wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Transport chłodniczy http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8329 |
Strona 22 z 23 |
Autor: | mowiniak [ 13 sty 2014, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Witam. Zaczynam prace na chłodni i potrzebuje instrukcji do Carrier maxima 1300 i thermoking SLX 200. Podaje dwa modele bo jeszcze nie mam przypisanej naczepy. Proszę o linka lub pdf na priv. Mile widziane opinie o tych agregatach. Pozdrawiam |
Autor: | Pan Prezes [ 26 paź 2014, 19:00 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Mam pytanie - z pewnością ktoś odpowiada,to przepraszam.Od kwietnia 2015 ruszamy z chłodnia w exportach z Polski na:Grecja,Włochy,Turcja - wyjazdy na głębokim mrożeniu, powroty FRESH raczej Nowej naczepy nie kupimy, gdzieś 2009-2011.Proszę o info do tego typu roboty jaki najlepszy agegat i podwozie, zastanawiamy się nad LAMBERET, CHERAU. Co o tym sądzicie? |
Autor: | Długi [ 26 paź 2014, 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Agregat to TK, chociaż i te nowsze "karjerty" zle nie są, naczepe proponuje ze sciana w panelach. Zawsze to lepiej w razie spotkań z murkami itd. |
Autor: | Sebastian_92 [ 12 mar 2016, 17:44 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
pytanie... całkowicie zielony jestem w temacie transportu chłodniczego ale... wożąc produkty chłodnia w miedzynarodówce co za świadectwa certyfikaty są potrzebne... rozumiem ze na pewno certyfikat ATP ale to jest wydawane na naczepę? producent to wydaje i jest ważne bezterminowo czy trzeba robić badania co jakiś czas i ile to kosztuje w razie czego?? FCR to też jakiś certyfikat czy tak jak czytam odnosi sie to do płatnosci?? nie śmiejcie się tak odrazu |
Autor: | Edler [ 12 mar 2016, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Majac nowa naczepe dostajesz certyfikat ATP na 6 lat ktory okresla termoizolacje nadwozia a FRC to klasa przepuszczalnosci. Nizsza jest FNA. IR jest rownowazna z FRC ale jesli zabudowa jest bez urzadzenia chlodniczego (izoterma) Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Długi [ 12 mar 2016, 17:59 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Ja od siebie, zaproponuje poczytanie tematu od strony nr. 1. Później zadawaj pytania. |
Autor: | Marecki [ 12 maja 2016, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Ile srednio spala agregat na ciaglym przy -18, -22, +18, +22 ? Tutaj liczy sie jako motogodziny ? |
Autor: | Edler [ 12 maja 2016, 21:05 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
2l / h w thermokingu zawsze liczylem a w agregacie Schmitza okolo 1.5L/h Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Autor: | Długi [ 12 maja 2016, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Ile srednio spala agregat na ciaglym przy -18, -22, +18, +22 ?
Tutaj liczy sie jako motogodziny ? Jo, motogodziny. Kiele 1,5-1,7 do 2. Chyba, że ściągniesz cięgno, zjedziesz z obrotami Ale to nafciarze... a i dla sprzęgła nie jest dobre... Edler chyba chodziło Ci o Cariera |
Autor: | Edler [ 13 maja 2016, 12:02 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Nie o agregat Schmitza. To ich nowy wynalazek tak jak zrobili osie swoje. Agregat ten ma ta zalete ze ma zawsze pelny kontrakt serwisowy i naprawde malo pali ale pracuje jak stary ursus... glosno jak cholera i wibracje takie ze kabina zaczynala drzec. No i jest tanszy niz wszystko pozostale. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | Jacek [ 12 kwie 2017, 22:18 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Który agregat jest cichszy? SLX 200 czy 300? Bo jeździłem ostatnio z prawie nową schmitzką z SLX300e, przebieg 400 mth, potem przepiąłem się na starszą z 11 roku z SLX200, który ma 15000 mth i mam wrażenie, że ten starszy jest cichszy. |
Autor: | Kwiatula [ 13 kwie 2017, 12:02 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Cytuj: Który agregat jest cichszy? SLX 200 czy 300? Bo jeździłem ostatnio z prawie nową schmitzką z SLX300e, przebieg 400 mth, potem przepiąłem się na starszą z 11 roku z SLX200, który ma 15000 mth i mam wrażenie, że ten starszy jest cichszy.
W "mojej" naczepie jest sl200e stary i pracuje bardzo cicho. O wiele ciszej niż wszystkie nowsze w mojej firmie. Na ciągłym to praktycznie nie słychać pomruków.
|
Autor: | semis [ 13 kwie 2017, 14:43 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
My mamy zarówno TK i Carriery, Carriery są bardzo głośne, szczególnie te nowe. To prawda , starsze TK są nieco cichsze, aczkolwiek myślę że to zależy od jego utrzymania, mamy i 200 i 300 i w sumie to zależy w jakim stanie ona jest. Jest jeszcze staruszek SL-100e i nawet fajnie to chodzi |
Autor: | Jacek [ 13 kwie 2017, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Czyli nie musi to być tylko moje subiektywne odczucie a na jakim trybie i w jakiej temperaturze woziliście półtusze wieprzowe? Bo klient ładuje zazwyczaj w temp. 4-7 C i wymaga ustawienia na 0-3 C - różnie, (jest to uzgodnione, że im się wychładza) i ciągły tryb pracy agregatu. Któregoś razu na rozładunku marudzili, że trochę przechłodzone. Nie lepiej to wozić na automacie? |
Autor: | JoHn [ 14 kwie 2017, 10:30 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Półtusze to tylko na ciągłym. Znajomemu kierowca taki nr wywinął i skończyło się utylizacja. Carrier głośny i ma dziwna prace, TK bardziej awaryjny i ma duża tendencje do samozapłonu. 90% spalonych chłodni to SLX. |
Autor: | Jacek [ 15 kwie 2017, 9:15 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Zastanowiły mnie te półtusze dlatego, że od jednego klienta woziłem na ciągłym a inny wymagał tylko 3 stopni na automacie i to jechało do zakładów mięsnych, gdzie mają duże wymagania co do jakości i zawsze chcą wydruki. |
Autor: | Długi [ 15 kwie 2017, 9:51 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Jak zaldowali "cieple" to i na ciągłym będzie kicha. |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 14 sty 2019, 14:20 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Witam jak się ma transport chłodniczy na chwile obecną kraj europa |
Autor: | łukasz [ 21 sty 2019, 21:14 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
Jeść trzeba to ma się dobrze... Ja jak woziłem trupy z NL na Italię to nasze pryncypały też chcieli,żeby ustawiać agregat na automat.Tyle,że w tej firmie mieli same TK SLX-400,robiły robotę... Generalie jak było w przedziale 1-4st to makarony nigdy problemu nie robiły. |
Autor: | DEMON [ 26 sty 2019, 13:35 ] |
Tytuł: | Re: Transport chłodniczy |
nie chce mi się kopać tematu więc zapytam jak wygląda transport kwiatów ?? Też jeździ się na temperaturze ?? jak wygląda załadunek tych koszy ?? Zastanawiam się nad podjęciem pracy o takim charakterze |
Strona 22 z 23 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |