Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 02 sty 2007, 19:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2005, 21:26
Posty: 227
Samochód: DAF
Lokalizacja: Bolesławiec

Panowe ja w firmie mam dużo naczep firmy Wielton są to plandeki,firanki,burto-firany.
Te naczepy są bardzo dobre co do wyginania się ram piepszycie głupoty
Foty moich naczepek :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Moja naczepka na stronie Wieltona
Obrazek

_________________
Rogo Logistic


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sty 2007, 20:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

spokojnie ! to że w Twoich naczepach nie gną się ramy to zasługa tego że sa w miarę nowe i ostatnimi czasie wielton poprawił jakość, jeszcze 2-3 lata temu bardzo często widywałem produkty tej firmy z wiszącymi przodami - szczególnie naczepy typu mega - wiadmomo niska cena = oszczędność materiału i co za tym idzie nie trudno się domyśleć...

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 02 sty 2007, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2005, 21:26
Posty: 227
Samochód: DAF
Lokalizacja: Bolesławiec

Kolego kupuje te naczepy od 7lat i żadnej usterki typu wyginania ram a targają różne towary począć od piaskowca po wagony :wink:

_________________
Rogo Logistic


Tytuł:
Post Wysłano: 03 sty 2007, 0:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

No i Schmitz chociaż chyba najlepszy to nie jest doskonały...Ale moim zdaniem WIELTON i tak jest najlepszą polską marką z tej branży... :lol:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 03 sty 2007, 0:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

dla mnie jest to nie normalne i nie spotkałem jeszcze takiego kogela lub krone , widziałem natomsiat shmitza - ale winą tego byłą strasznie niska masa tej naczepy i co za tym idzie nie wystarczająco mocna rama przy siodle, natomiast wieltonów widziałem kilka - nawet przy zapiętym ciagniku przód patrzył w dół, ogólnie klienci nie chwalili początkowych produktów tej firmy.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 03 sty 2007, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2005, 21:26
Posty: 227
Samochód: DAF
Lokalizacja: Bolesławiec

Wypowiedź Młodego Szefa Magtrans wczoraj z nim rozmawiałem na temat postów na tym forum
"mamy 50 naczep tego typu, 50 zamówione na 2007 rok. Jak myślicie czy gdyby się psuły były by zamawiane"


Magtrans

_________________
Rogo Logistic


Tytuł:
Post Wysłano: 11 sty 2007, 9:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 cze 2006, 15:55
Posty: 5
Lokalizacja: MIEDŹNA

Nooo dla mnie najlepszymi prodocętami naczep iprzyczep są:
-Kögel
-Krone
-Wielton
I niech tak zostanie 8) 8) 8)

_________________
Magnum tu Magnum tam Magnum nigdy nie jest sam :)))


Tytuł:
Post Wysłano: 11 sty 2007, 20:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2005, 21:26
Posty: 227
Samochód: DAF
Lokalizacja: Bolesławiec

V spotkanie Wielton Trophy
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Gotowe kipry do malowania
Obrazek Obrazek Obrazek
A tu coś bardziej ciekawszego
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Rogo Logistic


Tytuł:
Post Wysłano: 20 mar 2007, 21:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

OT, ciekawi mnie dlaczego temat jest w "Firmach transportowych"

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 20 mar 2007, 22:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2006, 14:03
Posty: 104
GG: 1522591
Samochód: VW
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Przegladajac strone Wielton znalazłem to(naczepa z firmy ojca):
Obrazek
Jest to pierwsza naczepa tam zamówiona, druga przyszła ok rok po tej, jest taka sam tylko ze mega :)

_________________
NIEBIESKI... :P


Ostatnio zmieniony 21 mar 2007, 15:05 przez cukaba, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 21 mar 2007, 12:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2006, 17:43
Posty: 162
GG: 0
Samochód: bez adblue
Lokalizacja: SKL

Byłem prz zakładzie Wieltona (obok ładuja sie moje auta) i zrobiłem fotki:) Volva FM z zabudowa wywrotką !! troche jedno brzydkie bo zaczeło padać
Obrazek
Obrazek

_________________
EKIPA TYSIĄCA I JEDNEJ TARCZY :):)


Tytuł:
Post Wysłano: 31 mar 2007, 13:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2006, 17:26
Posty: 175

Widzę, że wszyscy Anty-Wielton tutaj, a tak naprawdę, to bardzo dobra marka naczep. Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy, o czymś to musi świadczyć.

_________________
.
.

.
.

:arrow: Nowa strona firmy MAGTRANS
:arrow: FanPage na Facebooku firmy MAGTRANS.


Tytuł:
Post Wysłano: 31 mar 2007, 13:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy
Ciekawe tylko, ze Wielton nie jest producendem osi, tylko kupuje je u, np. Daimler - Chrysler, SAF, BPW...

Cytuj:
o czymś to musi świadczyć.
No właśnie :lol: :lol: :lol:


Tytuł:
Post Wysłano: 31 mar 2007, 19:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2006, 17:43
Posty: 162
GG: 0
Samochód: bez adblue
Lokalizacja: SKL

Cytuj:
Cytuj:
Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy
Ciekawe tylko, ze Wielton nie jest producendem osi, tylko kupuje je u, np. Daimler - Chrysler, SAF, BPW...

Cytuj:
o czymś to musi świadczyć.
No właśnie :lol: :lol: :lol:
Masz racje wielton bierze osie od producentów a nie jak MEGA Nysa robi swoje ( chociaz znajomy ma osie z megi i narzeka jednak nie to co doswiadczeni producenci) . Moj Ciągnik ciaga Wiletonke skrzyniową z 2007 stycznia na Tarczowych hamulcach osie Daimlera i nie zamienił bym ńa zadna inna naczepe !!

_________________
EKIPA TYSIĄCA I JEDNEJ TARCZY :):)


Tytuł:
Post Wysłano: 31 mar 2007, 21:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2006, 17:26
Posty: 175

Cytuj:
Cytuj:
Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy
Ciekawe tylko, ze Wielton nie jest producendem osi, tylko kupuje je u, np. Daimler - Chrysler, SAF, BPW...

Cytuj:
o czymś to musi świadczyć.
No właśnie :lol: :lol: :lol:

Oj Mihu z Tobą jak z dzieckiem. Czy łamią się osie to zależy od producenta..., dobrze, ale chyba wiesz, że, aby osie się nie łamały trzeba cały ciężar dobrze rozłożyć na naczepie, a to leży po stronie Wieltona. Aby po załadunku np. płyt gipsowych na 2 strony, ciężar pomiędzy środkiem, a końcami osi, był prawie identyczny.


Tytuł:
Post Wysłano: 31 mar 2007, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Cytuj:
dobrze, ale chyba wiesz, że, aby osie się nie łamały trzeba cały ciężar dobrze rozłożyć na naczepie, a to leży po stronie Wieltona. Aby po załadunku np. płyt gipsowych na 2 strony, ciężar pomiędzy środkiem, a końcami osi, był prawie identyczny.
:shock: :shock: śmiech, możesz to jakoś inaczej wytłumaczyć? To Wielton rozkłada towar na naczepie ? Czy może ma inna pakę, inne wymiary niż reszta naczep?

P.S swoją drogą pierwsze słyszę o łamaniu się osi w naczepach :lol:

_________________
International Haulage


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2007, 11:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
Oj Mihu z Tobą jak z dzieckiem.
To tak jak z Tobą, 14 letni neostradowiczu...

Cytuj:
dobrze, ale chyba wiesz, że, aby osie się nie łamały trzeba cały ciężar dobrze rozłożyć na naczepie, a to leży po stronie Wieltona.
A ja myślałem, że poprawne rozłożenie i zabezpieczenie ładunku na naczepie należy do obowiązku kierowcy :shock:


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2007, 17:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2006, 17:26
Posty: 175

A nie czasem od wózkowego :lol:. Przecież on decyduje ;/. Chyba kierowca nieweźme płyt do ręki i nie przeniesie :lol:.

A oni mierzą, że jeśli towar znajdzie się w odległości np. 10 cm od środka to ciężar musi być rozłożony rónomiernie ;/. Hehe, a kto był w fabryce Wieltona :D??


Ja :D.

_________________
.
.

.
.

:arrow: Nowa strona firmy MAGTRANS
:arrow: FanPage na Facebooku firmy MAGTRANS.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2007, 17:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Cytuj:
A nie czasem od wózkowego
Dziwna sprawa... to z reguły kierowca daje wózkowemu wskazówki jak rozmieścić towar, bo to on najlepiej zna swój sprzęt i odpowiada za wszelkie nieprawidłowości z tym związane (w szególnych wypadkach nie wpuszczenia kierowcy na rampę - dodaje się stosowną notatkę w CMR)...

Cytuj:
Chyba kierowca nieweźme płyt do ręki i nie przeniesie
Patrz wyżej :lol:

Cytuj:
A oni mierzą
Inni producenci też mierzą, i wymiary mają takie same :lol:

Cytuj:
Hehe, a kto był w fabryce Wieltona ??
Wprost nie możemy wyjść z podziwu... Pewnie pomagałeś mierzyć? :lol:


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2007, 17:40 przez Mihu, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 01 kwie 2007, 17:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

No i co to ma do rzeczy ze tam byles?

A co do tego kto odpowiada za zaladunek to proste ze kierowca. Czasem wózkowy laduje dany towar w dany sposob poniewaz wie jak to ma zaladowac, ale gdy kierowcy cos nie odpowiada, wózkowy musi to przestawic wedle zyczen, chyba ze napisze zaswiadczenie ze w razie W on odpowiada za szkody (jesli wypadek spowodowany bedzie zlym zaladunkiem/zabezpieczeniem ładunku)

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: