Strona 27 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 125 26 27 28 2939 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 cze 2015, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 15:09
Posty: 241
GG: 9740107
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Glina [WOT]

No właśnie u nas są już te z plastikowymi deklami. Poza tym to jeśli chodzi o ilości przewożonych towarów to nie możemy narzekać.

_________________
Canon PowerShot A530
Skype:eldamiano3


Post Wysłano: 27 cze 2015, 19:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 15:09
Posty: 241
GG: 9740107
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Glina [WOT]

A koledzy pytanie teraz z innej beczki jak to jest z tym zakazem letnim, oraz przywilejem dla pojazdów budowy dróg?

Czy jest wymagana jakaś dokumentacja? Zlecenia? Umowy? Może szczególne sytuacje, warunki?

_________________
Canon PowerShot A530
Skype:eldamiano3


Post Wysłano: 27 cze 2015, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1328
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Firma dla której wieziesz towar wystawia takie pismo, że na podstawie ustawy nr itp oświadcza, że firma x i samochód y obsługuje budowę z. Do tego masz Wz na którym masz odbiorcę towaru i masz spokój.
Przynajmniej u mnie w firmie tak jest i od kilku lat problemu nie było.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 27 cze 2015, 22:05
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Dokładnie, firma powinna wystawić Ci oświadczenie z numerem ustawy, że dane auto, dla danej firmy wozi materiały do utrzymania i budowy dróg, plus np. kopalnie itp. które obsługujecie, żeby nie było problemów latając na pusto, my zawsze dawaliśmy za szybę dużą kartkę PRZEWÓZ MASY ASFALTOWEJ, ładnie zalaminowane i był święty spokój :wink:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 03 lip 2015, 23:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Nie potrzebne Ci 33m do kruszyw, im mniejsza tym lżejsza. Ale im lżejsza to nie koniecznie lepsza ... 7mm alu na podłodze to jest minimum pod kruszywa (chyba,że piasek płukany będziesz ciągle woził to może i 5mm starczy a do gruzu to 7mm jest mało). Trzeba się zastanowić czy warto light kupować - trwałość w parze nie idzie z małą masą własną.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 29 lip 2015, 20:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2014, 12:26
Posty: 34
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Takie pytanko z ciekawości odnośnie kiprowania. Czy powinno się przy kiprowaniu:

a)pierw podnieść kiper do samego końca i dopiero wtedy "skokowo" odjeżdżać
b)analogicznie odjeżdżać ale jeszcze w trakcie podnoszenia kipra

Jak zaczynałem jeździć to kiprowałem w trakcie podnoszenia, bo szefu mówił, że klape może wyrwać jak za długo przystanę. Znowu w innej firmie chłopaki robili jak w pkt. a) i nie wiem w końcu czy jest jakaś różnica.


Post Wysłano: 29 lip 2015, 22:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Takie pytanko z ciekawości odnośnie kiprowania. Czy powinno się przy kiprowaniu:

a)pierw podnieść kiper do samego końca i dopiero wtedy "skokowo" odjeżdżać
b)analogicznie odjeżdżać ale jeszcze w trakcie podnoszenia kipra

Jak zaczynałem jeździć to kiprowałem w trakcie podnoszenia, bo szefu mówił, że klape może wyrwać jak za długo przystanę. Znowu w innej firmie chłopaki robili jak w pkt. a) i nie wiem w końcu czy jest jakaś różnica.
Osobiście jak wyładowuje węgiel czy nawóz to otwieram drzwi i podnoszę na 3/4 wysokości puszczam ręczny i zasadniczym hamulcem trzymam delikatnie a auto odjeżdża pod naporem ładunku. Jak wróciliśmy buraki czy wysołodki też tak robiłem. Wszystko zależy też od rodzaju ładunku. Jeśli to piasek ja bym obstawiał przy opcji A


Post Wysłano: 30 lip 2015, 15:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Jak sypiesz na pusty plac to można do samej góry i dopiero odjechać ale jak dosypujesz do hałdy albo jakiejś kupki to trzeba po trochu odjeżdżać bo klapa się może wyrwać albo skrzywić.


Post Wysłano: 30 lip 2015, 16:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2014, 12:26
Posty: 34
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Ok, dzięki :)


Post Wysłano: 30 lip 2015, 19:43
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Z tym wy yebotaniem klapy, to zależy jaką masz naczepe, jeśli masz małą żwirówke, gdzie klapa jest krótka, nic się jej nie stanie, jak dobijesz do kupy i wywalisz kiper na maxa, jeśli masz większą naczepe, gdzie klapa jest długa i dalej wychodzi, to już obsolutny mast, żeby popuszczać przy kiprowaniu, ja po przesiadce z naczepy 24m3, na naczepe 36m3, gdzie mialem długą klape wyrwałem ją 2 razy :mrgreen: w ciągu tygodnia na jednej budowie :mrgreen:

Z tym popuszczaniem przy kiprowaniu też ostrożnie, sypiąc żwiry, grysy, czy jakiś suchy piosek, to ok, ale jak masz jakiś gliniasto lepki temat na skrzyni, to z wielkim wyczuciem, bo jak yobnie to nie obejrzysz się i będziesz leżałem na boku, coś się obklei na górze skrzyni, a z fizyką nie wygrasz :wink:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 30 lip 2015, 20:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 paź 2014, 12:26
Posty: 34
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Cytuj:
wyrwałem ją 2 razy :mrgreen: w ciągu tygodnia na jednej budowie :mrgreen:
:mrgreen:

Póki co jeździłem tylko na tych najmniejszych i w sumie jeśli dalej się coś ruszy z robotą to na nich pewno będę jeździł :)


Post Wysłano: 31 lip 2015, 3:57

na miękkim gdy podniesiesz do końca kiper na ręcznym to podniesie Ci oś napędową i nie wyjedziesz bez linki


Post Wysłano: 13 sie 2015, 17:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
na miękkim gdy podniesiesz do końca kiper na ręcznym to podniesie Ci oś napędową i nie wyjedziesz bez linki
Chyba,że przedni napęd ma :) A jak napędu brak można poduszki w ciągniku na max dać i czasami pomoże.
A i jeszcze potrafi na twardym placu gdy nie stoisz w linii z naczepą złamać zestaw, jeśli się jest na luzie bez biegu i puszczasz hamulce po kiprowaniu max do góry bez podjeżdżania.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 14 sie 2015, 15:09

No tak, 4x4 albo 6x4 ułatwia życie.Ale ja jako jedyny w firmie latam zwykłym ślizgaczem... :)


Post Wysłano: 17 sie 2015, 20:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 maja 2009, 20:05
Posty: 76
GG: 7628437
Samochód: wywroteczki
Lokalizacja: Olsztyn

Witam. Jestem na etapie poszukiwania naczepy i trafiła się fajna naczepa, tylko posiada na wyposażeniu wibrator:D ktos z tym jeżdził, jak to działa i jaka przydatnośc przy przewozie kruszyw i masy asfaltowej, z góry dzięki


Ps. OCIU brat nie na mazurach??

_________________
Moj garaż! Steyr 6x4 Mój:D
Sprzedany:(

viewtopic.php?t=25120


Post Wysłano: 17 sie 2015, 21:51
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lis 2013, 15:13
Posty: 3588
GG: 38530901
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Oleśnica

Nie, braciak kręci kominy, choć ostatnio zaiwaniał prawie pod Pruszcz Gd, przynajmniej raz w życiu mogłem mu drogi potłumaczyć i pokozaczyć, gdzie to ja w PL nie byłem :lol:

Moim zdaniem wibracja i tak hvja da, jak się glina zabije czy ziemia, zostaje akcja szpadel-ziemia-powietrze :mrgreen:

_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.


Post Wysłano: 17 sie 2015, 22:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 maja 2009, 20:05
Posty: 76
GG: 7628437
Samochód: wywroteczki
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:

Moim zdaniem wibracja i tak hvja da, jak się glina zabije czy ziemia, zostaje akcja szpadel-ziemia-powietrze :mrgreen:
To wiem, ale jak sie destrukt zbije moze pomóc? Przy masie raczej nie, ale do jakiego ładunku to jest dedykowane??

_________________
Moj garaż! Steyr 6x4 Mój:D
Sprzedany:(

viewtopic.php?t=25120


Post Wysłano: 19 sie 2015, 11:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 maja 2009, 20:05
Posty: 76
GG: 7628437
Samochód: wywroteczki
Lokalizacja: Olsztyn

Cytuj:
Cytuj:

Moim zdaniem wibracja i tak hvja da, jak się glina zabije czy ziemia, zostaje akcja szpadel-ziemia-powietrze :mrgreen:
To wiem, ale jak sie destrukt zbije moze pomóc? Przy masie raczej nie, ale do jakiego ładunku to jest dedykowane??
Takie dodatkowe pytanie: 2 podnoszone osie, jak to się sprawdza? Wady i zalety, podnoszone 1 i 3?


Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

_________________
Moj garaż! Steyr 6x4 Mój:D
Sprzedany:(

viewtopic.php?t=25120


Post Wysłano: 19 sie 2015, 18:56

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Ja nie wiem jak sprawdzają się dwie podnoszone, ale jakby miała trzy podnoszone, to na pewno by się tak opony nie zdzierały... :D

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 19 sie 2015, 19:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 190
GG: 3968324
Samochód: eFHacz

Cytuj:
2 podnoszone osie, jak to się sprawdza? Wady i zalety, podnoszone 1 i 3?
Zalety: jak się już przyzwyczaisz, że zachodzi tył to się łatwiej manewruje i nie ścina tak zakrętów, oszczędność w paliwie, fajnie wygląda
Wady: w krótkiej naczepie jak przyłapiesz pobocza to nosi na boki, po dziurach podskakuje na siodle


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 27 z 39 [ Posty: 761 ] Przejdź na stronę Poprzednia 125 26 27 28 2939 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: