wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40774 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | PNEUMASTER [ 14 paź 2013, 17:27 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepszya cena/jakość |
Cytuj: No właśnie nabili na 9... Nie było mnie przy tym, ale moim zdaniem to na przód za dużo. Ale ponoć było "panie tyle ma być".
zostaw jak jest , zaraz spadnie temp i będzie OK. Poza tym lepiej 0,5 w górę niż w dół
|
Autor: | DAJANO [ 15 paź 2013, 10:50 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: Cytuj: No właśnie nabili na 9... Nie było mnie przy tym, ale moim zdaniem to na przód za dużo. Ale ponoć było "panie tyle ma być".
zostaw jak jest , zaraz spadnie temp i będzie OK. Poza tym lepiej 0,5 w górę niż w dół |
Autor: | PNEUMASTER [ 15 paź 2013, 12:28 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: No właśnie nabili na 9... Nie było mnie przy tym, ale moim zdaniem to na przód za dużo. Ale ponoć było "panie tyle ma być".
zostaw jak jest , zaraz spadnie temp i będzie OK. Poza tym lepiej 0,5 w górę niż w dół |
Autor: | kelermon [ 15 paź 2013, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
nie polecam aeolusa ;( . szajs jakich mało made in china i tyle . Odebrałem dafa na GOODYEARACH z przodu balon, i jak na razie jest dobrze. Na mercedesach mam continentale od nowosci , starsze modele tzn 2011r, ok ale już 2012 i 2013 nowy bieżnik szajs, robią się doły itd itp. W scani mam dunlopy na przodzie , tez g**** sie z nich zrobilo, powycinało je ;( . Naczepy mam na Goodyearach 4 lata chodzą bez zarzutu , zakładam również dunlop i bridge , i nie widze nic lepszego. Co do przodu to zawsze miałem pecha , wąskie goodyeary pękały , pirreli to samo, conti się tnie po bokach bridge też , michały teraz mi przyszły zobaczymy co będzie. |
Autor: | PNEUMASTER [ 15 paź 2013, 22:37 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: nie polecam aeolusa ;( . szajs jakich mało made in china i tyle . Odebrałem dafa na GOODYEARACH z przodu balon, i jak na razie jest dobrze. Na mercedesach mam continentale od nowosci , starsze modele tzn 2011r, ok ale już 2012 i 2013 nowy bieżnik szajs, robią się doły itd itp. W scani mam dunlopy na przodzie , tez g**** sie z nich zrobilo, powycinało je ;( . Naczepy mam na Goodyearach 4 lata chodzą bez zarzutu , zakładam również dunlop i bridge , i nie widze nic lepszego. Co do przodu to zawsze miałem pecha , wąskie goodyeary pękały , pirreli to samo, conti się tnie po bokach bridge też , michały teraz mi przyszły zobaczymy co będzie. . Co do Pirellki to moim zdaniem nawet koło opon stać nie powinny.a znasz odp na zarzuty co do opon ? Ja tam do Dunlopa nic nie mam , za te pieniądze troche o nie zadbać cisnieniem i rotacjami i dają rade. Co to znaczy doły w Contim nowym biezniku. Conti 2 generalnie usunął błędy z 1 i robią piekne przebiegi. opisz te doły, bo coś tu nie pasi Co do przodów to nie Ty miałeś pecha ale nikt nie zadbał o "tansze" opony jakościowo. Na Michale powinno być OK (choć moim zdaniem się skiepściły i słaba relacja ceny do jakości, można dopłącić ale jak się odjeździ) , załóż nowość Kmax GoodYeara. Pierwsze założyliśmy 2 tyg temu , więc nic nie powiemy ale deklaracje mają szczytne ...no i rozsądne pieniądze. |
Autor: | pablo85 [ 22 paź 2013, 10:46 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
A miał ktoś na przodzie uniroyala fh100? Jak one się sprawują, czy może lepiej zainwestować w continentala lub goodyear? |
Autor: | PNEUMASTER [ 22 paź 2013, 11:05 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: A miał ktoś na przodzie uniroyala fh100? Jak one się sprawują, czy może lepiej zainwestować w continentala lub goodyear?
FH100 to budżetowa opona Continentala. Jak nie ma pieniądza można ja założyć, szału nie zrobi ale też nie ma jej co zarzucać za te pieniądze. Conti czy GY to klasa wyżej. Wszystko zalezy od portfela, jak długo auto w firmie zostanie, jakie ładunki, jakie warunki pracy (po za drogą nie da rady) ?
|
Autor: | marlik [ 22 paź 2013, 23:08 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
chyba jeszcze nokiana nie było : Nokian NTR 72 może ktoś powiedzieć coś o tej oponie? dobrą cenę mi koleś zaproponował i teraz się zastanawiam czy ja się przesłyszałem czy on sie pi... |
Autor: | PNEUMASTER [ 22 paź 2013, 23:54 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: czy ja się przesłyszałem czy on sie pi... nie przesłyszałeś się a poza tym poproś o europejską homologację na przód
|
Autor: | martinfh [ 23 paź 2013, 21:16 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Jak opony mają wytrzymać odpowiedni przebieg to nie tylko ciśnienie, ale przede wszystkim zawieszenie - geometria, amortyzatory, gałki, zwrotnice. |
Autor: | PNEUMASTER [ 23 paź 2013, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: Jak opony mają wytrzymać odpowiedni przebieg to nie tylko ciśnienie, ale przede wszystkim zawieszenie - geometria, amortyzatory, gałki, zwrotnice.
moim zdaniem jest to tak oczywiste dla większości kolegów tutaj , że jest zbędne o tym pisać. W innym przypadku mozna pisać o wycieraczkach szyb i światłach co pośrednio zapobiega poprzez dobrą widoczność częstszym niepotrzebnym hamowaniom i można miękko przejść, że oprócz zawieszenia także układ hamulcowy jak i cisnienia reakcji i odbić zaworów hamulcowych (wszystkie kołą równo). Wg mnie to tematy które są oczywistą oczywistością. a na przykład już nie jest tak oczywiste aby ktokolwiek co najmniej raz w roku sprawdzał osiowość osi naczepy a bardzo często nie ida one równolegle do siebie po asfalcie wystarczy kilka razy mocno przeładować, wykręcić na miejscu kółeczko czy dobrze przypieprzyć w przeszkodę
|
Autor: | martinfh [ 23 paź 2013, 22:04 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: Cytuj: Jak opony mają wytrzymać odpowiedni przebieg to nie tylko ciśnienie, ale przede wszystkim zawieszenie - geometria, amortyzatory, gałki, zwrotnice.
moim zdaniem jest to tak oczywiste dla większości kolegów tutaj , że jest zbędne o tym pisać. W innym przypadku mozna pisać o wycieraczkach szyb i światłach co pośrednio zapobiega poprzez dobrą widoczność częstszym niepotrzebnym hamowaniom i można miękko przejść, że oprócz zawieszenia także układ hamulcowy jak i cisnienia reakcji i odbić zaworów hamulcowych (wszystkie kołą równo). Wg mnie to tematy które są oczywistą oczywistością. a na przykład już nie jest tak oczywiste aby ktokolwiek co najmniej raz w roku sprawdzał osiowość osi naczepy a bardzo często nie ida one równolegle do siebie po asfalcie wystarczy kilka razy mocno przeładować, wykręcić na miejscu kółeczko czy dobrze przypieprzyć w przeszkodę Tja Czasem to co jest oczywiste dla jednych , inni nie pojmują ( nie chcą pojąć ). Ile kierowców np. sprawdza ciśnienie w oponach i co jaki czas? Tu jest ten problem... |
Autor: | PNEUMASTER [ 23 paź 2013, 22:20 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: Jak opony mają wytrzymać odpowiedni przebieg to nie tylko ciśnienie, ale przede wszystkim zawieszenie - geometria, amortyzatory, gałki, zwrotnice.
moim zdaniem jest to tak oczywiste dla większości kolegów tutaj , że jest zbędne o tym pisać. W innym przypadku mozna pisać o wycieraczkach szyb i światłach co pośrednio zapobiega poprzez dobrą widoczność częstszym niepotrzebnym hamowaniom i można miękko przejść, że oprócz zawieszenia także układ hamulcowy jak i cisnienia reakcji i odbić zaworów hamulcowych (wszystkie kołą równo). Wg mnie to tematy które są oczywistą oczywistością. a na przykład już nie jest tak oczywiste aby ktokolwiek co najmniej raz w roku sprawdzał osiowość osi naczepy a bardzo często nie ida one równolegle do siebie po asfalcie wystarczy kilka razy mocno przeładować, wykręcić na miejscu kółeczko czy dobrze przypieprzyć w przeszkodę Tja Czasem to co jest oczywiste dla jednych , inni nie pojmują ( nie chcą pojąć ). Ile kierowców np. sprawdza ciśnienie w oponach i co jaki czas? Tu jest ten problem... |
Autor: | Długi [ 24 paź 2013, 4:53 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Często też ciężko przetłumaczyć szefowi, że trzeba zrobić zawieszenie, sprawdzić geometrię. O naczepie nie wspominam, większość prezesów traktuje je jak niezniszczalne pojazdy w których wymienia się raz na sto lat klocki |
Autor: | davo76 [ 25 paź 2013, 17:01 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Dunlop SP 344 nowe maja chyba 15mm, po przejechaniu 170tkm zostalo 10 mm z lewej i 11 mm z prawej strony. Boki wycina jednak bardziej niz XFA2... Chyba mozna polecic opone-cena/jakosc. |
Autor: | DAJANO [ 27 paź 2013, 7:32 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: Dunlop SP 344 nowe maja chyba 15mm, po przejechaniu 170tkm zostalo 10 mm z lewej i 11 mm z prawej strony. Boki wycina jednak bardziej niz XFA2...
jaka rozmiarowka??
Chyba mozna polecic opone-cena/jakosc. |
Autor: | PNEUMASTER [ 27 paź 2013, 9:38 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: Cytuj: Dunlop SP 344 nowe maja chyba 15mm, po przejechaniu 170tkm zostalo 10 mm z lewej i 11 mm z prawej strony. Boki wycina jednak bardziej niz XFA2...
jaka rozmiarowka??Chyba mozna polecic opone-cena/jakosc. |
Autor: | davo76 [ 27 paź 2013, 18:32 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Pisze tak jak w temacie 385/65. Jedynie co to szybciej sie zuzywa lewa strona od prawej, w drugim aucie byl Michal XFA2 tylko 55 i po 300tkm lewa miala 2 mm mniej od prawej przelozenie calych kol bez sciagania opon dalo efekt ze zrobily 455tkm...gdyby zamienil opony zeby antisplash'ami byly do srodka i zachowany kierunek byc moze zrobilyby wiecej poniewaz zewnatrz polecialy najwiecej. Wiekszosc zycia opony zrobily na trasach PL-CZ czyli mozna powiedziec "regional". |
Autor: | PNEUMASTER [ 27 paź 2013, 20:29 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
Cytuj: Pisze tak jak w temacie 385/65.
XF AS nie jest kierunkowy , można je śmiało obracać. , generalnie za te pieniądze 455 przebiegu szału nie robi w szerokim przodzie, ostatnio ściągaliśmy Contiego HSR2 400tkm i po 6mm i w miarę równo zużyte a nowa ma 16 więc teoretycznie jeszcze stówkę by nakręciły (poszły na naczepę). Conti jednak swoje kosztuje a weź pod uwagę taki Dunlop to 60% Michała, niechby zrobił 25% (czyli 100tkm) mniej to gdzie pozostałe 35% a wytrzymałościowo niewiele gorszy. Przy czym jak mowa o pieniądzach można "odwrócić klepsydrę" bo zakup opon najlepszych to marginalny wydatek w stosunku do korzyści na paliwie przy oponach półki premium. Myślę, że każdy z kolegów liczyć potrafi 1-2 litry mniej na premium przy dobrych cisnieniach to na oko rocznie 20-30 tyś zł zysku więc te 500zł na oponie nie ma o czym mówić. Tutaj pisze o tym więcej http://pneumaster.pl/index.php/metodyka
Jedynie co to szybciej sie zuzywa lewa strona od prawej, w drugim aucie byl Michal XFA2 tylko 55 i po 300tkm lewa miala 2 mm mniej od prawej przelozenie calych kol bez sciagania opon dalo efekt ze zrobily 455tkm...gdyby zamienil opony zeby antisplash'ami byly do srodka i zachowany kierunek byc moze zrobilyby wiecej poniewaz zewnatrz polecialy najwiecej. Wiekszosc zycia opony zrobily na trasach PL-CZ czyli mozna powiedziec "regional". |
Autor: | marlik [ 09 lis 2013, 14:54 ] |
Tytuł: | Re: opona prowadząca 385/65/22.5 najlepsza cena/jakość |
A co możecie powiedzieć o uniroyalu FH 100 ? |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |