wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transport chłodniczy http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8329 |
Strona 21 z 23 |
Autor: | adasko87 [ 18 gru 2012, 7:45 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Witam mam takie pytanie mam nadzieje że pisze w dobrym dziale i nie zrobię bałaganu,pytanie tyczy się chłodni mianowicie
Na serwis zadzwoń, podadzą Ci aktualne koszty.Gdy kupuje się używaną naczepę Chłodnie z Agregatem TK SL 200 lub Carrier:1300 lub VECTOR 1800 jaki jest koszt serwisu takiego agregatu rozglądałem się w necie ale naprawdę nie mogę znaleźć żadnego cennika jak to się przedstawia cenowo czy ktoś z szanownych kolegów z forum z tematyki chłodni mógłby przybliżyć cyfry jak to wygląda finansowo Dziękuję Cytuj: Użytkuje ktoś belgijskiego Vedecar'a? Chwalili się że mają najlepszy współczynnik przenikalności termicznej równy 0,29. Czy ktoś może podać ten współczynnik dla najpopularniejszych naczep w Polsce Schmitz , Krone, Lamberet? Jak wyglądają cenowo te naczepy na tle niemieckich konkurentów?
Szmitka z 2012 roku, którą ciągam ma 0,38.
|
Autor: | Użytkownik usunięty [ 18 gru 2012, 17:53 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Ok ale to na serwis TK lub Carrier zadzwonić i mi powiedzą?? |
Autor: | Grzybek_3 [ 18 gru 2012, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Skąd jesteś mogę podać ci nr do gościa który naprawia agregaty i naprawdę wie co robi. Sam do niego jeżdżę ze swoim. Jak coś to pisz na PW. |
Autor: | Grzybek_3 [ 24 lut 2013, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Panowie mam pytanie czy ktoś ma do czynienia na codzień z mrożonka??? |
Autor: | Quba [ 25 lut 2013, 22:10 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Powiedzmy,że mam do czynienia z mrożonką na codzień... W czym pomóc ? |
Autor: | Carm [ 28 mar 2013, 19:22 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Witam! Koledzy potrzebuje konkretnych przykładów ADR-ów które wozi się w chłodniach. Czy muszą być specjalnie pakowane pod chłodnie? i jak wygląda przewóz ADR-ów w chłodniach? Czy ktoś z was miał już do czynienie z takim rodzajem towaru? |
Autor: | adasko87 [ 28 mar 2013, 21:21 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Witam!
Niczym się nie różnią od tych wożonych na plandece. Częśc adrów potrzebuje po prostu kontrolowanej dodatniej temperatury, stąd jeżdżą na chłodniach. Kiedy jest ciepło to te ładunki, które w zimę jeżdżą na chłodniach wracają na plandeki np. farby czy kleje(chyba, że klient życzy sobie by ładunek jechał w stałej, kontrolowanej temperaturze i nadal chce 'lodówkę').
Koledzy potrzebuje konkretnych przykładów ADR-ów które wozi się w chłodniach. Czy muszą być specjalnie pakowane pod chłodnie? i jak wygląda przewóz ADR-ów w chłodniach? Czy ktoś z was miał już do czynienie z takim rodzajem towaru? |
Autor: | Carm [ 28 mar 2013, 21:39 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Podziękował za odpowiedź. Z tego co wiem są też materiały które potrzebują stałej minusowej temperatury bo w normalnej temperaturze pokojowej są niebezpieczne. |
Autor: | kłaliti [ 28 mar 2013, 21:52 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Ja woziłem akumulatory chłodnią ale bez temperatury oraz suchy lód z Lyonu do pewnej fabryki leków w Warszawie na -25. nic specjalnego paleta kartony a w środku pudla z towarem. |
Autor: | Edler [ 29 mar 2013, 13:04 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Czy ktoś z was zna jakieś strony w necie, albo tytuły publikacji o transporcie chłodniczym? Bo moja zajebista uczelnia jak usłyszała o tym że pisze pracę o chłodniczym drogowym to się złapali za głowę i wiedzieli tylko o statkach chłodnicowcach i kontenerach Reeferach... Potrzebuje najbardziej dokładnego wytłumaczenia tego czym jest współczynnik przenikalności cieplnej i jak się go liczy. Oraz nie pogardziłbym takim zestawieniem który z wiodących producentów ma najlepszy a który najgorszy współczynnik. Ale to już mogę sam też dojść |
Autor: | adasko87 [ 29 mar 2013, 15:24 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
http://www.coch.pl/kontakt Zadzwoń/napisz do nich, jest tam m.in. dział "Informacja Naukowo-Techniczna". Może dowiesz się od nich czegoś ciekawego. |
Autor: | Rossi [ 29 mar 2013, 22:12 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Oraz nie pogardziłbym takim zestawieniem który z wiodących producentów ma najlepszy a który najgorszy współczynnik. Belgijski VeDeCar się chwalił, że jest naj. Lamberet też na pewno w czołówce.Cytuj: współczynnik przenikalności cieplnej Budownictwo, szukaj w tej dziedzinie.
|
Autor: | wojtekkoniu [ 20 kwie 2013, 19:51 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Chereau 0,34 |
Autor: | darek39x [ 17 lip 2013, 9:07 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
A czy ktoś miał doczynienia z taką chłodnią ? CIMC Silvergreen Specyfikacja techniczna SR03 Pojazd: Burg Silvergreen SR03 Naczepa izolowana do transportu w kontrolowanej temperaturze Wymiary: Wysokość siodłowa w stanie niezaładowanym 1.110 mm Długość całkowita 13.600 mm Szerokość całkowita 2.600 mm Długość wewnętrzna 13.310 mm Szerokość wewnętrzna 2.460 / 2.470 mm Wysokość wewnętrzna 2.650 mm Wysokość całkowita 4.000 mm / przy siodle wys, 1.110 mm Rama: Rama ciągła. Płyta siodłowa z 2-calowym sworzniem królewskim. Para odbojników stalowych na tylnej belce Osie: Osie SAF Intradisc plus Integral 22.5”. Hamulce tarczowe 430 mm Pierwsza oś podnoszona automatycznie Ogumienie: 6 x 385/65 R 22.5, marka wg wyboru fabryki Felgi stalowe 22.5 ET 120 System hamulcowy: Dwuobwodowy system hamulcowy 2S/2M z systemem EBS zgodny z ECE Zawór podnoszenia/opuszczania zawieszenia do rampy Podwozie: Mechaniczne przednie podpory ze stopami wyrównawczymi, nośność 24t Skrzynia na 36 europalet Kosz na dwa koło zapasowe zamontowany za osiami Błotniki z tworzywa sztucznego z matą antyrozbryzgową na trzeciej osi Wysuwana drabinka wejściowa po prawej stronie Zabudowa: Wysokość wewnętrzna 2.650 mm. Zabudowa izolowana. Wykonana z materiału izolacyjnego wolnego w 100% od SFC. Podłoga aluminiowa ze zintegrowanymi profilami cargo do mocowania środków blokujących ładunek. Wersja o niskim poziomie hałasu (certyfikacja PIEK). Wytrzymałość podłogi 5.460 kg/oś. Izolacja termiczna pomiędzy portalem Przednia ściana przygotowana do montażu agregatu TK lub Carrier. Klapa wentylacyjna na przedniej ścianie Rozprowadzenie powietrza: Profile cyrkulacyjne na przedniej ścianie Jeden kanał powietrzny pod sufitem Osłona bocznych ścian: Aluminiowe profile osłonowe do wysokości ok 300 mm Portal tylni: Wykonany ze stali nierdzewnej Dwuskrzydłowe drzwi tylne z pięciokrotną uszczelką Dwie pary rygli, 3 pary zawiasów, blokada otwartych drzwi Klapa wentylacyjna na prawych drzwiach Jedna para odbojników w narożnikach belki tylnej Osłony rygli zamków drzwi. Oświetlenie: Gniazdo przyłączeniowe 15 polowe Wielokomorowe lampy tylne Osłona lamp z tworzywa sztucznego Oświetlenie wewnętrzne w postaci sufitowych lamp LED Oznakowanie: Zgodne ze standardami ECE Logowanie Burg Silvergreen Tylne tablice odblaskowe Oznakowanie konturowe: tył w kolorze czerwonym, boki koloru białego Agregat chłodniczy: Bez agregatu chłodniczego. Ściana przednia przygotowana do montażu agregatów Thermo King / Carrier Kolorystyka: Rama w kolorze czarnym RAL 9005 Nogi podporowe w kolorze czarnym Osłony boczne w kolorze ramy Osłona lamp tylnych w kolorze zielonym RAL 6018 Zabudowa w kolorze białym RAL 9010 Zewnętrzne profile aluminiowe anodowane D |
Autor: | cameledon [ 14 sie 2013, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Czy ktoś z Was miał do czynienia z agregatem sterowanym zdalnie z kabiny, na przykład bezprzewodowym pilotem? Chodzi mi o przyczepy i naczepy, bo solówkami jeździłem i tam zawsze sterowanie było w kabinie. Wydaje mi się, że taki pilot byłby dobrym rozwiązaniem, a w dzisiejszych czasach wyprodukowanie takiego gadżetu nie podwyższyło by znacznie ceny agregatu. edit: Znalazłem coś takiego: klik. Nawet dyspozytor za biurkiem może się "pobawić". |
Autor: | Marcin_Teles [ 15 paź 2013, 22:04 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Witam mam pytanie jak sprawa ma się w małym transporcie coś typy daily sprinter lepiej sprawdza się duża blacha, czy kontener chłodniczy, wiadomo blachą można dużo szybciej pojechać ale jak tu wychodzi się z masami, kontener jest od dołu do góry równy blaszak najczęściej nie. Dzięki za wszelkie odpowiedzi. |
Autor: | Atego1228 [ 16 paź 2013, 9:27 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Witam mam pytanie jak sprawa ma się w małym transporcie coś typy daily sprinter lepiej sprawdza się duża blacha, czy kontener chłodniczy, wiadomo blachą można dużo szybciej pojechać ale jak tu wychodzi się z masami, kontener jest od dołu do góry równy blaszak najczęściej nie. Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Blaszaki są o wiele lżejsze od kontenerów, zależy jak dużo chcesz wozić. Znowu kontenery są o wiele pojemniejsze
|
Autor: | Marcin_Teles [ 16 paź 2013, 9:41 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Na razie wożenie to jeszcze odległy temat, pytam jak to wygląda z masami bo u mnie większość pod dystrybucją jeździ kontenerami, ja poważnie się zastanawiam bo u mnie w okolicy są 3 rzeźnie i tak myślę co i jak by ,mogło z tego wyjść. Dużo jest aut z bardzo małymi kontenerami itp. A orientujecie się jakie masy najczęściej wchodzą w grę. Moim typem jest sprinter XXL blaszak 3.0 cdi bliźniak sądzę ze był by to konkurencyjny samochód. |
Autor: | Atego1228 [ 16 paź 2013, 9:47 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Na razie wożenie to jeszcze odległy temat, pytam jak to wygląda z masami bo u mnie większość pod dystrybucją jeździ kontenerami, ja poważnie się zastanawiam bo u mnie w okolicy są 3 rzeźnie i tak myślę co i jak by ,mogło z tego wyjść. Dużo jest aut z bardzo małymi kontenerami itp. A orientujecie się jakie masy najczęściej wchodzą w grę. Moim typem jest sprinter XXL blaszak 3.0 cdi bliźniak sądzę ze był by to konkurencyjny samochód.
Jak chodzi Ci o auto do 3,5t. to ja miałem ducato maxi blaszaka i ładowności 1400kg. Ojciec miał mascotta z plandeką o długości ok. 6,20. no to ładowności w tym pocisku miał zaledwie 690kg. tak że, auta z kontenerem chłodniczym mają swoją wagę, przez co zmniejsza się mocno ładowność. |
Autor: | Marcin_Teles [ 16 paź 2013, 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Wiesz zadaje może i głupie pytania ale jak pytałem się gościa co wozi to by mnie zabił chyba nie opłaca się itp. itp i 3 nowe daily to potwierdzają. Auto najlepiej do 3.5t, muszę się ogarnąć i wybrać się do firm i dowiedzieć co i jak. Ja jestem za blaszakiem bo prędkość i spalnka lepsza, ale dziwiło mnie dlaczego same kontenery jeżdżą w okolicy. No i nie chce kontenera bo inspekcja tylko wypatruje takich kąsków. |
Strona 21 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |