Cytuj:
Pneumaster , kolejny GY pekl w rowku bieznika.Tym razem LHS II HL+ po przebiegu 80tys km , w 6 miesiecznym aucie.Znajac zycie znow reklamacja nie zostanie uznana. Orientujesz sie jak duza partia tych opon byla z tej pekajacej serii?
Z naszego doświadczenia można uznać , że istniał ten problem ale rok a nawet 1,5 temu. Mieliśmy takie sygnały (osobiście nie spotkaliśmy się z tym problemem, opowiadania klientów) i co ciekawsze tylko na oponach właśnie z pierwszego montażu. Oczywiście GY nie przyznał się do tego oficjalnie ale .... problem dotyczył częściej pęknięć w innym miejscu niż w biezniku i nie słyszalem o problemie w HLce (wzmocniona). Coś mi tu nie pasuje. Chętnie bym zdjęcia w dużej rozdzielczości oglądnął. Z drugiej strony nie podchodź do reklamacji negatywnie, u nas Michelin (także Kormoran jako grupa) i GY (także Dunlop jako grupa) reklamacje istnieją niezwykle rzadko i w 99% przechodziły bez problemu. Kluczem do sprawy jest dobry serwis a w tym przypadku oznacza to kontrole/monitoringi opon na piśmie czyli raporty z badań i kontroli ciśnień średnio raz na 2-3 miesiące. Z dokumentacją reklamacje idą bez problemu. W tym sęk czy Twój serwis sprzedaje Ci tylko opony i je zakłada czy kompleksowo i dobrze obsługuje. Po tym poznajesz profesjonalny serwis , bo byle sprzedawców jest od liku. Zdejmuj i reklamuj do upartego. Wejdź na naszą stronę
http://www.pneumaster.pl zakładka Małopolska , zadzwoń lub przejdźmy na meila , żeby tu nie "zaśmiecać" i podpowiem oraz nakieruję.