Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 maja 2010, 11:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 gru 2007, 17:41
Posty: 133
Lokalizacja: Swarzędz [PZ]

Obrazek


Post Wysłano: 08 maja 2010, 14:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 paź 2009, 15:23
Posty: 64
GG: 0
Lokalizacja: KraKÓW

Obrazek

Obrazek

_________________
Obiektyw Amera. Zapraszam !
http://amero.picturepush.com/album/92609/p-Zestawy.html#
http://www.flickr.com/photos/49505608@N07/?saved=1
Częste aktualizacje.


Post Wysłano: 08 maja 2010, 15:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Sporo ich jeździ na browarze w Brzesku i w Sierpcu. Dużo robią krajówki, bo piwo tylko po kraju jeździ. Wożą też słód na te dwa browary.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 08 maja 2010, 19:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2009, 21:43
Posty: 150
GG: 1
Samochód: W124 & XF106 & GH6
Lokalizacja: CRY...

Cytuj:
Sporo ich jeździ na browarze w Brzesku i w Sierpcu. Dużo robią krajówki, bo piwo tylko po kraju jeździ. Wożą też słód na te dwa browary.
Piwo nie tylko jeżdzi po kraju, napewno z takim ładunkiem jeżdzili również na Wyspy Brytyjskie.


Post Wysłano: 08 maja 2010, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

A no to widzisz, nie wiedziałem tego. W każdym bądź razie, kierowcy którzy jeżdżą na chłodniach nie mają lekko na załadunkach. Załadunki bokiem, a w przeciwnym wypadku (załadunek tyłem) paleciak i jazda. Trochę trzeba się narobić przy 28 paletach.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 09 maja 2010, 0:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 paź 2009, 15:23
Posty: 64
GG: 0
Lokalizacja: KraKÓW

Cytuj:
A no to widzisz, nie wiedziałem tego. W każdym bądź razie, kierowcy którzy jeżdżą na chłodniach nie mają lekko na załadunkach. Załadunki bokiem, a w przeciwnym wypadku (załadunek tyłem) paleciak i jazda. Trochę trzeba się narobić przy 28 paletach.
Ale czy przypadkiem za to odpowiedzialny nie jest magazynier, jego pomocnik itd?

_________________
Obiektyw Amera. Zapraszam !
http://amero.picturepush.com/album/92609/p-Zestawy.html#
http://www.flickr.com/photos/49505608@N07/?saved=1
Częste aktualizacje.


Post Wysłano: 09 maja 2010, 11:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Teoretycznie jest. W praktyce takich pomocników jest 3-4 a miejsc załadunku 16.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 22 maja 2010, 14:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2008, 15:08
Posty: 96

Wiecie moze jakie zarobki na chlodni? jaka pdstawa i jak dalej?od km czy jak?


Post Wysłano: 28 maja 2010, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

Może jest ktoś tu bardziej zorientowany i wie ile Lipiński ma wywrotek i jakie ciągniki są podpięte pod wywrotki ?

Poza tym polecam współpracę z tą firmą - szybko, sprawnie i bez żadnych niespodzianek :wink:

_________________
Scania V8 Power


Post Wysłano: 28 maja 2010, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Ile dokładnie ma to nie wiem, ale wiem że zamówił czy ma na dniach odbierać nowe Premiumki i nowe wanny do tras ze słodem na trasach Polska-Szwecja. Tylko i wyłącznie.

A pod wannami jeżdżą głównie Premiumki, nowe i stare oraz kilka Volv FH.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 03 cze 2010, 9:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lip 2009, 12:23
Posty: 18
GG: 0
Samochód: SCANIA

Cytuj:
Wiecie moze jakie zarobki na chlodni? jaka pdstawa i jak dalej?od km czy jak?


http://www.lipinski-transport.pl/index-4.html
zadzwoń a na pewno się dowiesz :mrgreen:


Post Wysłano: 03 cze 2010, 15:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2010, 22:53
Posty: 56
GG: 18899868
Samochód: D.A.F
Lokalizacja: Grudziądz

Zdjęcie zrobione jeszcze z Zimy :)

Obrazek

_________________
Najpiękniejsza muzyka to ryk Silnika
Fotogaleria Mistera Zapraszam : viewtopic.php?f=7&t=24913


Post Wysłano: 04 lip 2010, 11:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 mar 2007, 12:14
Posty: 570
GG: 9870144
Samochód: Scania R450
Lokalizacja: Kobierno/Kalisz

Słabej jakości zdjęcie Scanii
Obrazek

_________________
"Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę" - Napoleon Bonaparte


Post Wysłano: 17 lip 2010, 11:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 mar 2009, 16:54
Posty: 98
GG: 4041866
Lokalizacja: Siedlce[WS], mazowieckie.

Obrazek


Post Wysłano: 18 lip 2010, 15:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 16:48
Posty: 87
GG: 6375157
Samochód: MB Actros
Lokalizacja: Starogard Gdański

moim zdaniem ta fioletowa r-ka jest przerobiona na nową, ponieważ sam zderzak oraz światła zamontowane w blendzie dachowej wyglądają na starszą wersję scanii.


Post Wysłano: 18 lip 2010, 16:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 mar 2010, 10:13
Posty: 33
GG: 43422756
Samochód: tak
Lokalizacja: Szczecinek DK11

Dam coś od siebie ze zlotu MT '10


Obrazek

_________________
www.TrucksFoto.pl


Post Wysłano: 24 lip 2010, 0:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2008, 19:03
Posty: 1314
Samochód: TGL / A4
Lokalizacja: SKL

Czarna perełka od Lipińskiego :U
Obrazek


Post Wysłano: 24 lip 2010, 10:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 12:58
Posty: 149
Lokalizacja: Ujście k. Piły

Cytuj:
moim zdaniem ta fioletowa r-ka jest przerobiona na nową, ponieważ sam zderzak oraz światła zamontowane w blendzie dachowej wyglądają na starszą wersję scanii.
Siedziałem,jechałem,widziałem jest to nowy model :D


Post Wysłano: 29 paź 2010, 18:12
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lut 2007, 16:06
Posty: 2140
GG: 6845711
Samochód: prawo fotelowiec
Lokalizacja: Gryfino

Określenie "firma rodzinna" kojarzy się z niewielkim interesem dającym pracę i dochody członkom familii, no może jeszcze paru osobom spoza niej. Przedsiębiorstwo transportowe z siedzibą w Sierpcu (woj. mazowieckie), jakie stworzyli bracia Adam i Wojciech Lipińscy przeczy obiegowym opiniom o rodzinnym biznesie.

Historia wspólnego przedsięwzięcia braci Lipińskich sięga 1984 roku - już w poprzednim ustroju zaczęli świadczyć usługi transportowe wykorzystując do tego dostawcze Żuki. Dlaczego zainteresowali się akurat tą branżą? Można mówić o rodzinnej tradycji - ojciec wykonywał usługi przewozowe... końskim zaprzęgiem.

Stopniowy rozwój
Zaczęli od Żuków, ale jeszcze w latach 80. sięgnęli po pojazdy w większym rozmiarze. Pierwszy był Jelcz 315 - podwozie ze skrzynią ładunkową wykorzystywane głównie do przewozu materiałów budowlanych. Po pierwszym Jelczu firmowy tabor zasiliły następne - model 317 (wywrotka) i 417 (ciągnik siodłowy z odchylaną kabiną i dwoma leżankami). Ten ostatni, wyposażony w turbodoładowany silnik o mocy 240 KM był w końcu lat 80. szczytem marzeń polskich przewoźników.

Pierwszym pojazdem zachodniej produkcji, który trafił do firmy była Scania 112, oczywiście używana, kupiona w Belgii. Wybór marki pojazdu był trochę przypadkowy - po prostu taki się trafił, choć wcześniej słyszeli wiele pozytywnych opinii o szwedzkich pojazdach. Nie pożałowali tego kroku. Samochód pokazał się z jak najlepszej strony i kolejnym zakupem była następna Scania - model 113. Seria trzecia wywarła na nich tak pozytywne wrażenie, że w tamtym czasie starali się wybierać Scanie. Jedna z nich, rocznik 1996, osiągnęła przebieg 2,6 miliona km (w silniku wymieniono tylko wtryskiwacze) i ma w firmie dożywotni etat.

I tak, krok po kroku, bracia Lipińscy rozwijali firmę, pozyskiwali nowych klientów (w połowie lat 90. największym z nich był Lech Browary Wielkopolskie) i wysyłali swoje samochody w najodleglejsze zakątki Polski i Europy.

Firma w liczbach
Dzisiaj rodzinny biznes braci Lipińskich jest gigantyczny. Obie ich firmy, które w rzeczywistości funkcjonują jako jeden organizm gospodarczy, użytkują 163 ciągniki siodłowe i ponad 180 naczep, zatrudniają ok. 260 osób, w tym ok. 170 kierowców, 12 mechaników, 10 pracowników biura spedycyjnego, 9 działu księgowo-finansowego. Etatowymi pracownikami są m.in. specjalista ds. przewozu materiałów niebezpiecznych i bhp.

Główna siedziba mieści się w Sierpcu, gdzie jest zlokalizowana baza eksploatacyjna z dużym budynkiem biurowym i jeszcze większym warsztatem, który ma sześć stanowisk obsługowych i linię diagnostyczną. Z warsztatem sąsiaduje własna lakiernia z nowoczesną, pełnowymiarową komorą, gdzie nadwozia wybranych pojazdów zyskują charakterystyczny firmowy kolor - fioletowy perłowy metalik. Nowymi inwestycjami są własna stacja paliw (rozpocznie działalność w najbliższych tygodniach) i myjnia szczotkowa Christ (ruszy na wiosnę przyszłego roku).

Bracia Lipińscy są również właścicielami 5 hektarów terenu w Szczecinie, gdzie wybudowano magazyn logistyczny o powierzchni 12 tys. m2. Połowa powierzchni przeznaczona jest na składowanie piwa należącego do kluczowego kontrahenta - właściciela marki Carlsberg, a druga wynajmowana jest innym firmom. W obu częściach magazynu znalazło zatrudnienie ok. 100 osób. W Szczecinie znajduje się również baza transportowa z własną stacja paliw.

Potęga na kołach
Pojazdy silnikowe reprezentują kilka marek: Renault Trucks, Volvo, MAN i Scania. Którą cenią najwyżej - na to pytanie szefowie nie znajdują odpowiedzi. Każda ma jakieś plusy, ale i minusy. Ich zdaniem, technika w samochodach ciężarowych wielkiej europejskiej siódemki producentów jest na zbliżonym poziomie, a równocześnie dzisiejsze auta są dużo bardziej awaryjne niż przed 10-15 laty. To jest cena postępu technicznego...

Właściciele przywiązują dużą wagę do stanu technicznego i wyglądu swojej floty. W transporcie międzynarodowym samochody jeżdżą trzy, maksymalnie cztery lata i zostają sprzedane lub przerzucone do przewozów krajowych. Około 60% parku tworzą pojazdy z silnikami Euro 5, co przynosi korzyść w postaci zmniejszonych opłat drogowych. Samochody są użytkowane maksymalnie 8 lat, po czym są sprzedawane. Każdy zestaw jest myty przynajmniej raz w tygodniu.

W parku pojazdów ciągnionych dominują trzy typy - naczepy kurtynowe, chłodnie i wywrotki.
Wśród klientów są duże międzynarodowe korporacje, które mają fabryki i przedstawicielstwa w naszym kraju, a także wiele mniejszych firm. W strukturze usług ok. 80% stanowią przewozy artykułów spożywczych i surowców do produkcji żywności. Latem firmowe zestawy wożą głównie piwo, a jesienią buraki cukrowe. W ruchu międzynarodowym firma obsługuje niemal wszystkie zachodnie kierunki, choć najwięcej transportów dociera na Wyspy Brytyjskie.

Firma Fair Play
Bracia Lipińscy prowadzą firmę modelowo. Pięć lat z rzędu otrzymali tytuł "Przedsiębiorstwa Fair Play" w konkursie organizowanym przez Krajową Izbę Gospodarczą. Wyróżnienie oznacza, że firma wzorowo funkcjonuje w obrocie gospodarczym i postępuje uczciwie wobec pracowników.
Jak charakteryzują polski rynek transportu drogowego? - Wciąż jeszcze potencjał przewozowy polskich firm przewozowych przewyższa potrzeby klientów zlecających ładunki. A wtedy pojawia się nieuczciwa konkurencja, bo trzeba jeździć żeby spłacać raty leasingowe. Nie mamy takiego problemu, bo w leasingu znajduje się zaledwie 15 procent naszej floty. Nie zamierzamy jednak rozwijać już liczebnie taboru, a tylko go odmładzać - mówi Adam Lipiński.

- Na szczęście widać zmianę sposobu myślenia wśród zleceniodawców usług. Wielu z nich pyta przewoźnika, czy ma własne samochody, bo nie chce już rozmawiać ze spedycjami. Dociera również do ich świadomości to, że usługa wysokiej jakości nie może być tania - dodaje Wojciech Lipiński.
Bracia zapewniają, że w branży transportu drogowego kokosów nie ma. Nawet duża firma, która generuje wielki obrót, wypracowuje minimalny zysk. Życia nie ułatwiają wydłużone do 90 dni terminy płatności za usługi przewozowe, a podatki, składki na ZUS czy pensje muszą być zapłacone od razu...

http://www.etransport.pl

_________________
www.flickr.com/marekjastrzebski


Post Wysłano: 02 gru 2010, 12:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2010, 19:18
Posty: 26
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawada

Ja tez mam fotke zestawu od Lipinskiego

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... fe779.html

_________________
Moja Fotogaleria viewtopic.php?f=7&t=28624


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: