu że się urobisz, i wcale nie mniej niż na zwykłej plandece. a co do nocy to fakt, że lipa, ale za to każda niedziela i sobota jedziesz do domu (co najmniej na zachodzie) wg mnie najlepszą robotą jest chłodnia (na paletach) i kontener, w 1 możesz tylko drzwi otworzyć a w 2 zmieniasz kontener i jedziesz dalej |
Autor: | GRZEGORZ [ 06 mar 2007, 17:02 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ale za to każda niedziela i sobota jedziesz do domu (co najmniej na zachodzie)
Nie mówmy o zachodzie bo to jest zupełnie co innego realia naszego kraju odbiegają daleko na (dziki) wschód.Wiadomo że są roboty lepsze od takiej ale jak ktoś taką lubi dostaje odpowiednie wynagrodzenie do tej pracy i wszystko odbywa się "grzecznie" i spokojnie to i ta robota w pewnym sensie sprawia przyjemność. |
Autor: | r [ 06 mar 2007, 18:23 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nie mówmy o zachodzie
Cytuj: Na zachodzie na pewno więcej (...)
dlatego wspomniałem o zachodzie |
Autor: | BartEK1989 [ 07 mar 2007, 23:03 ] |
Tytuł: | |
Kiedys na radiu cb słyszałem rozmowe jak gosciu opowiadał ze na gabarytach robi 2 kursy i ma płacone tyle co na chłodni czy na plandece za 4 kursy. Byc moze zmyslal. Nie wiem bo nie jezdziłem. Swoja droga fascynuje mnie transport gabarytów P.S> Pełen podziw dlatych kiermanow co woza ładunki ponadnormatywne |
Autor: | GRZEGORZ [ 07 mar 2007, 23:06 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Kiedys na radiu cb słyszałem rozmowe jak gosciu opowiadał ze na gabarytach robi 2 kursy i ma płacone tyle co na chłodni czy na plandece za 4 kursy. Byc moze zmyslal. Nie wiem bo nie jezdziłem. Swoja droga fascynuje mnie transport gabarytów
Wiesz albo tak jest. Albo wstyd się przyznać do rzeczywistości Apropo gabarytów dzisiaj w nocy mój tata ciągnie do szczecina 30m długości i jakąś większą szerokośc. Może ktoś przy rozładunku porobi zdjęcia to zaprezentuje. |
Autor: | BartEK1989 [ 07 mar 2007, 23:22 ] |
Tytuł: | |
A skad Tata leci?? Moze pojedzie przez Kepno? |
Autor: | stoszek [ 08 mar 2007, 7:49 ] |
Tytuł: | |
Mój tata jeździł z gabarytami. Czasem się zdarzało że brał więcej niż kierownik. Ale normalnie to nieźle nawet zarabiał |
Autor: | DRIVER1965 [ 08 mar 2007, 11:02 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Pewnie tez kierowcy dobra kase zarabiaja na gabarytach
Pewnie tak.
|
Autor: | BartEK1989 [ 08 mar 2007, 20:30 ] |
Tytuł: | |
Widocznie wypłata zalezy od firmy. Osobiscie bym sie po nocach nie czaskał jak bym miał zarabiac tyle co na plandece |
Autor: | GRZEGORZ [ 09 mar 2007, 18:11 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Zauwazyłem ze gabaryty wiekszosc to ciagnie Man Smile
Nie jest to jakaś zasada. Poprostu Man ma bardzo mocny silnik do takiego transportu
|
Autor: | Rafał [ 09 mar 2007, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nie jest to jakaś zasada. Poprostu Man ma bardzo mocny silnik do takiego transportu
Ponadto większość prezentowanych tu zdjęć pochodzi zza naszej zachodniej granicy, a tam jak wiadomo z oczywistych względów MAN i MB mają swoisty monopol. W ogóle Niemcy to "stolica" gabarytów. Szczególnie jeśli chodzi właśnie o transport ponadnormatywny, firmy kupują ciągniki od swoich rodzimych producentów.
|
Autor: | BartEK1989 [ 10 mar 2007, 0:03 ] |
Tytuł: | |
Moze i masz racje z tymi manami. Kiedys stałem z kuzynem na Ondenzalu i tez własnie stało 6 aut do gabarytów i wszytsko to były many. F2000 i Tga. Nie miały ładunku-pewnie jechały do portu po cos wielkiego. POZDRAWIAM |
Autor: | r [ 10 mar 2007, 18:22 ] |
Tytuł: | |
powiem tak, od przodu ten "goły" man średnio mi się podoba, ale za to moge patrzeć na jego zdjęcie od tyłu godzinami z tyłu czuje się tą moc |
Autor: | GRZEGORZ [ 17 mar 2007, 0:59 ] |
Tytuł: | |
Gabaryt to wcale nie musi być coś dużego. Fotki eurokran-u |
Strona 3 z 139 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |