Strona 27 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 125 26 27 28 2988 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 lut 2010, 19:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Znam firme która ma jednego tandema i tridema podczepieone są pod 3-osiowe mercedesy actrosy. Niestety fotki nie mam a na ich stronie też fotek nie ma. Ta firma to DRAJWER z Kościerzyny. Tutaj masz fotkę ale to nie mercedes od nich
Obrazek


Post Wysłano: 05 lut 2010, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 19:48
Posty: 97
GG: 19905821
Samochód: ---
Lokalizacja: Środa Śląska

Ja mam takie pytanie , nie znam się wogóle na kontenerach ,ale to mnie ciekawi . Czy tara zestawu 40 ton obowiązuje kontenery >? Wiele razy widziałem jak nowiutkie autka pod góre ledwo co szły . Wiele razy też słyszałem ,że ładuje się po 28 i więcej ton na zestaw co sprawia ,że 40 TON napewno się przekracza .


Post Wysłano: 05 lut 2010, 22:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Obowiązuje kolego. Wiadomo DMC w każdym kraju jest inna i nie patrzy się na to ilu tonowy kontener można wysłać do danego kraju. Zgadza się ładuje się 28 ton i więcej w kontenery nawet w 20-stopowe no i jeśli włożymy na 2 takie ciężkie kontenery na ramę to co się dziwić, że nowe auta pod górę nie dają rady.


Post Wysłano: 05 lut 2010, 22:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

6 osiowy zestaw, czyli najczęściej 3 osiowy ciągnik z 3 osiową naczepą używane do transportu kontenerów morskich mogą mieć DMC44T.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 13 lut 2010, 2:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Znalazlem w przepisach ruchu drogowego taka sama informacje tylko jestem ciekawy czy te 44 tony nie wymagaja jakis specjalnych papierow,pozwolen?


Post Wysłano: 14 lut 2010, 3:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

Cytuj:
Znalazlem w przepisach ruchu drogowego taka sama informacje tylko jestem ciekawy czy te 44 tony nie wymagaja jakis specjalnych papierow,pozwolen?
nie wymagaja, inaczej jaki by to mialo sens


Post Wysłano: 14 lut 2010, 19:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2007, 11:58
Posty: 57
GG: 0
Samochód: MAN TGA 530 XXL
Lokalizacja: Lubin

A czy powyżej 42 ton masy całkowitej zestwau to nie jest już podciągany jako gabaryt ?????? :shock:

_________________
W nocy używam najwięcej swojej Mocy !!!!!!!


Post Wysłano: 14 lut 2010, 20:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2007, 20:07
Posty: 240
GG: 7415224
Samochód: CATERPILLAR 320 CL ME
Lokalizacja: Kasinka Mała

Cytuj:
A czy powyżej 42 ton masy całkowitej zestwau to nie jest już podciągany jako gabaryt ?????? :shock:
Wnioskując po postach napisanych wyżej chyba nie skoro 6- osiowe zestawy mogą jeździć bez dodatkowych zezwoleń mając DMC 44t.
Czyli pewnie powyżej 44 t zaczynają się "gabaryty"

_________________
ACTROSY I TGX TO COŚ PIĘKNEGO!!!!
MOJA KOLEKCJA W H0:
viewtopic.php?f=6&t=17988


Post Wysłano: 14 lut 2010, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 10:23
Posty: 34
GG: 2769438
Samochód: Octavia II. FH460
Lokalizacja: Świecie n. Wisłą

44t DMC dotyczą tylko transportu kombinowanego-morskiego czyli transportu kontenerów, ciągnik siodłowy musi mieć 3 osie.


Post Wysłano: 14 lut 2010, 21:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2007, 22:48
Posty: 207
GG: 13717229

Oj panowie panowie, było już wiele razy na forum.
Cytuj:
A czy powyżej 42 ton masy całkowitej zestwau to nie jest już podciągany jako gabaryt ?????? :shock:
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA INFRASTRUKTURY1)

z dnia 31 grudnia 2002 r.

w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

(Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r.)


§ 3. 1. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie może przekraczać:
2) pojazdu członowego lub zespołu złożonego z pojazdu silnikowego i przyczepy:
b) o liczbie osi większej niż cztery, z zastrzeżeniem pkt 3 - 40 t;

a w pkt 3.
3) pojazdu członowego składającego się z trójosiowego pojazdu silnikowego i trójosiowej naczepy, przewożącego 40-stopowy kontener ISO w transporcie kombinowanym - 44 t.

Kombinowany znaczy tyle, że musi być częścią innego transportu np. morskiego, kolejowego lub lotniczego.


Post Wysłano: 14 lut 2010, 21:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2007, 20:07
Posty: 240
GG: 7415224
Samochód: CATERPILLAR 320 CL ME
Lokalizacja: Kasinka Mała

Czyli transport ponadnormatywny zaczyna sie jeśli w zwykłym transporcie przekroczymy wagę 40 t DMC a w transporcie kombinowanym 44t DMC. Tak??

_________________
ACTROSY I TGX TO COŚ PIĘKNEGO!!!!
MOJA KOLEKCJA W H0:
viewtopic.php?f=6&t=17988


Post Wysłano: 14 lut 2010, 21:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
... przewożącego 40-stopowy kontener ISO w transporcie kombinowanym - 44 t.
Rodzaj przewożonego kontenera zestawem o DMC 44 t też jest ściśle sprecyzowany? Czyli nie może to być np. 2x20?


Post Wysłano: 14 lut 2010, 21:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 lip 2007, 20:07
Posty: 240
GG: 7415224
Samochód: CATERPILLAR 320 CL ME
Lokalizacja: Kasinka Mała

Czytałem teraz tą ustawę w całości i jest tylko wymieniony kontener 40 stopowy czyli 2x20 nie może być przewożony jeśli masz przekroczone 40 t DMC

_________________
ACTROSY I TGX TO COŚ PIĘKNEGO!!!!
MOJA KOLEKCJA W H0:
viewtopic.php?f=6&t=17988


Post Wysłano: 14 lut 2010, 23:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Nie śmiać się :mrgreen:

Jaką szerokość ma kontener "po zewnętrznym"?


Post Wysłano: 14 lut 2010, 23:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

http://www.containex.pl/pl/kontenery_morskie_40neu.aspx

3 kliknięcia myszki i wciśnięcie dwóch klawiszy na klawiaturze.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 18 lut 2010, 14:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2009, 14:34
Posty: 162
GG: 0
Samochód: na baterie

a kontenery 45 i 30 to chyba rzadkość :?: czy w 45 chodzi tylko o przestrzeń ładunkową ,bo przecież ładowność i tak nie może być większa no i kiedyś czytałem że do przewozu 45 musi być siodło dalej od kabiny czy wtedy całość nie przekracza 16,5 m ?


Post Wysłano: 18 lut 2010, 18:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Kontenery 30 to faktycznie rzadkość. Przeważnie słód się w nich wozi. A co do 45tek to siodło nie musi być bardziej z tyłu. Teraz są naczepy przystosowane do tego typu kontenerów. Często w 45 kontenery ładuje się meble, materace, ogólnie lżejsze rzeczy.


Post Wysłano: 18 lut 2010, 19:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 maja 2009, 14:34
Posty: 162
GG: 0
Samochód: na baterie

no faktycznie ostatnio oglądałem filmik o naczepie z 6 konfiguracjami pod kontenery ,a jeśli ma się zwykłą naczepę to trzeba mięć to siodło odsunięte go inaczej o kabinę będzie haczyć niemówie o kabinę z owiewkami bo to już chyba na pewno przy ciągniku 4x2 bo 6x2 chyba normalnie mają dalej ,nie wiem nie znam się na tym


Post Wysłano: 19 lut 2010, 18:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Haczyć nie będzie tylko musisz uważać na przewody. Pierwszy raz jak zwykłą naczepą pod 40stki kontenery wieźliśmy 45tkę to musieliśmy kombinować, żeby przewody podczas skrętu się nie urwały.


Post Wysłano: 05 mar 2010, 9:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 27 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 125 26 27 28 2988 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: