Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 29 z 36 [ Posty: 710 ] Przejdź na stronę Poprzednia 127 28 29 30 3136 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 cze 2013, 1:59

i tylko dwa mają?! w czwartek i piątek widziałem je na obwodnicy Poznania...;)


Post Wysłano: 10 cze 2013, 19:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Więcej ich mają. :wink:

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 11 cze 2013, 15:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 maja 2013, 9:56
Posty: 2
Samochód: Actros/FH16
Lokalizacja: Lubelskie

Cytuj:
Kto by jeździł w takich firmach, jakby trzeba było za zestaw płacić...

Jak jeździłem na samozatrudnieniu, to chyba się to nazywało "udział własny" i to było chyba do 1000 złoty, a reszta ubezpieczyciel. Ktoś kto się zna na ubezpieczeniach niech wyjaśni, lub poprawi.

Wkład własny i nie 1000, a 100Euro. Ale DO 100Euro, zniszczysz coś i koszt wyniesie 90Euro, czyli pokrywasz całość tej rzeczy. A jak 140E to dajesz 100, a ubezpieczyciel 40.

Dodam, że przy każdej stłuczce należy dzwonić po Policję, żeby mieć notatkę, że szkoda nie jest z naszej winy.


Post Wysłano: 12 cze 2013, 12:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 sty 2011, 17:48
Posty: 94
GG: 0
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Cytuj:
Wkład własny i nie 1000, a 100Euro.
Odnosiłem się do warunków w mojej firmie, a nie w Pawtransie.

_________________
Ciężarówki: Iveco Eurocargo, Mercedes 1824, 1218, Scania 93, Volvo FL6, Magnum + cała flota Albatros Poland
Autobusy: PKS Bydgoszcz, MZK Bydgoszcz


Post Wysłano: 12 cze 2013, 15:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 maja 2013, 9:56
Posty: 2
Samochód: Actros/FH16
Lokalizacja: Lubelskie

Mój błąd, proszę o wybaczenie.


Post Wysłano: 14 cze 2013, 10:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 paź 2012, 17:14
Posty: 19

Wczoraj na trasie Zwoleń Puławy na stacji BP stało nowe Volvo robi poważne wrażenie jak się stanie obok ładniutkie autko :D


Post Wysłano: 14 cze 2013, 13:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2010, 13:36
Posty: 871
Samochód: jakiś tam Tyr...
Lokalizacja: GPS signal not found...

Nowe volvo przepięknie wygląda w tych malowaniach. Przebija merca na głowę. Wczoraj w Wieruszowie koło 21 mijany jak leciał na Wroclove.

_________________
"...a niepodzielnie królującą elitę stanowią świętokrzyscy patelniarze..."


Post Wysłano: 15 cze 2013, 13:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Może wkrótce uda się zrobić lepsze zdjęcia. Spiritus Santi los ADRos i na dodatek pod rampą.
Obrazek

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 16 cze 2013, 23:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Dwa takie mijałem na Niemcowni w czwartek. Pięknie się prezentują.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 17 cze 2013, 11:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2013, 13:45
Posty: 1
Lokalizacja: PL ~~ UE

Miałem okazje dwa razy przejechac sie tymi nowymi CUDENKAMI . Robi wrazenie ;) :D


Post Wysłano: 21 cze 2013, 16:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2012, 14:05
Posty: 263
GG: 0
Samochód: Mazda 626

artykuł pochodzi ze strony: http://www.pgt.pl/component/content/art ... ?showall=1
Flota autocystern Pawtransu z Poniatowej
Od Portugalii po Ural
(Od naszego wysłannika)
Oleje spożywcze, koncentraty owocowe, pulpa, melasa, produkty glukozowe, wino, piwo, a ostatnio – czekolada w płynie. Taki jest z grubsza asortyment płynnych produktów spożywczych, jakie firma Pawtrans z Poniatowej przewozi po Polsce, a przede wszystkim po Europie i to dosłownie po całej – od Portugalii po Ural.
Wielu moich znajomych od dawna intrygowała ta polska firma, której cysterny widywali w rejonie wielkich miast portowych Niemiec, Holandii, Belgii, na autostradach francuskich, we Włoszech i Austrii. Postanowiłem więc wybrać się do Poniatowej, poznać firmę i jej właściciela Stanisława Pawłowskiego.
Pierwsze wrażenie jest zaskakujące. Spodziewałem się wielkiej bazy, parkingu wypełnionego cysternami i ciągnikami, gwaru ludzi i ruchu samochodów. A tu – spokój i cisza. Na parkingu trzy cysterny, jedna w myjni. Wyciszona i równocześnie skupiona jest praca załogi biurowej. W jednym z pomieszczeń mapa Europy i czarna duża tablica z wypisanymi dzisiejszymi pozycjami każdej z 70 cystern, miejsce na trasie bądź załadunku i wyładunku przewożonej płynnej masy.
– Wszystko to, co kierowcy meldują każdego dnia rano między 7 a 8 zapisane jest w komputerach, ale pracownicy spedycji większość tych informacji wolą mieć przed oczami – mówi szefowa działu spedycji Ewa Pawłowska.
Istotnie, dzisiejsza technika łączności, Internet i łączność satelitarna, nie wymaga już potężnych radiostacji, aby nawiązać kontakt z kierowcami o każdej porze i w każdym miejscu w Europie. Te zdobycze cywilizacji pozwalają załatwiać bieżące sprawy handlowe, zlecenia przewozu, terminy itp. właśnie stąd, z Poniatowej.
Flota autocystern Pawtransu w dużym stopniu pracuje na zlecenie znanych, międzynarodowych koncernów spożywczych i dużych firm krajowych, które traktują transport jako integralną część łańcucha produkcyjnego. Czystość i terminowość to najważniejsze wymogi stawiane przez odbiorców. Spełnia te wymagania kadra kierowców i posiadany przez Pawtrans wysokiej jakości sprzęt.
Od początku istnienia firmy Stanisław Pawłowski zwraca uwagę na higienę i solidność w pracy. Poprzeczka ustawiona jest wysoko, ale te wymagania sprawiają, że z takim parterem, wielkie koncerny spożywcze chętnie nawiązują i utrzymują współpracę.
Po każdym transporcie płynnych produktów cysterny są myte w myjniach zagranicznych, a jeśli któraś przywiezie ładunek do kraju i będzie blisko Poniatowej – mycie takie odbędzie we własnej bazie.
Wyspecjalizowana w przewozach płynnych produktów spożywczych flota Pawtransu jest młoda. Cysterny tego typu mają żywotność obliczoną na 20 lat. A tu najstarszy ciągnik jest z 1996 r., a najstarsza cysterna – z 1998 r. Ciągniki są marki Volvo, Scania i DAF, a cysterny (francuskie i holenderskie), projektowane i przeznaczone wyłącznie od przewozu płynnych produktów spożywczych (trzy komory, pojemność – 32 tys. l, ładowność – 25 t).
Pawtrans daje pracę ok. 120 ludziom z Poniatowej i okolic, a kierowcy i równocześnie operatorzy tych skomplikowanych maszyn, jakimi są współczesne cysterny – to elita, rekrutująca się z całego kraju. Ich praca, podobnie, jak marynarzy, to często kilka tygodni poza domem. Ponieważ jest jednak urozmaicona i nieźle płatna, staje się marzeniem wielu. Szef – jak tu się mówi o S. Pawłowskim – stawia wysokie wymagania etyczne i zawodowe. Niełatwo jest zostać kierowcą autocysterny.
O pracę w Poniatowej jest w ogóle trudno. Upadły tu znane zakłady mechaniki precyzyjnej EDA, na ich „guzach” postało kilka małych firm. Wydawało się, że Poniatowa wypadła z gry w pierwszej lidze krajowej. A tu w krótkim stosunkowo czasie rozwinęła się firma Pawtrans Transport Międzynarodowy sp. z o.o., która bez wahań wystartowała do gry w lidze europejskiej, stając się niekwestionowanym liderem krajowym w przewozie płynnych produktów spożywczych.
Wielki przewoźnik niemiecki Alred Talke (przewozy chemikaliów po całej Europie) zaczynał w 1947 r. od dwóch ciężarówek. Dziś obrót jego firmy sięga 170 mln Euro. Stanisław Pawłowski miał trudniejsze warunki startu: w 1982 r. udało mu się kupić na przetargu Stara po generalnym remoncie silnika, ale bez kół i akumulatora. Takie były czasy. Już tym Starem, kiedy udało mu się go uruchomić, przewoził m.in. płynne produkty spożywcze w beczkach. Był to syrop ziemniaczany dostarczany z zakładów przetwórstwa ziemniaczanego do Wedla, Syreny i fabryki cukierniczej w Jaśle.
Być może już w latach osiemdziesiątych Pan Stanisław wyczuł przyszłą specjalizację i koniunkturę na takie właśnie przewozy. W każdym razie aż do roku 1990, mając już kilka samochodów ciężarowych, świadczył również usługi transportowe wewnątrz kraju. Po pierwszych udanych próbach w przewozach zagranicznych sprzedał część taboru samochodowego, wziął kredyt i kupił kilka ciągników siodłowych i naczep. W 1991 r. nabył od byłego PTHW w Poniatowej bazę transportową i dopiero wtedy pojawiła się nazwa Pawtrans-Transort Międzynarodowy. – Jestem członkiem Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych od 1992 r. i mam legitymację nr 471 – podkreśla Stanisław Pawłowski.
Obecnie przewozy krajowe to 5 do 7 proc. ogólnych przewozów, gros przewozów wykonywanych jest za granicą.
W tym roku – mówi Stanisław Pawłowski – przewieziemy około 130 tys. t płynnej masy produktów spożywczych. Cała firma jest w ciągłym ruchu, non stop po Europie. W ubiegłym roku nasze cysterny przejechały 6 mln km, do połowy września tego roku – 4,7 mln km.
Pawtrans jest spółką rodzinną. Sam właściciel określa się jako „dyrektor zarządzający”, ale zaraz dodaje: – Ja nie jestem dyrektorem z nominacji! Firmą, czyli spółką z o.o., zarządza na co dzień zarząd z prezesem Markiem Krochmalem i wiceprezesem Jolantą Goliszek-Pyśniak oraz dyrektorzy działów.
Dyrektor zarządzający Stanisław Pawłowski także jest stale w ruchu. Często jeździ za granicę. Jego firma – jak twierdzi – jest przygotowana do warunków funkcjonowania transportu na Zachodzie.
Na razie jest sporo różnych trudności i ograniczeń, jak np. zezwolenia. Akcesja Polski do Unii Europejskiej dla takiej firmy jak nasza, to szerszy dostęp do rynku zachodniego, choć i teraz nie mamy powodów, aby utyskiwać.
W Pawtransie musimy mieć wszystkie atesty, w tym certyfikaty jakości i wdrożony system HAOCP. Jesteśmy już po audycie wewnętrznym. Kilka miesięcy pracy naszej załogi nie poszło na marne. W tych dniach przeprowadzone są ostatnie procedury audytu zewnętrznego.
Jest kilka problemów natury ogólniejszej, a przede wszystkim problem podatków. Apetyty naszego fiskusa i różnych ogniw administracyjnych i samorządowych powinny być ograniczone. Przedsiębiorstwa transportowe nie mogą być obarczone tyloma podatkami i opłatami. Kiedy będziemy w Unii Europejskiej okaże się, że nasze usługi będą droższe od ofert naszych konkurentów. Już dziś mocno to odczuwamy i nieraz w przetargach po prostu przegrywamy. Zbigniew Wyczesany


Post Wysłano: 25 cze 2013, 21:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Jeździł ktoś FH WPI 1YP9? Znacie jego historię?

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 26 cze 2013, 11:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

A co przejąłeś go ?

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 26 cze 2013, 23:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Można tak powiedzieć.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 04 lip 2013, 23:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 10:43
Posty: 729
Lokalizacja: Lublin

Pozdrowienia i podziękowania dla Pana kierowcy za miłą rozmowę. Obiecane fotki ;)
Obrazek Obrazek


Post Wysłano: 06 lip 2013, 2:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Jeśli dobrze widzę to ten sam kierowca jeździł Volvo o które pytałem ;)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 22 lip 2013, 16:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2011, 15:45
Posty: 171
GG: 112
Samochód: Duzy?
Lokalizacja: Olsztyn czy jakoś tak

Post Wysłano: 22 lip 2013, 16:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Trzeba było opić nowy samochód.


Post Wysłano: 22 lip 2013, 19:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2013, 16:04
Posty: 4

No przecież szanujący kierowca, nie dowiezie nie sprawdzonego towaru do klienta :D, a co jak by był zanieczyszczony lub nie dobry? Chłopak nie mógł się oprzeć xd


Post Wysłano: 23 lip 2013, 13:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lut 2008, 10:32
Posty: 200
GG: 1351870
Samochód: FH460 Globetrotter
Lokalizacja: Bieruń

Tak, czy siak prawka mu nie zabrali.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 29 z 36 [ Posty: 710 ] Przejdź na stronę Poprzednia 127 28 29 30 3136 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: