wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Wielton http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=840 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | ADAMO [ 02 sty 2007, 20:31 ] |
Tytuł: | |
spokojnie ! to że w Twoich naczepach nie gną się ramy to zasługa tego że sa w miarę nowe i ostatnimi czasie wielton poprawił jakość, jeszcze 2-3 lata temu bardzo często widywałem produkty tej firmy z wiszącymi przodami - szczególnie naczepy typu mega - wiadmomo niska cena = oszczędność materiału i co za tym idzie nie trudno się domyśleć... |
Autor: | TruckService [ 02 sty 2007, 20:41 ] |
Tytuł: | |
Kolego kupuje te naczepy od 7lat i żadnej usterki typu wyginania ram a targają różne towary począć od piaskowca po wagony |
Autor: | łukasz [ 03 sty 2007, 0:24 ] |
Tytuł: | |
No i Schmitz chociaż chyba najlepszy to nie jest doskonały...Ale moim zdaniem WIELTON i tak jest najlepszą polską marką z tej branży... |
Autor: | ADAMO [ 03 sty 2007, 0:28 ] |
Tytuł: | |
dla mnie jest to nie normalne i nie spotkałem jeszcze takiego kogela lub krone , widziałem natomsiat shmitza - ale winą tego byłą strasznie niska masa tej naczepy i co za tym idzie nie wystarczająco mocna rama przy siodle, natomiast wieltonów widziałem kilka - nawet przy zapiętym ciagniku przód patrzył w dół, ogólnie klienci nie chwalili początkowych produktów tej firmy. |
Autor: | TruckService [ 03 sty 2007, 19:28 ] |
Tytuł: | |
Wypowiedź Młodego Szefa Magtrans wczoraj z nim rozmawiałem na temat postów na tym forum "mamy 50 naczep tego typu, 50 zamówione na 2007 rok. Jak myślicie czy gdyby się psuły były by zamawiane" Magtrans |
Autor: | wojtek13 [ 11 sty 2007, 9:38 ] |
Tytuł: | |
Nooo dla mnie najlepszymi prodocętami naczep iprzyczep są: -Kögel -Krone -Wielton I niech tak zostanie |
Autor: | TruckService [ 11 sty 2007, 20:21 ] |
Tytuł: | |
V spotkanie Wielton Trophy Gotowe kipry do malowania A tu coś bardziej ciekawszego |
Autor: | r [ 20 mar 2007, 21:36 ] |
Tytuł: | |
OT, ciekawi mnie dlaczego temat jest w "Firmach transportowych" |
Autor: | combol [ 21 mar 2007, 12:42 ] |
Tytuł: | |
Byłem prz zakładzie Wieltona (obok ładuja sie moje auta) i zrobiłem fotki:) Volva FM z zabudowa wywrotką !! troche jedno brzydkie bo zaczeło padać |
Autor: | piotrekmag1 [ 31 mar 2007, 13:14 ] |
Tytuł: | |
Widzę, że wszyscy Anty-Wielton tutaj, a tak naprawdę, to bardzo dobra marka naczep. Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy, o czymś to musi świadczyć. |
Autor: | Mihu [ 31 mar 2007, 13:52 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy
Ciekawe tylko, ze Wielton nie jest producendem osi, tylko kupuje je u, np. Daimler - Chrysler, SAF, BPW...Cytuj: o czymś to musi świadczyć.
No właśnie
|
Autor: | combol [ 31 mar 2007, 19:21 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy
Ciekawe tylko, ze Wielton nie jest producendem osi, tylko kupuje je u, np. Daimler - Chrysler, SAF, BPW...Cytuj: o czymś to musi świadczyć.
No właśnie |
Autor: | piotrekmag1 [ 31 mar 2007, 21:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: Schmitz itp. itd. we wszystkich markach łamią się osie w Wieltonie nigdy
Ciekawe tylko, ze Wielton nie jest producendem osi, tylko kupuje je u, np. Daimler - Chrysler, SAF, BPW...Cytuj: o czymś to musi świadczyć.
No właśnie Oj Mihu z Tobą jak z dzieckiem. Czy łamią się osie to zależy od producenta..., dobrze, ale chyba wiesz, że, aby osie się nie łamały trzeba cały ciężar dobrze rozłożyć na naczepie, a to leży po stronie Wieltona. Aby po załadunku np. płyt gipsowych na 2 strony, ciężar pomiędzy środkiem, a końcami osi, był prawie identyczny. |
Autor: | R620 [ 31 mar 2007, 21:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: dobrze, ale chyba wiesz, że, aby osie się nie łamały trzeba cały ciężar dobrze rozłożyć na naczepie, a to leży po stronie Wieltona. Aby po załadunku np. płyt gipsowych na 2 strony, ciężar pomiędzy środkiem, a końcami osi, był prawie identyczny.
śmiech, możesz to jakoś inaczej wytłumaczyć? To Wielton rozkłada towar na naczepie ? Czy może ma inna pakę, inne wymiary niż reszta naczep? P.S swoją drogą pierwsze słyszę o łamaniu się osi w naczepach |
Autor: | Mihu [ 01 kwie 2007, 11:56 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Oj Mihu z Tobą jak z dzieckiem.
To tak jak z Tobą, 14 letni neostradowiczu...Cytuj: dobrze, ale chyba wiesz, że, aby osie się nie łamały trzeba cały ciężar dobrze rozłożyć na naczepie, a to leży po stronie Wieltona.
A ja myślałem, że poprawne rozłożenie i zabezpieczenie ładunku na naczepie należy do obowiązku kierowcy
|
Autor: | piotrekmag1 [ 01 kwie 2007, 17:33 ] |
Tytuł: | |
A nie czasem od wózkowego . Przecież on decyduje ;/. Chyba kierowca nieweźme płyt do ręki i nie przeniesie . A oni mierzą, że jeśli towar znajdzie się w odległości np. 10 cm od środka to ciężar musi być rozłożony rónomiernie ;/. Hehe, a kto był w fabryce Wieltona ?? Ja . |
Autor: | Mihu [ 01 kwie 2007, 17:36 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A nie czasem od wózkowego
Dziwna sprawa... to z reguły kierowca daje wózkowemu wskazówki jak rozmieścić towar, bo to on najlepiej zna swój sprzęt i odpowiada za wszelkie nieprawidłowości z tym związane (w szególnych wypadkach nie wpuszczenia kierowcy na rampę - dodaje się stosowną notatkę w CMR)... Cytuj: Chyba kierowca nieweźme płyt do ręki i nie przeniesie
Patrz wyżej Cytuj: A oni mierzą
Inni producenci też mierzą, i wymiary mają takie same Cytuj: Hehe, a kto był w fabryce Wieltona ??
Wprost nie możemy wyjść z podziwu... Pewnie pomagałeś mierzyć?
|
Autor: | Igor [ 01 kwie 2007, 17:37 ] |
Tytuł: | |
No i co to ma do rzeczy ze tam byles? A co do tego kto odpowiada za zaladunek to proste ze kierowca. Czasem wózkowy laduje dany towar w dany sposob poniewaz wie jak to ma zaladowac, ale gdy kierowcy cos nie odpowiada, wózkowy musi to przestawic wedle zyczen, chyba ze napisze zaswiadczenie ze w razie W on odpowiada za szkody (jesli wypadek spowodowany bedzie zlym zaladunkiem/zabezpieczeniem ładunku) |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |