Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
1.100kkm i na serwisie mówili że ok 30-35% zostało
tyle może i zostało, ale drugiego sprzęgła.
To by się zgadzało w normalnej skrzyni biegów ale nie w automacie. Ja przy 900 tyś km wyciagałem silnik z ramy bo korowód bokiem wyszedł a sprzęgło miało się jeszcze dobrze i na nim bym zrobił grubo ponad milion kilometrów
W przypadku automatów grubość tarczy nie ma znaczenia.
Ja jak tyle robie, tak widzialem może ze trzy tarcze od automatów które wytrzymały do końca nakładki. Najczęściej w tłumiku drgań pęka gniazdo sprężyny lub sama sprężyna, która wpada pomiędzy tarczę a słoneczko docisku. W efekcie sprężyna blokuje tarczę z dociskiem. Problem będzie z wrzucenien z "N" na "D" bo sterownik nie wrzuci biegu jeśli wałek w skrzyni się nie zatrzyma. Kierowca wjechał parking na 2min i nie odjechał .
Radzę wam Panowie zamiast się licytować umówić się u swojego mechanika na wymianę, później na trasie nie będzie taniej, a robić i tak trzeba będzie predzej czy później
W actrosie zawsze 500-600tkm i sprzeglo do wymiany, tak samo ishift z oznaczeniami "AT" e4 i e5 na kontraktach co 500tyś planowana wymiana sprzęgła..