wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Pawtrans Holding, Poniatowa http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=876 |
Strona 25 z 36 |
Autor: | Krzysiek24 [ 25 lis 2012, 10:21 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Wychodzi z tego co piszesz że podjął byś prace w Pawtransie jeszcze raz jak by była taka możliwość??? Pozdrawiam |
Autor: | sebek2006 [ 25 lis 2012, 11:20 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
A jaki jest system pracy 2 na 1 ? Czy tylko zjazdy na 45 h ? |
Autor: | gacekce [ 26 lis 2012, 19:00 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Jeździsz na działalności,wiec jeździsz tyle ile ci się podoba. |
Autor: | tomczo [ 26 lis 2012, 22:48 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: Jeździsz na działalności,wiec jeździsz tyle ile ci się podoba.
Jeżeli tak wygląda wypowiedź kierowcy pawtransu,to albo jesteś mało rozmowny,albo nie do końca poinformowany. W kontrakcie masz zapisane,że jeździsz 90h wynikające z czasu pracy,po czym robisz 45h pauzy plus odbierasz 21h pauzy,o ile robiłeś skrócony odpoczynek tygodniowy w 1-szym tygodniu pracy. Tak to jest zazwyczaj napisane. A życie pokazuje,że różnie z tym bywa. Jak jeździsz jako skoczek mogą Cie ściągnąć do domu nawet po 5-6 dniach jazdy.A jak nie to 10-12 dni w drodze i 3 max 4 dni w domu i w drogę. Jak masz swoje auto,to zazwyczaj chłopaki jeźdżą 3 tygodnie,a później kilka dni,max tydzień w domu i jazda. Oczywiście są w firmie kierowcy,którzy sami proszą o jazdę po 4 tygodnie. |
Autor: | Kujawiak [ 27 lis 2012, 23:37 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: Cytuj: Jeździsz na działalności,wiec jeździsz tyle ile ci się podoba.
Jeżeli tak wygląda wypowiedź kierowcy pawtransu,to albo jesteś mało rozmowny,albo nie do końca poinformowany. W kontrakcie masz zapisane,że jeździsz 90h wynikające z czasu pracy,po czym robisz 45h pauzy plus odbierasz 21h pauzy,o ile robiłeś skrócony odpoczynek tygodniowy w 1-szym tygodniu pracy. Tak to jest zazwyczaj napisane. A życie pokazuje,że różnie z tym bywa. Jak jeździsz jako skoczek mogą Cie ściągnąć do domu nawet po 5-6 dniach jazdy.A jak nie to 10-12 dni w drodze i 3 max 4 dni w domu i w drogę. Jak masz swoje auto,to zazwyczaj chłopaki jeźdżą 3 tygodnie,a później kilka dni,max tydzień w domu i jazda. Oczywiście są w firmie kierowcy,którzy sami proszą o jazdę po 4 tygodnie. |
Autor: | tiromaniak [ 30 lis 2012, 21:44 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
A jak spisują się premiumki , ktore przyszły na testy;)) 460km i bez globa ;D podobno mialy przyjść w wyższej budzie, ale nie widziałem jeszcze ich ;D A jak się spisują nowe feldbindery?? Ile ich w koncu przyszło ? Bo sam sie już gubię |
Autor: | sebek2006 [ 05 gru 2012, 11:36 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Ostatnio widziałem pawiaka który leciał na Nowy Sącz i moje pytanko brzmi gdzie dokładnie w te okolice latacie i z jakimi ladunkami dziękuje za info pozdr ... |
Autor: | Kujawiak [ 08 gru 2012, 12:42 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: Ostatnio widziałem pawiaka który leciał na Nowy Sącz i moje pytanko brzmi gdzie dokładnie w te okolice latacie i z jakimi ladunkami dziękuje za info pozdr ...
Tajemnica ,o takie szczegóły się nie pyta.
|
Autor: | marcin [ 20 gru 2012, 13:57 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: A jak spisują się premiumki , ktore przyszły na testy;))
To takie Volvo z Biedronki "codziennie, niskie ceny". Nie widze tego auta w tej robocie. |
Autor: | Mihu [ 20 gru 2012, 14:29 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: Cytuj:
Volvo z Biedronki, które wielu przewoźników bardzo chwali. Akurat, w Pawtransie, te samochody mogą świetnie zdać egzamin (choć niekoniecznie w niskiej kabinie ). Dlaczego? Niska masa własna, dość mocne jednostki napędowe, korzystne spalanie, dobra cena, a dodatkową zaletą będzie to, że Pawtrans na ogół pozbywa się aut zanim przekroczą barierę 600 tkm.
A jak spisują się premiumki , ktore przyszły na testy;)) To takie Volvo z Biedronki "codziennie, niskie ceny". Nie widze tego auta w tej robocie. |
Autor: | marcin [ 20 gru 2012, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Mihu, siedź cicho bo jak ktoś to przeczyta, to jeszcze sie zachce flote wymieniać Ktoś może wie ile waży ten koń, a ile nowy Actros albo Volvo Cytuj: choć niekoniecznie w niskiej kabinie
Wlaśnie, jeździłem tym autem z automatem, i przyznam że średnio tą "przyjemność" wspominam. Jeśli pamiętam to było 420 KM, zupełny brak mocy, problemy ze spalaniem, i warunki mieszkaniowe raczej średnie."Aczkolwiek" ten prestiż Nawiasem mówiąc tabor firmy zwraca uwagę nawet na zachodzie, czasami auta są oglądane na firmach (nie tylko przez kierowców). Sam kilka razy byłem pytany o Actrosa przez kierowców z innych firm, czy pracowników firm.... nawet z ochorny |
Autor: | tiromaniak [ 20 gru 2012, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
E tam Marcin,nie było by tak źle;) Cytuj: Nawiasem mówiąc tabor firmy zwraca uwagę nawet na zachodzie, czasami auta są oglądane na firmach (nie tylko przez kierowców). Sam kilka razy byłem pytany o Actrosa przez kierowców z innych firm, czy pracowników firm.... nawet z ochorny
teraz też każdy by sie wypytywał co to za kryzys w firmie;)Cytuj: bo jak ktoś to przeczyta, to jeszcze sie zachce flote wymieniać
Obecnie Wekta zmienia Scanie na premium, a wiec kto wie;D haha
|
Autor: | Lukasz 1687 [ 20 gru 2012, 21:46 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Żeby tylko Wekta ... Angama też pod beczki (i nie tylko) zakupiła ostatnimi czasy 40 sztuk renówek |
Autor: | Mihu [ 20 gru 2012, 22:04 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: Mihu, siedź cicho bo jak ktoś to przeczyta, to jeszcze sie zachce flote wymieniać
Tak jak, np. Izolbet? Który po długim okresie użytkowania Scanii przerzucił się na Premium, Dafa (choć tu pojazdy RVI zbierają lepsze opinie niż CF, przynajmniej według kierowców, z kórymi rozmawiałem) i, ostatnio, MP IV w mniejszych kabinach? Cytuj: Ktoś może wie ile waży ten koń, a ile nowy Actros albo Volvo \Waga Premium, nawet z wysoką kabiną i stalowymi felgami, nie powinna znacząco przekroczyć 7 ton, podczas gdy większe ciągniki ważą w okolicach 7,6 - 8 ton. Cytuj: Wlaśnie, jeździłem tym autem z automatem, i przyznam że średnio tą "przyjemność" wspominam. Jeśli pamiętam to było 420 KM, zupełny brak mocy, problemy ze spalaniem, i warunki mieszkaniowe raczej średnie.
Jeżeli 420 i narzekałeś na brak mocy to jeździłeś poprzednią wersją Premium Cóż, ja jeździłem 440DXi z 2006 z niską kabiną sypialną, skrzynią manualną, zbiornikiem 400l na felgach alcoa (waga ciągnika 6400kg) i na brak mocy i spalanie nie narzekałem. A ciągałem tym autem cementosilos (waga całego zastawu oscylowała w granicach 12 ton) na stałej linii PL - SK, więc było sporo górek, waga ładunku w okolicach 28 ton, wydmuchy i auto problemów ze spalaniem nie miało, było mocne (jak na 11 litrowca) i do tej pracy absolutnie wystarczające pod względem mieszkalnym. Bardzo dobrze się prowadziło, hamowało jeszcze lepiej (5 stopniowy Intarder), więc złego słowa nie powiem - kwestia doboru odpowiedniego auta do odpowiedniej pracy
|
Autor: | tiromaniak [ 20 gru 2012, 22:21 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: Żeby tylko Wekta ... Angama też pod beczki (i nie tylko) zakupiła ostatnimi czasy 40 sztuk renówek
No widziałem tez pare sztuk u nich, ale myslałem ze to jednostki;) a tu prosze Cytuj: kwestia doboru odpowiedniego auta do odpowiedniej pracy
Mihu ,zalezy co komu przypasuje;)Mnie osobiście od premiumek odpycha, brak mozliwości zostawienia butów na stopniach... Ale jest duzo firm, które ich użytkują, i fakt auta robią robote jak każde inne |
Autor: | Mihu [ 20 gru 2012, 22:26 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: Cytuj: kwestia doboru odpowiedniego auta do odpowiedniej pracy
Mihu ,zalezy co komu przypasuje;)Mnie osobiście od premiumek odpycha, brak mozliwości zostawienia butów na stopniach... Ale jest duzo firm, które ich użytkują, i fakt auta robią robote jak każde inne Ja nie powiem - Premium nie było moim ukochanym autem, ale bądźmy też obiektywni w swoich ocenach - jest całkiem dobrą ciężarówką, jeżeli oceniamy ją jako kompaktową ciężarówkę, a nie salon mieszkalny przyrównując do prawdziwych krążowników dalekodystansowych |
Autor: | tiromaniak [ 20 gru 2012, 22:32 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: No to faktycznie racjonalne kryterium Tak na marginesie, w serwisie Renault możesz kupić przedłużenie drzwi zakrywające stopień - wtedy budy bezproblemowo zostają na stopniu
O nie spotkałem jeszcze premiumki z takim bajerem, ale dobrze wiedzieć na przyszłość Cytuj: Ja nie powiem - Premium nie było moim ukochanym autem, ale bądźmy też obiektywni w swoich ocenach
Dokładnie, pochwalmy troche premiumki Może Marcin się przekona ,i będzie chciał na nią pierwszy zasiąść , jak bedą z barwach Pawtransu |
Autor: | Mihu [ 20 gru 2012, 22:37 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: Cytuj: No to faktycznie racjonalne kryterium Tak na marginesie, w serwisie Renault możesz kupić przedłużenie drzwi zakrywające stopień - wtedy budy bezproblemowo zostają na stopniu
O nie spotkałem jeszcze premiumki z takim bajerem, ale dobrze wiedzieć na przyszłość http://www.flickr.com/photos/mikealaska ... otostream/ |
Autor: | tiromaniak [ 20 gru 2012, 22:39 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Powiem , ze wyglada to całkiem całkiem; |
Autor: | Mihu [ 20 gru 2012, 22:41 ] |
Tytuł: | Re: Pawtrans Holding, Poniatowa |
Cytuj: Powiem , ze wyglada to całkiem całkiem;
Ano Ja posunę się o krok dalej, bo uważam samo Premium za jedno z ładniejszych stylistycznie aut na rynku, chyba żadne, już dziś nie ma tak delikatnej linii nadwozia
|
Strona 25 z 36 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |